Vektergården legesenter

Langgata 2 3187 Horten

Siste vurderinger av behandlere ved Vektergården legesenter

Fantastisk ryddig og lyttende…

Lege: Kornelius Bach Solheim Skrevet

Han er en fantastisk fastlege og sikkert en god person.
Opplever at han lytter til deg og tar seg tid til å forstå hva du mener, og tar deg som pasient seriøst.
Han forklarer på en lettfattelig måte, og har ikke noe problem med å forklare på nytt dersom noe fortsatt er uklart.
Ryddig og flink til å henvise hvis det er behov for det.
Han har ofte et smil på lur og du blir ikke jaget ut fordi han har dårlig tid.

En fastlege du aldri bytter vekk

Lege: Askil Elvestad Skrevet

Dr. Askil Elvestad er en fenomenal lege. Årvåken, skarpt hode, imøtekommende og fremstår faglig svært kompetent. Veldig grei å prate med, han både lytter til meg, tar innspill, men til syvende og sist er han legen og bestemmer. Men med en så utrolig hyggelig og naturlig autoritet. Jeg er så lykkelig for at Askil er legen min!

Lydhør og flink lege

Lege: Askil Elvestad Skrevet

Lege som virkelig bryr seg om pasientene sine og følger opp på alle måter. Henviser videre når det er nødvendig. Lydhør for synspunkter og er med på diskusjoner så man føler man har et ord med i laget men er samtidig trygg og bestemt når det kommer til avgjørelser.

Trygg lege

Lege: Nina Stanger Skrevet

Hun har vært mitt anker i et langvarig sykdomsforløp og det til tross for 1000 ++ andre pasienter. Jeg stoler på Nina og jeg gjør det vi blir enig om. Det gjør hun og. En dyktig, varm lege med glimt i øyet.
Tar av meg hatten for jobben dere gjør og det presse dere har på dere.

Svært faglig dyktig og engasjert1.

Lege: Askil Elvestad Skrevet

Har vær så heldig og ha Askil Elvestad som fastlege i mange år. Blir altid mottatt med ekte inntresse. Er lyttende, tar gode avgjørelser selv og sender deg videre til spesialister når det er nødvendig. Virker trygg, klar rolig. Han er der for deg som pasient, han er ikke bare på jobb. En svært reflektert lege med
: "hjarte på rette plass".Håper han velger og fortsette som fastlege, ingen ting og tape og bruke ham. Teame rundt ham er også svært dyktige. Andbefales på det varmeste. Skifter desverre fastlege pga flytting.