Slependen Legesenter AS

1. etasje Slependveien 48 1341 Slependen

Siste vurderinger av Slependen Legesenter AS

Samvittighetsfull, effektiv og kunnskapsrik.

Lege: Rubab Shah Skrevet

Mine to barn og jeg byttet fastlege til Rubab Shah for et og et halvt år siden. Det har vi aldri angret på og vi kommer ikke til å bytte igjen. Det eldste barnet mitt har autisme. Shah kan og vet mye om dette, og har lettet våre liv på mange områder. Når det gjelder somatiske plager, føler vi oss alltid tatt på alvor og oppfattet. Jeg er fullt fornøyd med rådene og avgjørelsene hun har gitt oss til nå. I tillegg til å være svært kunnskapsrik er Doktor Shah flink til å møte mennesker, både voksne og barn. Hun overgår alle fastlegene jeg har hatt i Norge og utlandet. Vi har tidligere vært bosatt i USA. Anbefaler henne på det varmeste til alle som er på utkikk etter en samvittighetsfull og klok lege.

Faglig sterk, men ingen god fastlege

Lege: Anne Gro Vagle Skrevet

Anne Gro er tydelig faglig sterk og erfaren. Hun tar alle problemer med største alvor, og er nøye i undersøkelser og utredning.

Likevel er hun etter min mening ingen god lege. Etter mange års erfaring med henne kan jeg med trygghet si at hun både er nedlatende, moraliserende og uprofesjonell. Total inntrykket er langt fra positivt.

Hvorvidt man som pasient er medlem i fagforening eller velger å benytte seg av private helseforetak er ikke en fastleges jobb å blande seg bort i, eller kommentere. Heller ei å diktere hvordan man skal leve livet sitt eller være i relasjoner til mennesker i livet. På tross av at dette har vært på siden av problemene jeg har vært hos henne med, har dette ofte tatt mye tid i konsultasjonen.

Ved flere anledninger har hun vært svært nedlatende og kritisk, basert på synsing og egne personlige meninger. Da jeg har prøvd å si noe mot henne har hun respondert svært negativt og ikke vært åpen for mine meninger.

Anbefaler henne virkelig å lese boken "Den kliniske samtalen - kommunikasjon og pasientbehandling".

Dr. Vagle

Lege: Anne Gro Vagle Skrevet

Utrolig flink og forståelsesfull lege. Tar seg alltid god tid til sine pasienter. Tar meg alltid seriøst uansett visittårsak.

Lite interessert

Lege: Bente Vendsbo Bjørnstad Skrevet

Har vært hos henne 4-5 ganger og hun er like uinteressert hver eneste gang.

Virker nærmest som om hun vegrer seg mot å ta på kroppen til pasisenten.

Betenkelig

Lege: Rubab Shah Skrevet

Jeg hadde denne legen en god stund før jeg valgte å skifte. Jeg er rett på sak, så jeg likte raske avgjørelser og progresjon ved konsultasjoner i starten. Det endret seg. Etter hvert ble avgjørelser tatt uten at betydelig informasjon fra pasient ble vurdert. Uttalte seg om sider av privatlivet som er irrelevant for helsetilstanden. Jeg fikk informasjon om andre jeg ikke trengte å vite. Da informasjonsflyten føltes utrygg valgt jeg å bytte, særlig grunnet mine barns helse. Skulle jeg ønsket meg noe annerledes måtte det være å bruke mer tid på innhenting av informasjon før diagnoser blir stilt, samt unngå spredning av unødvendig informasjon.