Araceli Einang

Vika Legesenter AS
Langelandsvegen 17 6010 Ålesund
Araceli Einang er en av 42 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Araceli Einang

Gruer meg aldri til å gå til legen

Har vært min fastlege i snart 2 år, og er fornøyd. Hun er direkte og ærlig, og har en slags mekanisk måte å være på (positivt altså) som gjør vanligvis ubehagelige legetimer mindre pinglige/ubehagelige.

Kunne vært noe bedre på pasientkontakt, har ofte gått derfra med mange ubesvarte spm, så kunne gitt seg litt bedre tid.

Men alt i alt er jeg egentlig veldig fornøyd, har aldri gruet meg til å gå til legen. Fordi jeg vet jeg blir forstått og tatt på alvor.

Lite engasjert, og tiltaksløs

Gruer meg til å gå til legen, fordi jeg vet at jeg ikke får den hjelp som trengs. Hun er mer opptatt av å skrive/se på skjermen, enn å lytte til pasienten. Føler hele tiden at man må kjappe seg å bli ferdig, fordi hun virker til å ha konstant dårlig tid. Overkjører pasienten!
Aldri nok tid- setter bare opp ny time slik at det tar lang tid før tiltak iverksettes... IKKE å anbefale! Skal bytte snarest

Fastlege.

Jeg har inntrykk av at Einang er en dyktig lege. Men hun kan gjerne prøve å ta seg litt mer tid under legebesøkene for å se hele pasienten gjennom å ha en litt bedre pasientkontakt. Hun er flink til å henvise videre til spesialist om det skulle være behov for det.

Elendig lege, engasjerer seg ikke i det hele tatt.

Dette er en lege som ikke engasjerer seg i pasienten sin. Virker sur og fraværende. Ikke å anbefale!

Dårlig og ikke tilstede for pasienten

Ikke noe til lege!!!
Snakker dårlig norsk, ser ikke på pasienten og er mer opptatt av å skrive på pc enn å lytte til det pasienten sier.
Man får en følelse av å måtte skynde seg ut av kontoret og at legen ikke vil bruke tid til deg.
Vil IKKE anbefale denne legen!!!!
Glad jeg ikke skal fortsette hos henne.