Maren Vaaland Eriksen

Autorisasjon (2015)

Maren Vaaland Eriksen er en av 24 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Maren Vaaland Eriksen

Arrogant og lytter ikke

Etter 2 timer hos denne legen, kommer jeg til å nekte hvis de setter meg opp hos henne igjen. Arrogant, framstår uten forståelse og empati. Det er som hun ikke ser meg og har null forståelse for situasjonen. Enten mangler hun null innsikt i problemet eller så hører hun bare på seg selv og mener det hun tenker er det riktige. Ubehagelig opplevelse. Denne legen må granske seg selv litt for dette er ikke bra. Jeg ble lei meg og frustrert etter begge timeavtalene hos Maren Eriksen.

Arrogant

ble møtt av en ekstremt arrogant og over legen lege. Hadde ingen interesse i å hjelpe og høre på problemet. Aldri før har jeg følt meg så liten og nedtrykte som etter et møte med henne.
Absolutt ingen sympati

Arrogant lege

Måtte skifte fastlege etter 2 legebesøk hos Maren V Eriksen.
Maken til arrogant holdning og oven fra og ned holdning skal du lete lenge etter. For øvrig er sykepleierne kjekke. Men kan absolutt ikke anbefale Maren .

Overlegen, lite imøtekommende, dårlig førsteinntrykk,

Måten legen opptrer på gjør at pasienten føler seg liten, redd for å spørre og komme med problemstillinger. Lytter ikke. Lite empati. Veldig dårlig opplevelse. Byttet fastlege etter første møte. Anbefales ikke

Ikke tid fo

Jeg opplevde at jeg ikke ble møtt av Maren Våland Eriksen. Hun virket uempatisk lite interessert og i det minste ikke ydmyk og forståelsesfull angående min situasjon. Ta seg ikke tid til å lytte på meg som pasient.
Positiv at personalet i skranken på legekontoret er imøtekommende og vennlig.