Annelise Skeie

Autorisasjon (2004)

Annelise Skeie er en av 17 fastleger i Sogndal

Siste vurderinger av Annelise Skeie

Grei dokter

Eg er meget skeptisk på helsevesenet generelt, men opplevde henne som meget munter, grei og hjelpsam, og har ingen ting å klaga på.

Effektiv og dyktig fastlege som jeg har hatt i 12 år kommuniserer godt med pasient og har svar på mine spørsmål

Ikke helt fornøyd

Har hatt Anne Lise i 3 år, men i senere tid har jeg hatt mer helseplager som har gjort at jeg har vært hos henne oftere. Har ofte vært flere ting jeg har spurt om, men det er "hovedproblemet" som får all oppmerksomhet så føler ikke hun hører etter på det andre jeg kommer med. Har også opplevd at jeg har fått lite oppfølging og mye tabeletter. ¨

Har nå byttet fastlege da jeg ønsker bedre oppfølging (som jeg ikke fikk hos hun) og mindre "piller" (Som jeg fort fikk uten at jeg engang trengte å spør om det - noe jeg ser på som negativt. Smertestillende tar ikke vekk problemet, det bare tar vekk smertene i den tiden du går på det)

Dyktig lege

Har hatt ho som fastlege i mange år og er svært fornøygd. Er trygg i sin kunnskap og føler meg godt ivaretatt.

Dyktig lege

Ikkje min fastlege men følte meg likevel forstått med problema eg hadde og fekk god vegleiing om vegen vidare.