Rubab Shah

Autorisasjon (1995)

Rubab Shah er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Rubab Shah

Anbefales varmt

Det er 9 år siden en bekjent varmt anbefalte Rubab Shah som fastlege. Jeg kontaktet henne straks og har aldri angret. Hun er dyktig, klar, effektiv og jeg føler alltid at hun bryr seg. Jeg kom nylig med en stor klump i brystet ett år etter en mammografi som ikke viste tegn til noe urovekkende. Hun henviste øyeblikkelig videre, uten å kaste bort tid på spekulasjon. Det viste seg å være kreft som enda kunne behandles. Jeg har full tillit til henne, føler meg alltid tatt på alvor og anbefaler henne varmt videre. Jeg er takknemlig for at jeg selv fulgte en varm anbefaling.

Samvittighetsfull, effektiv og kunnskapsrik.

Mine to barn og jeg byttet fastlege til Rubab Shah for et og et halvt år siden. Det har vi aldri angret på og vi kommer ikke til å bytte igjen. Det eldste barnet mitt har autisme. Shah kan og vet mye om dette, og har lettet våre liv på mange områder. Når det gjelder somatiske plager, føler vi oss alltid tatt på alvor og oppfattet. Jeg er fullt fornøyd med rådene og avgjørelsene hun har gitt oss til nå. I tillegg til å være svært kunnskapsrik er Doktor Shah flink til å møte mennesker, både voksne og barn. Hun overgår alle fastlegene jeg har hatt i Norge og utlandet. Vi har tidligere vært bosatt i USA. Anbefaler henne på det varmeste til alle som er på utkikk etter en samvittighetsfull og klok lege.

Betenkelig

Jeg hadde denne legen en god stund før jeg valgte å skifte. Jeg er rett på sak, så jeg likte raske avgjørelser og progresjon ved konsultasjoner i starten. Det endret seg. Etter hvert ble avgjørelser tatt uten at betydelig informasjon fra pasient ble vurdert. Uttalte seg om sider av privatlivet som er irrelevant for helsetilstanden. Jeg fikk informasjon om andre jeg ikke trengte å vite. Da informasjonsflyten føltes utrygg valgt jeg å bytte, særlig grunnet mine barns helse. Skulle jeg ønsket meg noe annerledes måtte det være å bruke mer tid på innhenting av informasjon før diagnoser blir stilt, samt unngå spredning av unødvendig informasjon.

Elendig

Særdeles misfornøyd med denne legen.
Hun er en dårlig lytter og er mest opptatt av å fortelle om hvor god hun er.

Bruker det meste av konsultasjonen til å si selvfølgeligheter.

Utrolig bra og velforklarende!

Utrolig deilig å ha en fastlege som forklarer enkelt og kan sitt fag veldig godt! God erfaring! Anbefales veldig.