Førde Legesenter

Telefonnummer57 72 21 5057 72 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Langebruvegen 28 6801 Førde

Siste vurderinger av Førde Legesenter

vurderes som elendig

Lege: Kaja Therese Skjelsbæk-Rattan Skrevet

forhandsdømmer pasienter for lite erfaring greier ikkje bedømme avgjere sjølv kunne gjerne vært meir erfaren hatt meir kunnskap

Manglende interesse for pasienten

Lege: Andres Borkamo Skrevet

Denne fastlegen oppleves særs lite interessert i pasienten. Oppteken av eiga lære og at alt kan løysast berre man tenke riktig. Truleg fagleg dyktig men oppleves å ikkje eige eit ønske om å hjelpe pasienten på riktig vei eller støtte oppunder pasientens utsagn - eks med behandling (fysikalsk, undersøkelser eller komme vidare i evt utredning). Oppleves meir oppteken av å prate enn å handle. Brukar lang tid på sine konsultasjoner som er bra. Rolig og tilbakelent.

Fantastisk

Lege: Ola Arne Hjelle Skrevet

Var veldig skeptisk når eg måtte bytte fastlege men er strålande fornøgd.Føler meg trygg og blir møtt med forståelse.En folkelig liknande lege.Han henviser videre uten at en må «sjå ting an « og ringer raskt tilbake om en ringer om en har spørsmål.(Eg gir 1 stjerne på ventetid telefon då det er og alltid har vert elendig i Førde og har ikkje noko m. Legen å gjere.)

Lite intiativ og lite hjelpsom

Lege: Andres Borkamo Skrevet

Legen er ein roleg, komfortabel og grei type.
Men han bør endre på ein del ting.
Han tar veldig lite intiativ for tiltak og ber pasienten finne behandlarar privat istede for å få henvisning (feks fysio, psykolog osv). Også er han er veldig opptatt av at man kan kurere det meste med kognitiv terapi. Han brukar gjerne lang tid på konsultasjonane, som er veldig bra, men den tida brukar han mest på å snakke sjølv om sine meningar bak sjukdomsbilete eller vri om på det du sjølv forteller som pasient. Eg følte meg ikkje høyrd og oppfølginga hos han gjekk ingen veg og eg måtte til slutt skifte fastlege for å komme vidare i utredning/behandling.

Ikkje fornøyd.

Lege: Roy Båtevik Skrevet

Fremstår som veldig distansert, at Han ikkje bryr seg. Går ikkje inn i Noko som samtale for å hjelpe pasienten til å forstå hans tankegang om evnt diagnose/utelukkelse av diagnose. Hans svar er fakta. Og ofte før andre utelukkelende undersøkelser har blitt foretatt. Alt i dårlig arbeid frå hans side . Og slurvete på tilbakemeldinger. Følte at Han stresset mykje med å avslutte legetime.