Slependen Legesenter AS

1. etasje Slependveien 48 1341 Slependen

Siste vurderinger av Slependen Legesenter AS

Skuffet

Lege: Fredrik Skogstad Sommersel Skrevet

Jeg betrodde meg til ham om mine drikkevaner. Jeg reduserte forbruk kraftig og frasa meg resepter på smertestillende. Likevel sender han melding til Fylkesmannen om å inndra mitt førerkort.
Jeg skulle ønsket at jeg fikk et varsel eller informasjon om hvor strengt dette praktiseres,og er veldig skuffet.

Super fastlege👍🏼

Lege: Bente Vendsbo Bjørnstad Skrevet

Hyggelig, lyttende og tillitsvekkende lege. Veldig fornøyd😊Tar tak i mine problemer, og henviser alltid videre der det er nødvendig👍🏼

Samvittighetsfull, effektiv og kunnskapsrik.

Lege: Rubab Shah Skrevet

Mine to barn og jeg byttet fastlege til Rubab Shah for et og et halvt år siden. Det har vi aldri angret på og vi kommer ikke til å bytte igjen. Det eldste barnet mitt har autisme. Shah kan og vet mye om dette, og har lettet våre liv på mange områder. Når det gjelder somatiske plager, føler vi oss alltid tatt på alvor og oppfattet. Jeg er fullt fornøyd med rådene og avgjørelsene hun har gitt oss til nå. I tillegg til å være svært kunnskapsrik er Doktor Shah flink til å møte mennesker, både voksne og barn. Hun overgår alle fastlegene jeg har hatt i Norge og utlandet. Vi har tidligere vært bosatt i USA. Anbefaler henne på det varmeste til alle som er på utkikk etter en samvittighetsfull og klok lege.

Faglig sterk, men ingen god fastlege

Lege: Anne Gro Vagle Skrevet

Anne Gro er tydelig faglig sterk og erfaren. Hun tar alle problemer med største alvor, og er nøye i undersøkelser og utredning.

Likevel er hun etter min mening ingen god lege. Etter mange års erfaring med henne kan jeg med trygghet si at hun både er nedlatende, moraliserende og uprofesjonell. Total inntrykket er langt fra positivt.

Hvorvidt man som pasient er medlem i fagforening eller velger å benytte seg av private helseforetak er ikke en fastleges jobb å blande seg bort i, eller kommentere. Heller ei å diktere hvordan man skal leve livet sitt eller være i relasjoner til mennesker i livet. På tross av at dette har vært på siden av problemene jeg har vært hos henne med, har dette ofte tatt mye tid i konsultasjonen.

Ved flere anledninger har hun vært svært nedlatende og kritisk, basert på synsing og egne personlige meninger. Da jeg har prøvd å si noe mot henne har hun respondert svært negativt og ikke vært åpen for mine meninger.

Anbefaler henne virkelig å lese boken "Den kliniske samtalen - kommunikasjon og pasientbehandling".

Dr. Vagle

Lege: Anne Gro Vagle Skrevet

Utrolig flink og forståelsesfull lege. Tar seg alltid god tid til sine pasienter. Tar meg alltid seriøst uansett visittårsak.