Håvard Jendem

Julsundvegen 2 6412 Molde
Håvard Jendem er en av 26 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Håvard Jendem

Ikke den beste..

Håvard er en sympatisk og hyggelig lege, men jeg synes han tar for lett på enkelte ting. Føler b.l.a at at han ikke tar meg seriøst nok i forhold til min stoffskifteproblematikk. Han er god til å lytte og flink til å forklare, men jeg synes det er viktig at leger er oppdaterte og det føler jeg Ikke at han er.

Utrolig flink lege

Denne legen tar deg seriøst. Han er veldig dyktig og kan sitt fag. Kjempefornøyd med å ha han som min fastlege :-)

Meget fornøyd

Meget fornøyd med Håvard Jendem som fastlege. Rolig, hyggelig og seriøs. Anbefales på det varmeste .

Kjempedyktig lege!

Lyttende og forståelsesfull lege. Han er rolig og tillitsvekkende. Henviser raskt til spesialister ved behov. Er utrolig god på å følge opp og kommunisere. Flink med barn! Har alt i alt ingenting å utsette på Håvard Jendem.

Ble ikke tatt på alvor.

Har hatt Håvard som fastlege siden han begynte i Molde i 2012. Har vært der 3 ganger,og har gått ut derifra på gråten 2/3 ganger.
Fikk beskjed av sjefen min om og skaffe sjukmelding hvis ting ble for tungt for meg på jobb,slik at jeg forhåpentligvis kom tilbake på jobb i en bedre tilstand. Denne sjukmeldingen fikk jeg ikke hos Håvard.. Han mente at det IKKE var løsningen på problemene,dette kan jeg være enig i,men når noe ligger psykisk så er det veldig viktig og finne en løsning umiddelbart! Forklarte han alt som hadde skjedd og som plaget meg,noe som burde ha vært mer enn nok informasjon for han til og evt sende meg til noen jeg kunne snakke med,eller som kunne hjelpe meg videre. Dette gjorde han heller ikke.
Etter denne opplevelsen gikk jeg rett hjem og byttet fastlege,for Håvard var ikke noe for meg.
I dette tilfellet så hadde en sjukmelding vært det beste for meg,slik at jeg fikk slappet av og kommet meg på beina igjen. Synes dette var utrolig uhøflig og sårende,følte meg rett og slett ikke tatt på alvor.

Bortsett fra denne opplevelsen,så er han utrolig flink til og lytte til hva du har og si,han avbryter sjelden og jager deg ikke ut når "tiden er ute". Han kommer med noen råd isteden for og skrive ut medisiner ol,Så lenge han ikke synes det er nødvendig. Det kan være positivt for noen,men det passet ikke for meg og mine situasjoner de gangene jeg har vært der.
Han er i bunn og grunn en god lege,bare ikke for meg og mine behov. Anbefales ikke for de med psykiske problemer og angst.