Ingeborg Grimsmo

Skåla Legekontor

1990

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Skåla Legekontor Telefonnummer71 11 39 5071 11 39 ...
Kaptein Dreyers vei 13 6456 Skåla
Ingeborg Grimsmo er en av 28 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Ingeborg Grimsmo

Ovenfra og ned holdning

Fort å få time, men har det også raskt med å få pasienter ut igjen. Lite lyttende, teoretisk smart men sosialinteligens lik null. Noen kan kalle henne direkte, men damen er nok mer frekk enn man kan kalle det direkte. Lite flink til å lytte til pasientens ønsker da hun vet mye bedre. Henviser ikke videre, men gir deg heller en resept for å få deg fortest mulig ut av kontoret. En veldig oppafra og ned holdning. En fastlege jeg har følt meg lite ivaretatt av og ikke imponert. Aldri presis, ikke til en eneste timeavtale jeg noen gang har bestilt.

Anbefales ikke

Legen får du fort time hos om det måtte være noe, videre føler jeg at hun gjerne vil ha deg fort ut av kontoret igjen. Min opplevelse er at legen er lite lyttende. Hun har noen uttalelser til pasienter som er upassende å si som lege.

Forståelsesfull

Jeg har hatt Ingeborg i ca 10 år og har lite og utsette på henne. Hun tar raskt kontakt på tlf hvis jeg legger igjen beskjed, og det virker som hun tar plager på alvor uten å avfeie dem.

Godt valg

Ingeborg er en dyktig dame som tar seg tid til problemene til pasienten. Hun er lett å snakke med og ser på helheten. Jeg er veldig tilfreds med henne. Timen kan kan lett avtales på hjemmesiden.

Ingeborg er grusom

Veldig vanskelig å komme til lege dersom barnet er syk. Måtte gå mange ganger med barnet til legen. Den medisinske resept fra legen ble tatt av markedet eller ikke være tilgjengelig på apoteket. På grunn av en medisinsk henvisning til en barnelege, hadde jeg vært tre ganger i legekontoret.