Araceli Einang

Autorisasjon (1997)

Vika legesenter AS Telefonnummer70 17 45 6070 17 45 ...
Langelandsveien 17 6010 Ålesund
Araceli Einang er en av 57 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Araceli Einang

Stødig når det gjelder

Hun kan virke stresset, men tar deg på alvor og henviser deg videre uten å nøle.
Men mest av alt da vi hadde en alvorlig hendelse med et av våre barn så sto hun frem som veldig stødig og støttende da det virkelig gjaldt.

Gruer meg aldri til å gå til legen

Har vært min fastlege i snart 2 år, og er fornøyd. Hun er direkte og ærlig, og har en slags mekanisk måte å være på (positivt altså) som gjør vanligvis ubehagelige legetimer mindre pinglige/ubehagelige.

Kunne vært noe bedre på pasientkontakt, har ofte gått derfra med mange ubesvarte spm, så kunne gitt seg litt bedre tid.

Men alt i alt er jeg egentlig veldig fornøyd, har aldri gruet meg til å gå til legen. Fordi jeg vet jeg blir forstått og tatt på alvor.

Lite engasjert, og tiltaksløs

Gruer meg til å gå til legen, fordi jeg vet at jeg ikke får den hjelp som trengs. Hun er mer opptatt av å skrive/se på skjermen, enn å lytte til pasienten. Føler hele tiden at man må kjappe seg å bli ferdig, fordi hun virker til å ha konstant dårlig tid. Overkjører pasienten!
Aldri nok tid- setter bare opp ny time slik at det tar lang tid før tiltak iverksettes... IKKE å anbefale! Skal bytte snarest

Fastlege.

Jeg har inntrykk av at Einang er en dyktig lege. Men hun kan gjerne prøve å ta seg litt mer tid under legebesøkene for å se hele pasienten gjennom å ha en litt bedre pasientkontakt. Hun er flink til å henvise videre til spesialist om det skulle være behov for det.

Elendig lege, engasjerer seg ikke i det hele tatt.

Dette er en lege som ikke engasjerer seg i pasienten sin. Virker sur og fraværende. Ikke å anbefale!