Rubab Shah

Autorisasjon (1995)

Rubab Shah er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Rubab Shah

Utrolig dyktig!

Rubab er en av de beste legene vi har hatt.
Hun lytter til pasienten, er veldig engasjert og henviser gjerne hvis det trengs.
Dessverre måtte min familie og jeg flytte og bytte fastlegen. Vi kommer til å huske Rubab og den gode jobben hun gjorde for å hjelpe oss. Vi anbefaler henne på det sterkeste.

Trygg, kunnskapsrik og helhetlig tilnærming

Jeg er veldig fornøyd med Rubab Shah som fastlege. Hun går etter hva som er det faktiske problemet/årsaken, og ser bak symptomene. Hun fremstår som veldig faglig dyktig, oppdatert og kunnskapsrik, hun er trygg og genuint interessert i å hjelpe. Hun har en imponerende helhetlig tilnærming.

Dyktig og kunnskapsrik

Jeg har hatt Shah som fastlege gjennom så og si hele mitt liv. Hun er dyktig, lytter, konkret og en utrolig hyggelig person. Shah går ikke rundt grøten, hun sier det som det er, noe jeg liker veldig godt!
Jeg føler meg alltid godt i vare tatt og vet at jeg får den hjelpen jeg trenger, uansett hva det er.
Ventetid må kanskje påregnes, man vet aldri om det oppstår noe akutt. Når det er din tur, tar hun seg alltid den tiden du som pasient tenger. Shah vet hva hun driver med, hun brenner for faget sitt og hun kommer være min fastlege så lenge hun holder på.

Meget faglig dyktig og tydelig

En suverent proff lege. Tydelig og kunnskapsrik. Og alltid oppdatert. Man merker hun er stolt av faget sitt.

Direkte og enveiskjørt

Rubab Shah har en meget direkte fremtoning. Det er positivt å være direkte så lenge der gjøres på en respektfull måte. Hun har sterke meninger om pasientens helse og stiller «diagnoser» uten å ta en helhetlig faglig vurdering. Jeg bytter henne som fastlege, fordi jeg mangler tillit til henne og føler hun ikke lytter. Jeg valgte henne fordi jeg hadde hørt hun var dyktig, mellom oss var det ikke kjemi. Jeg begynte å grue meg for å gå til henne når jeg trengte legetime.