Ingeborg Grimsmo

Tlf: 71 11 39 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ingeborg Grimsmo er en av 27 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Ingeborg Grimsmo

Anbefales ikke

Legen får du fort time hos om det måtte være noe, videre føler jeg at hun gjerne vil ha deg fort ut av kontoret igjen. Min opplevelse er at legen er lite lyttende. Hun har noen uttalelser til pasienter som er upassende å si som lege.

Forståelsesfull

Jeg har hatt Ingeborg i ca 10 år og har lite og utsette på henne. Hun tar raskt kontakt på tlf hvis jeg legger igjen beskjed, og det virker som hun tar plager på alvor uten å avfeie dem.

Godt valg

Ingeborg er en dyktig dame som tar seg tid til problemene til pasienten. Hun er lett å snakke med og ser på helheten. Jeg er veldig tilfreds med henne. Timen kan kan lett avtales på hjemmesiden.

Ingeborg er grusom

Veldig vanskelig å komme til lege dersom barnet er syk. Måtte gå mange ganger med barnet til legen. Den medisinske resept fra legen ble tatt av markedet eller ikke være tilgjengelig på apoteket. På grunn av en medisinsk henvisning til en barnelege, hadde jeg vært tre ganger i legekontoret.

Omtenksom

Ingeborg er ei trivelig dame som tar deg seriøst fremfor å bagatelisere dine plager. Virker som hun ikke skiller mellom pasientgrupper, og det synes jeg er bra. Hun er også en av de få legene jeg har vært bortig som ringer opp igjen ganske raskt, fremfor å vente til slutten av dagen.