Angelica Edita Scorpios

Autorisasjon (2005)

Angelica Edita Scorpios er en av 12 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Angelica Edita Scorpios

Kunne ikke hatt bedre lege

Jeg hadde en fastlege, som satt mer eller mindre i data skjermen.
Hun nekta å purre på en henvisning, og gjorde ting verre.
Bytta til Angelica og hun ringte til dem med en gang, dumt at
det var stengt for telefontid. Hun har nå sendt meg på MR
og gjort mye mer.
Kunne ikke hatt en bedre lege.

Veldig glad for at hun er vår lege

Kom til henne når hun hadde legevakt og jeg hadde et barn med 40 i feber. Jeg var utslitt og redd, ungen skrek og hadde det vondt. Angelica undersøkte meget grundig, ringte til Ahus for å snakke med barnelege, tok diverse prøver, var varm og støttende og kommuniserte fantastisk. Når medisinene begynte å virke neste dag så ble min datter raskt bedre. Jeg tenkte faktisk på å skrive og takke, for jeg har aldri opplevd maken til lege, og jeg jobber selv i helsevesenet og har sett og jobbet med mange.
Når jeg et par måneder senere var i samme situasjon, og sjekket hvem av legene i distriktet som var på vakt ble jeg KJEMPEGLAD når det viste seg at det var henne. Etter denne konsultasjonen byttet jeg fastlege, nå er hun vår lege, heldigvis!

For travel

Har fått høre at hun driver forskning og er lege for UMBs seksual helsetjeneste. Fikk inntrykk av at legetimen ikke kunne vare lengre enn 15min. og jeg kunne dermed ikke presentere mer enn ett problem, måtte likevel betale for en hel time.

Angelica er super

Hun er den beste legen jeg har hatt. Hun er dyktig og en veldig hyggelig dame.

Blid, Hyggelig og oppfølgende

Angelica er en lege som tar pasienten på alvor, og rekviderer videre til spesialister for å finne konkret årsak til problemet. Mange leger opp gjennom årene har skrevet ut resepter (som ikke er blitt hentet) på antatt diagonose. Hadde jeg tatt disse, vet jeg ikke hvorledes livet hadde vært. For meg betyr dyktighet på legen mer enn ventetiden på venteværelse. Angelica er blid, hyggelig, omtenksom, dyktig og faktisk den eneste lege som har vist følelser for pasientene. Hun gir seg ikke, men følger opp til videre til riktig diagonose er stilt. Ringer til tider på kveldstid og følger opp. En meget dyktig lege som anbefales på det sterkeste. Skrevet med bakgrunn på bred erfaring med bruk av div leger, og innleggelser opp gjennom årene.