Rubab Shah

Autorisasjon (1995)

Rubab Shah er en av 127 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Rubab Shah

Rubab Shah er en lege som bryr seg!

Hvis du vil ha en lege som engasjerer seg i deg, men som ikke snakker deg etter munnen, er Shah noe for deg. Jeg er glad for at jeg har fått henne som fastlege. Hun er på pasientens side!
Jeg føler jeg kan stole på henne og hun tar mer ansvar enn forventet. For eksempel har hun på eget initiativ kontaktet meg utenfor kontortid fordi hun har hatt nye forslag til løsning på mitt problem.
Jeg har også opplevet at hun har ringt meg for å gi meg svar på prøver og råd om hva jeg skulle gjøre.
I Rubab Shah har jeg funnet en lege som er opptatt av hele meg, men som også forventer at jeg også gjør mitt for å ha en god helse.

Fornøyd pasient

Jeg er veldig fornøyd med oppfølging fra Rubab Shah. Hun forklarer alltid hva hun gjør, grunnen til at hun behandler eller medisinerer meg
en dyktig lege

Utrolig dyktig lege og en fantastisk meneske

Dr Shah er uten tvil det mest hjelpsom,hyggelig og begavet menneske jeg noen gang har møtt,ærlig og rett på saken uten å være arrogant eller nedlatende. Dr Shah har vært min lege i 6 år og har alltid behandlet meg med respekt og har alltid tatt seg tid for å hører,forstår og behandler mine plager. Dr Shah gir so mye av seg selv og tross sin lege status og kunnskapsrik liv hun lager ikke noe ut av seg selv og under lege time hun er bare Rubab...som gjører alt for hjelper til. Jeg har stor respekt for henne,jeg er meget fornøyd for å ha Dr Shah som min lege og min venn.

Vår familielege

Dyktig, interessert i pasienten, meget god på oppfølging. Tar tak i ting, gir fyldig informasjon på forståelig måte. Proaktiv og ærlig. Hyggelig og flink.

Flott og effektiv!

Flott og meget effektiv lege. Og vet du hva du trenger hjelp til, får du det med en gang! God tilgjengelighet, lite venting. Hun er svært direkte, men på en god måte. For våres del er det enkelt og forholde seg til, ikke noe å lure på liksom! Hun er faglig god, både på fysisk og psykisk helse. Har anbefalt henne til til flere:)