Ingeborg Grimsmo

Skåla Legekontor Kvinne, 55 år

Autorisert1990
TilleggskompetanseSjømannslege
Ledige plasser 15 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Skåla Legekontor

Kaptein Dreyers vei 13 6456 Skåla
Ingeborg Grimsmo er en av 26 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Ingeborg Grimsmo

Godt valg

Ingeborg er en dyktig dame som tar seg tid til problemene til pasienten. Hun er lett å snakke med og ser på helheten. Jeg er veldig tilfreds med henne. Timen kan kan lett avtales på hjemmesiden.

Ingeborg er grusom

Veldig vanskelig å komme til lege dersom barnet er syk. Måtte gå mange ganger med barnet til legen. Den medisinske resept fra legen ble tatt av markedet eller ikke være tilgjengelig på apoteket. På grunn av en medisinsk henvisning til en barnelege, hadde jeg vært tre ganger i legekontoret.

Omtenksom

Ingeborg er ei trivelig dame som tar deg seriøst fremfor å bagatelisere dine plager. Virker som hun ikke skiller mellom pasientgrupper, og det synes jeg er bra. Hun er også en av de få legene jeg har vært bortig som ringer opp igjen ganske raskt, fremfor å vente til slutten av dagen.

Rettferdig

Denne damen lytter oppriktig til det jeg sier, er ikke redd for å si sin mening, og min personlige erfaring er at hun har svært gode tiltak, henviser riktig, skriver rett resept til riktig tid.
Mulighet for at hun er litt for snill mtp. vanedannende medisiner?

Ypperste

Legen er etter min mening i ypperste klasse. Tar seg alltid god tid og lar deg snakke ut. Lytter aktivt. Blir alltid i godt humør etter å ha vært hos legen. Det er aldri ventetid på legekontoret.