Thomas Følsche

Tlf: 57 72 21 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Thomas Følsche er en av 15 fastleger i Førde

Siste vurderinger av Thomas Følsche

Flink og samvittighetsfull

Eg har hatt Thomas Følsche som fastelege, og er flink ein flink og samvittighetsfull lege som tar seg god tid ved konsultasjon.

Den beste legen eg har hatt

Flink til å tenke gjennom problemet før en får tabletter. Tek pas på alvor og får ting gjort. Ein kjekk lege. Lett å ha med å gjere.

Den verste legen eg har hatt

Dette er den verste legen eg nokon gang har hatt! Har aldri i mitt liv blitt behandla så dårleg av ein lege før.
Her må Førde legekontor skjerpe rutinene sine!
Han sa verken hei eller ønska meg velkommen og hadde ingen augekontant på den tida eg var inne hos han.
Han virka irritert på meg for at eg var der. Det virka ikkje som om han var interessert i å finne ut kva sjukdom eg kunne ha heller. Ingen "god betring", ikkje ein gong eit "ha det" når eg gjekk ut døra.
Kjem ALDRI tilbake hit!!!!!!!

Strukturert og god

God og ryddig, to the point, lege.

Forteller hva som er problemet, og hva som må gjøres. Veldig greitt.
Kan anbefales.

kompetent

Hadde Følsche som fastlege i mange år (byttet pga flytting).
Spesielt personlighet men kjempe flink og kompetent lege som bryr seg.
Aldri oplevdt problem med henvisning til spesialist eller sykmelding når det nødvendig.
Anbefaler!

Værste legen eg har hatt

Dårlig språk, generelt dårlig behandling, sarkastisk, dårlig oppfølging, mykje spørsmål som ikkje har noke med det ein kjem inn der for.

Veldig flink

Følsche er en flink lege, rett på sak og flink til å vurdere. Likevel kan han vere vanskelig å kommunisere med, sjølv om eg meiner dette ikkje burde overskygge for mykje det som faktisk er viktig; at han er flink:)

Helt enkelt veldig bra!!

Han er lett lett å komme i kontakt med, inngir stor tillit og er en "doer".

Irritert

Sleit med influensa her om dagen og skulle ha sjukemelding... kom inn på legekontoret og ble med han inn på kontoret der han spurte ka som feilte meg osv... forklarte kordan er hadde det osv... men alt han gjorde var å sjå ned i tastaturet sitt.

Fikk sjukemeldingen og gikk derifra uten å tenke meir over det, men når eg kom heim igjen ser eg at sjukemeldinga berre gjelder fra dagen eg var inne å snakket med han.

ringer tilbake å spør om å få tilbakedatere sjukemeldingen med 4 dager, men neida... dette går ikkje an å få til pga han har ikkje visst om at eg var sjuk før dagen eg kom. Prøvde å forklare at eg ikkje hadde mulighet å komme før slik han ville eg skulle. dvs. at eg bare fikk sjukemelding for 2 dager når eg egentlig skulle ha for 6 dager. Heilt utrulig at det skal gå an å vere så sta.

Det som og irriterte meg var at han berre la på røret menst eg prøvde å forklare situasjonen. Håper eg aldri får sjå han igjen

Skuffet

Jeg byttet til en ny lege etter første time jeg hadde vært hos han. Frekk i kommentarer, ser mer ned på tastaturet sitt enn på pasienten og virker ikke interessert i å hjelpe. Forstår ikke hvorfor han har fått jobb? Misforstår selv om man forklarer i dypden, og ikke minst vanskelig å forstå i språket. Tørrprat er jeg ikke interessert i heller, når jeg gikk til legen kom jeg der for å få hjelp. Da syns jeg den hjelpen skal komme også. Om man er alvorlig syk og trenger hjelp, ville jeg virkelig ikke gått til han.

