Ingeborg Grimsmo

Tlf: 71 11 39 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ingeborg Grimsmo er en av 27 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Ingeborg Grimsmo

Forståelsesfull

Jeg har hatt Ingeborg i ca 10 år og har lite og utsette på henne. Hun tar raskt kontakt på tlf hvis jeg legger igjen beskjed, og det virker som hun tar plager på alvor uten å avfeie dem.

Godt valg

Ingeborg er en dyktig dame som tar seg tid til problemene til pasienten. Hun er lett å snakke med og ser på helheten. Jeg er veldig tilfreds med henne. Timen kan kan lett avtales på hjemmesiden.

Ingeborg er grusom

Veldig vanskelig å komme til lege dersom barnet er syk. Måtte gå mange ganger med barnet til legen. Den medisinske resept fra legen ble tatt av markedet eller ikke være tilgjengelig på apoteket. På grunn av en medisinsk henvisning til en barnelege, hadde jeg vært tre ganger i legekontoret.

Omtenksom

Ingeborg er ei trivelig dame som tar deg seriøst fremfor å bagatelisere dine plager. Virker som hun ikke skiller mellom pasientgrupper, og det synes jeg er bra. Hun er også en av de få legene jeg har vært bortig som ringer opp igjen ganske raskt, fremfor å vente til slutten av dagen.

Rettferdig

Denne damen lytter oppriktig til det jeg sier, er ikke redd for å si sin mening, og min personlige erfaring er at hun har svært gode tiltak, henviser riktig, skriver rett resept til riktig tid.
Mulighet for at hun er litt for snill mtp. vanedannende medisiner?

Ypperste

Legen er etter min mening i ypperste klasse. Tar seg alltid god tid og lar deg snakke ut. Lytter aktivt. Blir alltid i godt humør etter å ha vært hos legen. Det er aldri ventetid på legekontoret.

Overser pasienter

Får fort time,men hun har verken tid eller interesse for å lytte. Kan ha utidige og direkte frekke kommentarer til noen pasienter. Hvis jeg hadde hatt en alvorlig diagnose ville jeg ikke ha følt meg trygg hos henne.

Superdame!

Dette er den beste fastlegen jeg har hatt (har vært innom flere). Legen er åpen og lyttende. Sitter vendt mot pasienten under hele konsultasjonen. Hun er rolig og har alltid tid til å la pasienten snakke ferdig. Har smittende humør. Herlig dame! Er alltid presis.

Lyttende, empatisk og dyktig

Jeg oppsummerer med tre stikkord: Lyttende, empatisk og dyktig. Kan anbefales på det varmeste.

Flink og lyttende.

Har en befriende smittende latter som gjør pasienten avslappet. Nøler ikke med å sende deg videre til spesialist hvis nødvendig.Sitter ikke og taster på dataen, men ser på deg og lar deg snakke ut. Tar seg tid. En dyktig lege . Kan anbefales.