Rubab Shah

2. etasje Slependveien 60 1341 Slependen
Tlf: 67 54 44 05 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rubab Shah er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Rubab Shah

Utrolig bra og velforklarende!

Utrolig deilig å ha en fastlege som forklarer enkelt og kan sitt fag veldig godt! God erfaring! Anbefales veldig.

Kjempe flink.

Direkte, analytisk og for meg en god samtalepartner, jeg føler at jeg kan stole på de råd jeg får. For meg virker det som hun tar den tiden som er nødvendig og lytter og er vurderende.

Beste legen

God service og forståelse, god kunnskap og veiledning, imøtekommende og forståelsesfull. Lyttende og løsningsorientert

anbefalles ikke

treg med innsending av dokumentasjon , lang ventetid på bestilling av time eller flytting av timer samt ringer ikke tilbake i tide!

Min verste opplevelse med en lege

Legen fremstår arrogant , selvopptatt og faglig svak.
Snakker utrolig mye selv i mesteparten av konsultasjonen, uten helt å vite hvorfor jeg hadde kommet og hva jeg trengte hjelp til. Virker som hun oppfatter seg selv som en suveren hjelper og pasienten som helt hjelpeløs . En utrolig kjip opplevelse - jeg skal aldri dit igjen .

Finnes ikke maken

Har alltid tatt meg og mine sammensatte lidelser på alvor!!! Har brukt henne siden 2000. Ble fryktelig lei meg da jeg måtte skifte lege pga 100 mils avstand da jeg flyttet.

Grusom!

Lar deg ikke prate, kommer med masse totalt uinteressante "eksempler", snakket om andre pasienter som "jeg har mange kjerringer som kommer hit", "angstffolk", utrolig nedlatende og frekk lege! For Guds skyld- velg en annen lege!!! Holdt nesten bare på å forlate kontoret hennes... Hun fortalte meg at jeg var frisk- ved kun å se på meg og lytte 1 min på hva jeg hadde å si...

Den verste legen man kan tenke seg!

Hun har alltid dårlig tid for pasienten, den lengste samtalen varte kanksje 5-7 minutter. Bryr seg ikke om deg som et menneske, noen gang så føltes det at hun foraktet meg.

Har byttet til en fantastsik fastlege som hjalp meg og brukte mer tid i løpet av 2 besøk enn Rubab i løpet av 3 år!

Engasjert lege som stiller krav

Rubab har vært min fastlege over mange år, og jeg kan si at hun har bedret min livskvalitet. Hun stiller krav til sin pasient, og engasjerer seg virkelig i å bedre i alle fall mitt liv. Hun er en stor bidragsyter til at jeg har tatt av mange kilo, og senere også stresset ned. For min del ville jeg ikke hatt noen annen lege, men "sykemeldingsjegere" bør kanskje velge en annen.

En lege som bryr seg om sine pasienter

Når du henvises til spesialist med en antatt diagnose, og møtes med komentaren "det var godt gjort av fastlegen å komme frem til det", så er det lett å ha tillit til legen du opplever som meget kunnskapsrik!

En fantastisk lege

Ble kjent med Dr. Rubab Shah via min kjæreste som er hennes pasient i mange år.
Hvis det ikke hadde vært for dr. Rubab ville jeg sannsynligvis ble lagt inn på psykiatrisk.
Takket være hennes dyktighet at hun satte meg på riktig medisinering og diagnose.Hun er en blid,energisk,
hjelpsom lege som er veldig interessert i å hjelpe pasientene sine.

Veldig fornøyd

Shah er en veldig bra lege, tar seg tid, ikke veldig vanskelig å få time. Legesekretærene alltid hjelpsomme. En lege som en kan stole på. Glad for å ha henne som fastlege.

Anbefales på det sterkeste

Her har du en lege som virkelig kan faget sitt. Direkte, ærlig og bryr seg (men ikke på et "stakkars deg" nivå) Rubab bryr seg i den forstand at hun legger press på og har forventinger til deg som pasient, men i tillegg holder deg godt under vingen når det gjelder rettigheter og hvilke muligheter du har for å komme tilbake i arbeidslivet. Du blir godt tatt vare på, men hun syr ikke puter under armene dine.
Jeg er strålende fornøyd og anbefaler henne på det sterkeste.

Rubab Shah er en lege som bryr seg!

Hvis du vil ha en lege som engasjerer seg i deg, men som ikke snakker deg etter munnen, er Shah noe for deg. Jeg er glad for at jeg har fått henne som fastlege. Hun er på pasientens side!
Jeg føler jeg kan stole på henne og hun tar mer ansvar enn forventet. For eksempel har hun på eget initiativ kontaktet meg utenfor kontortid fordi hun har hatt nye forslag til løsning på mitt problem.
Jeg har også opplevet at hun har ringt meg for å gi meg svar på prøver og råd om hva jeg skulle gjøre.
I Rubab Shah har jeg funnet en lege som er opptatt av hele meg, men som også forventer at jeg også gjør mitt for å ha en god helse.

Fornøyd pasient

Jeg er veldig fornøyd med oppfølging fra Rubab Shah. Hun forklarer alltid hva hun gjør, grunnen til at hun behandler eller medisinerer meg
en dyktig lege

Utrolig dyktig lege og en fantastisk meneske

Dr Shah er uten tvil det mest hjelpsom,hyggelig og begavet menneske jeg noen gang har møtt,ærlig og rett på saken uten å være arrogant eller nedlatende. Dr Shah har vært min lege i 6 år og har alltid behandlet meg med respekt og har alltid tatt seg tid for å hører,forstår og behandler mine plager. Dr Shah gir so mye av seg selv og tross sin lege status og kunnskapsrik liv hun lager ikke noe ut av seg selv og under lege time hun er bare Rubab...som gjører alt for hjelper til. Jeg har stor respekt for henne,jeg er meget fornøyd for å ha Dr Shah som min lege og min venn.

Vår familielege

Dyktig, interessert i pasienten, meget god på oppfølging. Tar tak i ting, gir fyldig informasjon på forståelig måte. Proaktiv og ærlig. Hyggelig og flink.

Flott og effektiv!

Flott og meget effektiv lege. Og vet du hva du trenger hjelp til, får du det med en gang! God tilgjengelighet, lite venting. Hun er svært direkte, men på en god måte. For våres del er det enkelt og forholde seg til, ikke noe å lure på liksom! Hun er faglig god, både på fysisk og psykisk helse. Har anbefalt henne til til flere:)

Dr.Rubab er veldig kunnskapsrik, hjelpsom, blid, hyggelig, rett på sak, streng...
Kjenner henne i flere år og hun er for meg som en venn...
Hun er bare en innmari flink lege og stor respekt for henne.

Arrogant, selvgod, frekk, null interesse.

Arrogant, frekk, nedlatende, PERSONLIG, null interesse for pasienten. Har hatt legen i flere år og har blitt kalt ordrett "dørmatte". Viser veldig tydelig med kroppsspråk hva hun Egentlig synes om deg. Sa jeg hadde 4 spørsmål til henne og da sa hun "Det har jeg ikke tid til, book ny time, jeg har BARE 5min!" Lytter ikke, vet "alt", vil ikke engasjere seg med mindre hun får detaljer om ditt privatliv, for så å si nedlatende ting om situasjonen. Holder ut med smerter og sykdom fordi jeg gruer meg til å dra til "legen".

Hvis du verdsetter helsen din, hold deg unna denne legen.