Slependen Legesenter AS

Slependveien 48 1341 Slependen

Siste vurderinger av Slependen Legesenter AS

Super fastlege😊

Lege: Bente Vendsbo Bjørnstad Skrevet

Veldig hyggelig og engasjert fastlege! Anbefales! Føler alltid at hun er engasjert i mitt problem, uansett hva det gjelder😊

Kunnskapsrik, dyktig og empatisk

Lege: Fredrik Skogstad Sommersel Skrevet

Fredrik har vært min fastlege siden han begynte på Slependen Legesenter og overtok etter Magne som var min forrige fastlege på Slependen Legesenter.
Han er meget grundig, kunnskapsrik og empatisk. Henviser gjerne til spesialister ved behov og har en åpen holdning til forholdet mellom fysisk helse og psykisk helse noe jeg mener har en sammenheng som regel.

Bra

Lege: Bente Vendsbo Bjørnstad Skrevet

Blir tatt på alvor og får hjelpen man ønsker. Flink lege, og prøver å hjelpe best mulig. Kortventetid.

Anbefales varmt

Lege: Rubab Shah Skrevet

Det er 9 år siden en bekjent varmt anbefalte Rubab Shah som fastlege. Jeg kontaktet henne straks og har aldri angret. Hun er dyktig, klar, effektiv og jeg føler alltid at hun bryr seg. Jeg kom nylig med en stor klump i brystet ett år etter en mammografi som ikke viste tegn til noe urovekkende. Hun henviste øyeblikkelig videre, uten å kaste bort tid på spekulasjon. Det viste seg å være kreft som enda kunne behandles. Jeg har full tillit til henne, føler meg alltid tatt på alvor og anbefaler henne varmt videre. Jeg er takknemlig for at jeg selv fulgte en varm anbefaling.

Skuffet

Lege: Fredrik Skogstad Sommersel Skrevet

Jeg betrodde meg til ham om mine drikkevaner. Jeg reduserte forbruk kraftig og frasa meg resepter på smertestillende. Likevel sender han melding til Fylkesmannen om å inndra mitt førerkort.
Jeg skulle ønsket at jeg fikk et varsel eller informasjon om hvor strengt dette praktiseres,og er veldig skuffet.