Rubab Shah

2. etasje Slependveien 60 1341 Slependen
Rubab Shah er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Rubab Shah

Beste legen

God service og forståelse, god kunnskap og veiledning, imøtekommende og forståelsesfull. Lyttende og løsningsorientert

anbefalles ikke

treg med innsending av dokumentasjon , lang ventetid på bestilling av time eller flytting av timer samt ringer ikke tilbake i tide!

Min verste opplevelse med en lege

Legen fremstår arrogant , selvopptatt og faglig svak.
Snakker utrolig mye selv i mesteparten av konsultasjonen, uten helt å vite hvorfor jeg hadde kommet og hva jeg trengte hjelp til. Virker som hun oppfatter seg selv som en suveren hjelper og pasienten som helt hjelpeløs . En utrolig kjip opplevelse - jeg skal aldri dit igjen .

Finnes ikke maken

Har alltid tatt meg og mine sammensatte lidelser på alvor!!! Har brukt henne siden 2000. Ble fryktelig lei meg da jeg måtte skifte lege pga 100 mils avstand da jeg flyttet.

Grusom!

Lar deg ikke prate, kommer med masse totalt uinteressante "eksempler", snakket om andre pasienter som "jeg har mange kjerringer som kommer hit", "angstffolk", utrolig nedlatende og frekk lege! For Guds skyld- velg en annen lege!!! Holdt nesten bare på å forlate kontoret hennes... Hun fortalte meg at jeg var frisk- ved kun å se på meg og lytte 1 min på hva jeg hadde å si...