Førde Legesenter

Langebruvegen 28 6800 Førde

Siste vurderinger av behandlere ved Førde Legesenter

Fantastisk dyktig lege

Lege: Henriette Moe Skrevet

Henriette Moe er en tillitsfull, åpen og meget klok lege. Dyktig i faget, og har hjerte for pasientene. Hun anbefales på det varmeste.

Blir tatt på alvor og bruker tid på deg

Lege: Chanchal Kaur Birdi Skrevet

Fantastisk lege som både ser og hører deg. Viser omsorg men som også kan fortelle deg kor skapet skal stå når det trengs. Kunnskapsrik og der hun ev kommer til kort videresender hun deg til de rette instansene slik at du får den beste hjelpen. Føler meg veldig godt ivaretatt og trygg som en av hennes pasienter.

Lege: Anette Nordeide Grytten Skrevet

Var hos henne når hun var vikar i Oslo. Hun behandler deg med respekt,lytter til dine behov,tar deg seriøst,trygg,blid og imøtekommende.
Glemmer henne aldri.

Dyktig og empatisk

Lege: Anette Nordeide Grytten Skrevet

De gangene jeg har vært hos henne har hun alltid vært imøtekommende, lyttende, forståelsesfull, nøyaktig og meget engasjert. Hun er som oftest presis på tidsskjema, dersom hun ligger litt bak kommer hun ut i gangen og gir beskjed for de som venter. Jeg synes hun er dyktig og kunnskapsrik. Det er synd jeg må bytte fastlege grunnet flytting, fordi Anette er virkelig bare helt fantastisk.

Veldig godt fornøyd

Lege: Chanchal Kaur Birdi Skrevet

Blir tatt på alvor og blir sendt videre for undersøkelser ved behov.
Er fleksibel i forhold til hva som kan være viktigst å prioritere (lunger fremfor mindre viktige konsultasjoner.
Flink med småkirurgi.