Slependen Legesenter AS

Tlf: 67 54 44 05 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Slependen Legesenter AS

Kunnskapsrik og lyttende.

Lege: Bente Vendsbo Bjørnstad Skrevet

En veldig interessert og lyttende fastlege. Anbefales! Stort sett alltid presis. Blid og imøtekommende.

Trygg

Lege: Bente Vendsbo Bjørnstad Skrevet

Norm ganger får jeg bladene følrlser når jeg går til denne legen.moe er hun flink til å følge opp og noe ikke.

Kjempeflink

Lege: Bente Vendsbo Bjørnstad Skrevet

Jeg har opplevd Bente som en lyttende, dyktig og ydmyk (på en positiv måte) lege.

Hun hører etter og kommer med løsninger til videre behandling.

Det er en glede å kunne anbefale henne!

Elendig

Lege: Rubab Shah Skrevet

Særdeles misfornøyd med denne legen.
Hun er en dårlig lytter og er mest opptatt av å fortelle om hvor god hun er.

Bruker det meste av konsultasjonen til å si selvfølgeligheter.

HØY PRIS - KORT TID!

Lege: Tor Magne Lund Skrevet

Bemerkelsesverdig er de høye prisene både for konsultasjon, men ikke minst engangssummene som belastes en pr. antall tilbakemeldinger pr. sms (kr. 6,00 pr atk.) og når disse for en enkelt henvendelse kan bli opptil 3-4 eller 5 sier det seg selv. Og at en belastes dobbeltbeløp for ikke fremmøtt time når en ligger syk på en mandag. Utrolig, men sant! Vrient for en minstetrygdet å få til...

Utrolig bra og velforklarende!

Lege: Rubab Shah Skrevet

Utrolig deilig å ha en fastlege som forklarer enkelt og kan sitt fag veldig godt! God erfaring! Anbefales veldig.

Virker lite i interessert i barn

Lege: Anne Gro Vagle Skrevet

Har kun møtt på helsestasjon med barn på kontroll. Er overrasket hver gang over hvor lite interessert eller i stand hun er til å kommunisere med barn, noe som burde vært det aller viktigste! Tar ikke imot invitasjoner på kontakt fra barnet eller gjør noen som helst innsats selv. Forsåvidt ikke særlig mye bedre på voksenkommunikasjon. Har ganske bastante meninger og det blir ekstremt enveiskjørt. Sikkert faglig dyktig, men det skorter en del på å møte folk på en trivelig og imøtekommende måte.

Lytter

Lege: Bente Vendsbo Bjørnstad Skrevet

Tar deg alvorlig og lytter til deg. Hun er konstruktiv og tar seg tid til deg. Sjekker opp og undersøker når det er noe hun er usikker på.

Lite interessert i pasienten

Lege: Bente Vendsbo Bjørnstad Skrevet

Jeg opplever denne legen som lite interessert i annet enn å avslutte timen raskest mulig. Tror aldri jeg har vært der mer enn 10 minutter før jeg står utenfor døra og egentlig ikke helt forstod hva som skjedde. I en periode jeg virkelig var dårlig, ble jeg ikke tatt på alvor, og jeg har nesten aldri vært sykemeldt selv om jeg er godt voksen.

Anbefales!

Lege: Tor Magne Lund Skrevet

Har bare gode erfaring med Tor Magne. Han tar seg tid til å lytte, er profesjonell på en direkte og hyggelig måte og kunnskapsrik som bare det.

Kjempe flink.

Lege: Rubab Shah Skrevet

Direkte, analytisk og for meg en god samtalepartner, jeg føler at jeg kan stole på de råd jeg får. For meg virker det som hun tar den tiden som er nødvendig og lytter og er vurderende.

Beste legen

Lege: Rubab Shah Skrevet

God service og forståelse, god kunnskap og veiledning, imøtekommende og forståelsesfull. Lyttende og løsningsorientert

anbefalles ikke

Lege: Rubab Shah Skrevet

treg med innsending av dokumentasjon , lang ventetid på bestilling av time eller flytting av timer samt ringer ikke tilbake i tide!

Min verste opplevelse med en lege

Lege: Rubab Shah Skrevet

Legen fremstår arrogant , selvopptatt og faglig svak.
Snakker utrolig mye selv i mesteparten av konsultasjonen, uten helt å vite hvorfor jeg hadde kommet og hva jeg trengte hjelp til. Virker som hun oppfatter seg selv som en suveren hjelper og pasienten som helt hjelpeløs . En utrolig kjip opplevelse - jeg skal aldri dit igjen .

Finnes ikke maken

Lege: Rubab Shah Skrevet

Har alltid tatt meg og mine sammensatte lidelser på alvor!!! Har brukt henne siden 2000. Ble fryktelig lei meg da jeg måtte skifte lege pga 100 mils avstand da jeg flyttet.

Grusom!

Lege: Rubab Shah Skrevet

Lar deg ikke prate, kommer med masse totalt uinteressante "eksempler", snakket om andre pasienter som "jeg har mange kjerringer som kommer hit", "angstffolk", utrolig nedlatende og frekk lege! For Guds skyld- velg en annen lege!!! Holdt nesten bare på å forlate kontoret hennes... Hun fortalte meg at jeg var frisk- ved kun å se på meg og lytte 1 min på hva jeg hadde å si...

God lege for meg

Hatt et tøft år.
Hun har stilt opp fantastisk.
Vist meg mye forståelse, støtter der det trengs, pusher der det trengs.

Dårlig lege

Lege: Bente Vendsbo Bjørnstad Skrevet

Legen lytter ikke, er uinteressert og virker fraværende under samtalen. Føler som mann sitter med en robot. Legen tar betaling for henvisning.

Ikke interessert

Lege: Bente Vendsbo Bjørnstad Skrevet

Flink til å henvise videre, men virker ikke interessert i noe annet en akkurat den ene problemstillingen jeg kom med som hovedsak. Har mange sammensatte lidelser og følte at det ikke var tid eller interesse fra legens side å følge det opp. Fikk aldri beskjed om å bestille ny time til oppfølging.

Den verste legen man kan tenke seg!

Lege: Rubab Shah Skrevet

Hun har alltid dårlig tid for pasienten, den lengste samtalen varte kanksje 5-7 minutter. Bryr seg ikke om deg som et menneske, noen gang så føltes det at hun foraktet meg.

Har byttet til en fantastsik fastlege som hjalp meg og brukte mer tid i løpet av 2 besøk enn Rubab i løpet av 3 år!