Thomas Følsche

Førde Legesenter

2000

Førde Legesenter Telefonnummer57 72 21 5057 72 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Langebruvegen 28 6801 Førde
Thomas Følsche er en av 15 fastleger i Førde

Siste vurderinger av Thomas Følsche

Dyktig og kvalifisert

Som lege er han kjapp og systematisk, med god innsikt og god behandling.Han gir et godt og solid faglig inntrykk. Kan godt anbefales.

Uff..

Kriselege. Null følelser og du føler deg som en byrde fordi du er der. I tillegg skriv han så hardt på data-tastaturet at man hører det utfor kontordøra hans. Blei veldig usikker når eg var der inne og følte egentelig ikkje han hadde peiling. Eg sa kva problemet var og det einaste han gjorde var å søkt det opp på nettet og viste meg skjermen. Han skulle ikkje forklare, eg måtte lese alt sjølv.

Følte meg veldig godt ivaretatt

Han tok seg veldig mykje tid for samtale og forklaringar, var veldig hjelpsom og forståelsesfull. Fint at han også spurte om personlege ting og ser heile menneske, ikkje berre kroppen.
Eg er veldig glad å ha han som fastlege.

Ikke bra

Grunnet flytting byttet jeg til T.F. som fastlege.
Måtte ha en time pga. allergier.
Fikk masse urelaterte spørsmål om jobb og enkelte ufine kommentarer.
Null blikkontakt.
Han sa han egentlig ikke kunne noe om allergier, men at han kunne prøve(istedenfor å gi meg henvisning til noen som kan noe om allergier)
Ble spurt om jeg hørte pipelyder når jeg pustet. Da jeg sa nei, fikk jeg høre at da kunne han ikke gi meg resept på astma-medisiner. Jeg har ikke astma.
Selv om jeg fortsatt hadde problemer med allergier dro jeg aldri tilbake.
Byttet fastlege så snart det var en annen lege med ledig plass.

Flink og samvittighetsfull

Eg har hatt Thomas Følsche som fastelege, og er flink ein flink og samvittighetsfull lege som tar seg god tid ved konsultasjon.