Vektergården legesenter

Telefonnummer33 07 17 6033 07 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Langgata 2 3187 Horten

Siste vurderinger av Vektergården legesenter

En fantastisk lege og legekontor👍

Lege: Askil Elvestad Skrevet

Var på samme legekontor i 35 år i horten. Byttet til dr. Elvestad og har ikke angret 1sekund. En fantastisk rolig,trygg og den beste jeg har møtt i det norske helsevernet. Takk for at jeg fikk plass hos denne fantastiske mannen Askil Elvestad. Han er den beste ever👍👍👍👍👍
At det er time på dagen er også et kjempe pluss. Hyggelige er de alle sammen som jobber der.

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Torbjørn Aunan Skrevet

Faglig dyktig og viser interesse for meg som pasient. Virker genuint opptatt av å finne ut av hva som feiler pasienten. Kan virke som om han tar alt som en utfordring.
Håper han blir i mange år.

Empatisk og forståelsesfull.

Lege: Vidar Nordvik Pettersen Skrevet

En rolig og reflektert lege, tar seg tid til å lytte. Sender henvisninger ved behov, forhører seg med kollegaer/spesialister/sykehus.
Øyekontakt, blir tatt på alvor som pasient. Møter barna på deres nivå, dyktig med barn med spesielle behov - også foreldre føles seg ivaretatt.
Kommer gjennom fin på telefon, møtes av hyggelige damer både ved sentralbord og laben.
Anbefales på det sterkeste!

Dyktig lege

Lege: Torbjørn Aunan Skrevet

Meget nøye og ikke redd for å sende pasienten videre dersom han er usikker selv. Bruker god tid på deg og følger pasienten nøye opp samtidig som han kan slå av en spøk. Lett å få time siden de bruker time på dagen systemet, beste legesenteret jeg noen gang har brukt

Utrolig flink og forståelsesfull lege

Lege: Torbjørn Aunan Skrevet

Han er virkelig en god lege, som tar seg tid. Har vært hos han en god del og er så å si fornøyd både av han og resten av de snille gode menneskene som jobber der. Veldig flink til å undersøke og henvise videre, samt får gode forklaringer og svar på brev.

Er absolutt fornøyd og litt ergerlig at jeg må bytte grunnet flytting.