Sola Medisinske Senter AS

Telefonnummer51 65 60 2051 65 60 ...
Vingvegen 1 4050 Sola

Siste vurderinger av behandlere ved Sola Medisinske Senter AS

Arrogant og lytter ikke

Lege: Maren Vaaland Eriksen Skrevet

Etter 2 timer hos denne legen, kommer jeg til å nekte hvis de setter meg opp hos henne igjen. Arrogant, framstår uten forståelse og empati. Det er som hun ikke ser meg og har null forståelse for situasjonen. Enten mangler hun null innsikt i problemet eller så hører hun bare på seg selv og mener det hun tenker er det riktige. Ubehagelig opplevelse. Denne legen må granske seg selv litt for dette er ikke bra. Jeg ble lei meg og frustrert etter begge timeavtalene hos Maren Eriksen.

Ikke som forventet

Lege: Sondre Ueland Fjeld Skrevet

Jeg følte meg desverre ikke møtt av Sondre. Han sa lite og jeg følte meg veldig usikker. Jeg oppfattet kroppsspråket som om han var oppgitt over meg. Jeg håper neste gang blir bedre.

Arrogant

Lege: Maren Vaaland Eriksen Skrevet

ble møtt av en ekstremt arrogant og over legen lege. Hadde ingen interesse i å hjelpe og høre på problemet. Aldri før har jeg følt meg så liten og nedtrykte som etter et møte med henne.
Absolutt ingen sympati

Arrogant lege

Lege: Maren Vaaland Eriksen Skrevet

Måtte skifte fastlege etter 2 legebesøk hos Maren V Eriksen.
Maken til arrogant holdning og oven fra og ned holdning skal du lete lenge etter. For øvrig er sykepleierne kjekke. Men kan absolutt ikke anbefale Maren .

Overlegen, lite imøtekommende, dårlig førsteinntrykk,

Lege: Maren Vaaland Eriksen Skrevet

Måten legen opptrer på gjør at pasienten føler seg liten, redd for å spørre og komme med problemstillinger. Lytter ikke. Lite empati. Veldig dårlig opplevelse. Byttet fastlege etter første møte. Anbefales ikke