Araceli Einang

Langelandsvegen 17 6010 Ålesund
Tlf: 70 17 45 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Araceli Einang er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Araceli Einang

Gruer meg aldri til å gå til legen

Har vært min fastlege i snart 2 år, og er fornøyd. Hun er direkte og ærlig, og har en slags mekanisk måte å være på (positivt altså) som gjør vanligvis ubehagelige legetimer mindre pinglige/ubehagelige.

Kunne vært noe bedre på pasientkontakt, har ofte gått derfra med mange ubesvarte spm, så kunne gitt seg litt bedre tid.

Men alt i alt er jeg egentlig veldig fornøyd, har aldri gruet meg til å gå til legen. Fordi jeg vet jeg blir forstått og tatt på alvor.

Lite engasjert, og tiltaksløs

Gruer meg til å gå til legen, fordi jeg vet at jeg ikke får den hjelp som trengs. Hun er mer opptatt av å skrive/se på skjermen, enn å lytte til pasienten. Føler hele tiden at man må kjappe seg å bli ferdig, fordi hun virker til å ha konstant dårlig tid. Overkjører pasienten!
Aldri nok tid- setter bare opp ny time slik at det tar lang tid før tiltak iverksettes... IKKE å anbefale! Skal bytte snarest

Fastlege.

Jeg har inntrykk av at Einang er en dyktig lege. Men hun kan gjerne prøve å ta seg litt mer tid under legebesøkene for å se hele pasienten gjennom å ha en litt bedre pasientkontakt. Hun er flink til å henvise videre til spesialist om det skulle være behov for det.

Elendig lege, engasjerer seg ikke i det hele tatt.

Dette er en lege som ikke engasjerer seg i pasienten sin. Virker sur og fraværende. Ikke å anbefale!

Dårlig og ikke tilstede for pasienten

Ikke noe til lege!!!
Snakker dårlig norsk, ser ikke på pasienten og er mer opptatt av å skrive på pc enn å lytte til det pasienten sier.
Man får en følelse av å måtte skynde seg ut av kontoret og at legen ikke vil bruke tid til deg.
Vil IKKE anbefale denne legen!!!!
Glad jeg ikke skal fortsette hos henne.

Flott lege!

Kort fortalt er det en flott lege som tar seg tid til pasientene når det gjelder, og forklarer eventuelle sykdommer og diagnoser godt.

Ærlig og rett fram.

Jeg har gått med Einang i mange år og er veldig fornøyd. Hun husker meg og sykdomshistorien, og man slipper å forklare alt på nytt hver gang man er der. Er ganske rett fram, jeg har fått beskjed om å passe vekta og bevege meg mer. Får alltid brev med svar på prøver selv om prøvene var fine.

Flink og behagelig

Hun er en flink lege som tar seg tid til pasientene, hun stiller spørsmål og lytter til hva du sier. Hun foreslår løsninger og tar seg tid til pasientene. Nøler ikke med å sende deg videre til spesialist om det behøves, Veldig flink til å følge opp!

Bra lege

Flink lege, som virker engasjert i pasienten. Flink også å gi tilbakemelding . Kan sterk anbefales som fastlege.

Anbefaler legen

Flink til å lytte, tar deg på alvor, og nøler ikke med å henvise deg videre om det er behov for det. Opplever ikke at der er lang ventetid.

Lite fornøyd!

Overfladisk, liten tid til samtale, går nå fast til Medi 3.