Håvard Jendem

Sjømannslege

Håvard Jendem er en av 33 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Håvard Jendem

Anbefales ikke!

Hyggelig og rolig, men har for lite kunnskap om div sykdommer, får en følelse av at han har dårlig tid og vil avslutte samtale raskt. Er ekstremt firkantet hva gjelder opplysninger/løsninger/behandlinger utenfor "boka". Oppleves lite oppdatert. Ift sin alder burde han være mer nytenkende. Lite hyggelig personale også på legekontoret og på lab. Gruet meg alltid til å gå dit.

Ikke den beste..

Håvard er en sympatisk og hyggelig lege, men jeg synes han tar for lett på enkelte ting. Føler b.l.a at at han ikke tar meg seriøst nok i forhold til min stoffskifteproblematikk. Han er god til å lytte og flink til å forklare, men jeg synes det er viktig at leger er oppdaterte og det føler jeg Ikke at han er.

Utrolig flink lege

Denne legen tar deg seriøst. Han er veldig dyktig og kan sitt fag. Kjempefornøyd med å ha han som min fastlege :-)

Meget fornøyd

Meget fornøyd med Håvard Jendem som fastlege. Rolig, hyggelig og seriøs. Anbefales på det varmeste .

Kjempedyktig lege!

Lyttende og forståelsesfull lege. Han er rolig og tillitsvekkende. Henviser raskt til spesialister ved behov. Er utrolig god på å følge opp og kommunisere. Flink med barn! Har alt i alt ingenting å utsette på Håvard Jendem.