Araceli Einang

Langelandsvegen 17 6010 Ålesund
Araceli Einang er en av 42 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Araceli Einang

Lite engasjert, og tiltaksløs

Gruer meg til å gå til legen, fordi jeg vet at jeg ikke får den hjelp som trengs. Hun er mer opptatt av å skrive/se på skjermen, enn å lytte til pasienten. Føler hele tiden at man må kjappe seg å bli ferdig, fordi hun virker til å ha konstant dårlig tid. Overkjører pasienten!
Aldri nok tid- setter bare opp ny time slik at det tar lang tid før tiltak iverksettes... IKKE å anbefale! Skal bytte snarest

Fastlege.

Jeg har inntrykk av at Einang er en dyktig lege. Men hun kan gjerne prøve å ta seg litt mer tid under legebesøkene for å se hele pasienten gjennom å ha en litt bedre pasientkontakt. Hun er flink til å henvise videre til spesialist om det skulle være behov for det.

Elendig lege, engasjerer seg ikke i det hele tatt.

Dette er en lege som ikke engasjerer seg i pasienten sin. Virker sur og fraværende. Ikke å anbefale!

Dårlig og ikke tilstede for pasienten

Ikke noe til lege!!!
Snakker dårlig norsk, ser ikke på pasienten og er mer opptatt av å skrive på pc enn å lytte til det pasienten sier.
Man får en følelse av å måtte skynde seg ut av kontoret og at legen ikke vil bruke tid til deg.
Vil IKKE anbefale denne legen!!!!
Glad jeg ikke skal fortsette hos henne.

Flott lege!

Kort fortalt er det en flott lege som tar seg tid til pasientene når det gjelder, og forklarer eventuelle sykdommer og diagnoser godt.