Slependen Legesenter AS

Telefonnummer67 54 44 0567 54 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
1. etasje Slependveien 48 1341 Slependen

Siste vurderinger av Slependen Legesenter AS

Lite interessert

Lege: Bente Vendsbo Bjørnstad Skrevet

Har vært hos henne 4-5 ganger og hun er like uinteressert hver eneste gang.

Virker nærmest som om hun vegrer seg mot å ta på kroppen til pasisenten.

Betenkelig

Lege: Rubab Shah Skrevet

Jeg hadde denne legen en god stund før jeg valgte å skifte. Jeg er rett på sak, så jeg likte raske avgjørelser og progresjon ved konsultasjoner i starten. Det endret seg. Etter hvert ble avgjørelser tatt uten at betydelig informasjon fra pasient ble vurdert. Uttalte seg om sider av privatlivet som er irrelevant for helsetilstanden. Jeg fikk informasjon om andre jeg ikke trengte å vite. Da informasjonsflyten føltes utrygg valgt jeg å bytte, særlig grunnet mine barns helse. Skulle jeg ønsket meg noe annerledes måtte det være å bruke mer tid på innhenting av informasjon før diagnoser blir stilt, samt unngå spredning av unødvendig informasjon.

Lytter ikke

Lege: Anne Gro Vagle Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege. Hun skårer lavt på empati og forståelse av pasienten. Det virker ekstremt når hun hever stemmen og ber deg slutte å snakke, hun vil heller sitte og forske for seg på dataskjermen. Hun lytter ikke til pasientene og kan være ganske temperamentsfull. Hun kan også ofte være sent ute og kommer heseblesendeog stressende ut på venteværerset og kan få seg til å å si til deg at i dag har hun liten tid til deg og du må være kort, selvdet om du har bestilt time.
Kan ikke anbefale henne til andre pasienter.

Veldig dyktig lege.

Lege: Anne Gro Vagle Skrevet

Dyktig lege som tar deg på alvor. Har hatt fantastisk oppfølging av henne i 20 år, både når det gjelder meg selv og barna mine. Har flyttet til annet fylke, men har valgt å beholde henne som fastlege til tross for lengre reisevei. Rask med å henvise videre, restriktiv med utskriving av medikamenter og ikke minst er hun tilbakeholden med å skrive ut sykemeldinger. Oppfordrer til å bruke egenmeldingsdager fremfor sykemelding. Synes det var lengre ventetid ved det forrige legesenteret hun jobbet. Opplever nå at ventetiden er redusert.

Dyktig lege

Lege: Fredrik Skogstad Sommersel Skrevet

Fredrik Sommersel er ryddig, punktlig, behagelig, kunnskapsrik og tillitvekkende. Han overgår også mine forventninger når det kommer til elektronisk dialog utenom legetime; rask responstid og god oppfølging