Thomas Følsche

Autorisasjon (2000)

Førde Legesenter Telefonnummer57 72 21 5057 72 21 ...
Langebruvegen 28 6800 Førde
Thomas Følsche er en av 27 fastleger i Sunnfjord

Siste vurderinger av Thomas Følsche

Meget bra lege

Meget bra lyttende og rådgivende lege. Har tatt tak i ting som tidligere legar har brukt tablettar for å dempe - der han har gjeve andre råd - som har løyst problem.
Søker kometanse der han føler seg utrygg - og videresendar til vidare undersøking uten diskusjon.
Kan det ha noko med "kjemi " mellom lege og pasient å gjere?

Kan ikkje anbefalast!!

Denne legen hadde eg ikkje gått til om eg så var dødssjuk! Er det ØH seier eg alltid at eg ikkje går til Følcshe om det er han som har vakt. Virkar som helsesekretærane har høyrt dette ein million gangar før og nølar ikkje eit sekund med å sei ifrå om det er han som har vakt. Sist eg var til han pga. mulig lungebetennelse sa han at han først skulle lytte på hjertet mitt og sette stetoskopet langt ut på høgre side. Eg var usikker på om eg skulle sei ifra om at hjertet mitt ikkje var der. Han spurte meg heile FEM gangar om eg hadde vore i utlandet i det siste. Siste gangen han spurte sa eg berre at svaret mitt var det samme som dei siste fire gangane han spurte og då klarte han ikkje å hugse kva svaret var. Han målte blodtrykk og fann fram ein sprittusj og skreiv blodtrykket mitt med STORE tal på papiret som er på pasientbenken, deretter slengte han stetoskopet sitt bort på skrivebordet sitt slik at det smalt i pc-skjermen! Makan til eksentrisk fyr! Dei gangane eg har gått til han som er ca 10 totalt har eg aldri hatt ein god opplevelse. Eg håpar eg slepp å gå til han nokon gang igjen.

Burde ikkje få praktisere som lege

Eg har vore til han èin gong med sonen min på 3 år som hadde slått hol i hovudet og måtte syast. Eg har aldri møtt ein så usympatisk lege. Ingen forsøk på å oppnå kontakt med guten. På spørsmål frå meg om det ville gjere vondt svara han "ja, det gjør veldig vondt". Han var ikkje forsiktig og eg opplevde han som frekk, utolmodig og svært usympatisk.

Etter dette har eg spurt kven som har vakt dei gongane eg har treng ØH. Dersom det er han ventar eg heller eller oppsøker legevakta på sjukehuset.

vrien kar

Denne karen er vrien å vanskelig å forstå/kommunisere med,
Det virkar heller ikkje som at han er trygg i faget.

Lege med lav kunnskap

Kan ikkje anbefale denne legen på noken som helst måte. Usympatisk og lite lyttende.