Slependen Legesenter AS

Telefonnummer67 54 44 0567 54 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
1. etasje Slependveien 48 1341 Slependen

Siste vurderinger av Slependen Legesenter AS

Lytter ikke

Lege: Anne Gro Vagle Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege. Hun skårer lavt på empati og forståelse av pasienten. Det virker ekstremt når hun hever stemmen og ber deg slutte å snakke, hun vil heller sitte og forske for seg på dataskjermen. Hun lytter ikke til pasientene og kan være ganske temperamentsfull. Hun kan også ofte være sent ute og kommer heseblesendeog stressende ut på venteværerset og kan få seg til å å si til deg at i dag har hun liten tid til deg og du må være kort, selvdet om du har bestilt time.
Kan ikke anbefale henne til andre pasienter.

Veldig dyktig lege.

Lege: Anne Gro Vagle Skrevet

Dyktig lege som tar deg på alvor. Har hatt fantastisk oppfølging av henne i 20 år, både når det gjelder meg selv og barna mine. Har flyttet til annet fylke, men har valgt å beholde henne som fastlege til tross for lengre reisevei. Rask med å henvise videre, restriktiv med utskriving av medikamenter og ikke minst er hun tilbakeholden med å skrive ut sykemeldinger. Oppfordrer til å bruke egenmeldingsdager fremfor sykemelding. Synes det var lengre ventetid ved det forrige legesenteret hun jobbet. Opplever nå at ventetiden er redusert.

Dyktig lege

Lege: Fredrik Skogstad Sommersel Skrevet

Fredrik Sommersel er ryddig, punktlig, behagelig, kunnskapsrik og tillitvekkende. Han overgår også mine forventninger når det kommer til elektronisk dialog utenom legetime; rask responstid og god oppfølging

Rolig, kunnskapsrik, hører på pasienten

Lege: Fredrik Skogstad Sommersel Skrevet

Fredrik er den beste legen jeg har hatt. Har er oppriktig opptatt av å løse problemer og gjør det som skal til for å ordne opp. Jeg føler meg trygg og ivaretatt på alle punkter når det gjelder meg og min datter.
Anbefales på det sterkeste

Ingen Hensyn

Lege: Anne Gro Vagle Skrevet

Anne kan behandle deg som et barn hvis du er uenig med hennes tolkning av problemet.
Hun vil dømme din situasjon som om hun leser en bok og vurderer ikke din unike appell.
Veldig uhøflig hvis du utfordrer hennes beslutning.