Vektergården legesenter

Langgata 2 3187 Horten

Siste vurderinger av behandlere ved Vektergården legesenter

Kan det meste om det meste

Lege: Espen Harald Røkaas Skrevet

Jeg visste at Røkaas har spesialkompetanse på idrettsskader da jeg søkte om å få han som lege, men han virker like god på alt vi har vært i kontakt med han om (barn som voksen). Siden han er så dyktig, er han populær og det kan være noe ventetid.

Tilgjengelig

Lege: Kornelius Bach Solheim Skrevet

Hatt han som fastlege i 3 år, helt ok etter min mening. Har diabetes 2 og får det jeg trenger, kanskje litt lang tid mellom kontrollene, men greit nok.

Veldig fornøyd med han tidligere, men ikke nå

Lege: Torbjørn Aunan Skrevet

Gått til ham i mange år og har vært meget fornøyd. Men en gang takket jeg nei til en behandling og da var det gode pasient lege/forholdet over. Han har siden vært irritert og lite hjelpsom. Har ham kun fordi det er fult hos andre leger.

Fantastisk ryddig og lyttende…

Lege: Kornelius Bach Solheim Skrevet

Han er en fantastisk fastlege og sikkert en god person.
Opplever at han lytter til deg og tar seg tid til å forstå hva du mener, og tar deg som pasient seriøst.
Han forklarer på en lettfattelig måte, og har ikke noe problem med å forklare på nytt dersom noe fortsatt er uklart.
Ryddig og flink til å henvise hvis det er behov for det.
Han har ofte et smil på lur og du blir ikke jaget ut fordi han har dårlig tid.

En fastlege du aldri bytter vekk

Lege: Askil Elvestad Skrevet

Dr. Askil Elvestad er en fenomenal lege. Årvåken, skarpt hode, imøtekommende og fremstår faglig svært kompetent. Veldig grei å prate med, han både lytter til meg, tar innspill, men til syvende og sist er han legen og bestemmer. Men med en så utrolig hyggelig og naturlig autoritet. Jeg er så lykkelig for at Askil er legen min!