Meget bra lege

Meget bra lyttende og rådgivende lege. Har tatt tak i ting som tidligere legar har brukt tablettar for å dempe - der han har gjeve andre råd - som har løyst problem.
Søker kometanse der han føler seg utrygg - og videresendar til vidare undersøking uten diskusjon.
Kan det ha noko med "kjemi " mellom lege og pasient å gjere?

Kan ikkje anbefalast!!

Denne legen hadde eg ikkje gått til om eg så var dødssjuk! Er det ØH seier eg alltid at eg ikkje går til Følcshe om det er han som har vakt. Virkar som helsesekretærane har høyrt dette ein million gangar før og nølar ikkje eit sekund med å sei ifrå om det er han som har vakt. Sist eg var til han pga. mulig lungebetennelse sa han at han først skulle lytte på hjertet mitt og sette stetoskopet langt ut på høgre side. Eg var usikker på om eg skulle sei ifra om at hjertet mitt ikkje var der. Han spurte meg heile FEM gangar om eg hadde vore i utlandet i det siste. Siste gangen han spurte sa eg berre at svaret mitt var det samme som dei siste fire gangane han spurte og då klarte han ikkje å hugse kva svaret var. Han målte blodtrykk og fann fram ein sprittusj og skreiv blodtrykket mitt med STORE tal på papiret som er på pasientbenken, deretter slengte han stetoskopet sitt bort på skrivebordet sitt slik at det smalt i pc-skjermen! Makan til eksentrisk fyr! Dei gangane eg har gått til han som er ca 10 totalt har eg aldri hatt ein god opplevelse. Eg håpar eg slepp å gå til han nokon gang igjen.

Burde ikkje få praktisere som lege

Eg har vore til han èin gong med sonen min på 3 år som hadde slått hol i hovudet og måtte syast. Eg har aldri møtt ein så usympatisk lege. Ingen forsøk på å oppnå kontakt med guten. På spørsmål frå meg om det ville gjere vondt svara han "ja, det gjør veldig vondt". Han var ikkje forsiktig og eg opplevde han som frekk, utolmodig og svært usympatisk.

Etter dette har eg spurt kven som har vakt dei gongane eg har treng ØH. Dersom det er han ventar eg heller eller oppsøker legevakta på sjukehuset.

vrien kar

Denne karen er vrien å vanskelig å forstå/kommunisere med,
Det virkar heller ikkje som at han er trygg i faget.

Lege med lav kunnskap

Kan ikkje anbefale denne legen på noken som helst måte. Usympatisk og lite lyttende.

Ikke å anbefale

Bruker alt for lang tid på å prøve seg fram når han er usikker, i stedet for å henvise videre til ekspert. Vil helst ta for seg et problem per time, så har man flere problemer kan man regne med å måtte bestille flere timer.
Glemmer lett fra time til time, må ofte forklare på nytt.
Har følelsen av at han ikke ser pasienten, og hører ikke etter hva man sier. Kan komme med uhøflige kommentarer.

Utrivelig

En lege som ser meir ned i tastaturet enn på pasienten. Er lite intr i pasient. Er rett og slett ubehagelig å gå til han. Nekter å ta crp, sender deg heim å ber deg komme tilbake om man blir verre. Om han har vakt så venter eg heller til dagen etter. Burde vurdere yrket sitt på nytt

T.F- fornuftig

Har vore hjå T.F med mange av mine ansatte.
T.F har stilt rett diagnose 99 av 100 gangar.
I tillegg får han gjort ting asap.
Kvifor skal ein lege høre på alt muleg mellom himmel og jord som pratesjuke pasienter skal mase om. Dette er ein lege! Ikkje Se&Hør!!!
T.F er ein bra kar.

huff

Skjønner ikkje kvifor han får vere lege. Han klarar ikkje å forstå det du seier, og det er umogleg å forstå han. følgjer ikkje opp.. verkar mest interisert i å få lunsjpause enn å gjere ein god jobb.

Flink lege.

Gir rask vurdering av symptomene. Har ofte rett. Konfererer med spesialister når det trengs, og henviser når det er nødvendig.