Førde Legesenter

Langebruvegen 28 6800 Førde

Siste vurderinger av Førde Legesenter

vurderes som elendig

Lege: Kaja Therese Skjelsbæk-Rattan Skrevet

lite imøtekommende set seg lite inn i sjukdomshistorie førehandsdømmer pasienten stoler svært lite på den uerfarne doktoren

Veldig førnøgd! Vil aldri bytte fastlege!

Lege: Anette Nordeide Grytten Skrevet

Eg var også veldig fornøgd med Mariann Kapstad.
Må innrømme at eg var litt spent på å få ny fastlege.
Eg fekk raskt tillitt til Anette Grytten.
Faktisk synes eg Anette og Mariann er litt like fastleger.
Anette framstår veldig dyktig og erfaren. Ho er flink til å lyttte men samtidig er ho effektiv og ordner opp!
Bade eg og ungane har fått ei fantastisk oppfølging og eg kjenner meg veldig godt ivaretatt.
Flott at ho er komt til Førde legesenter!
Anette Grytten er ein fastlege som virkeleg kan anbefalast!

Faglig dyktig og omsorgsfull.

Lege: Anette Nordeide Grytten Skrevet

Faglig dyktig, tydelig, omsorgsfull. Set seg inn i situsjonen, tek kontakt med spesialister, både for rådføring og for å unngå unødvendig ventetid i ein alvorleg situasjon. Følger opp og gir svar. Ein føler seg virkelig tatt på alvor. Suveren fastlege!!

Behagelig , dyktig lege .

Lege: Dorte Lund Poder Skrevet

Jeg har bodd i Høyanger i 8 år , og har en komplisert sykehistorie. Det lokale legesenteret , følte jeg direkte mot-arbeidet meg , og var svært lite lydhør for mine meninger . ( Ingen kjenner vel kroppen bedre enn eieren ). Ble "tvunget" til å velge lege i Førde , 75 min unna, med buss. MEN , det har jeg ikke angret på et øyeblikk . En slik lydhør , dyktig lege , har jeg ikke møtt før . Hun stiller opp , uansett hva det gjelder , og har sågar fulgt meg opp i møter med Førde s.s. Idag er jeg super-glad for at jeg byttet lege , og var så heldig å få dr. Poder. Hilsen Olaf

Trygg, omsorgsfull og kompetent fastlege

Lege: Anette Nordeide Grytten Skrevet

Anette er en fantastisk fastlege.
Jeg sto lenge på venteliste før jeg fikk plass hos Anette og Lydia som Anette var vikar for på Nydalen.
Jeg hadde vært villig til å reise mange mil for å komme til henne, men andre siden av landet ble litt for langt.
Hun tok mine plager på alvor, som andre leger hadde bagatellisert. Henviste meg videre og jeg kom raskt i gang med behandling.
Hadde det ikke vært for Anette så hadde jeg trolig ikke vært i live i dag!
Hun hadde stor betydning for meg og min famile i en tung tid med alvorlig sykdom.
Jeg er evig takknemlig!
Anette er omsorgsfull, lyttende, samvittighetsfull og meget kunnskapsrik og dyktig!