Håvard Jendem

Legekontoret Molde Brygge AS

2006

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Legekontoret Molde Brygge AS Telefonnummer71 24 94 6071 24 94 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Julsundvegen 2 6412 Molde
Håvard Jendem er en av 28 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Håvard Jendem

Tar ikke pasientene sine på alvor.

Skuffet over måten denne legen kommuniserer på med sine pasienter. Får følelsen av at han ikke tar enkelte pasienter på alvor og virker som å ha lite innsikt og forståelse for hvordan andre tenker. Det er det han selv tenker som er "riktig" i han sine øyne. Han sitter å små-smiler mens han lytter noe som virker nedlatende og arrogant. Oppfatter han også veldig firkantet i måten å se ting på. Bør ha et lite psykologi-kurs på hvordan å etablere en god relasjon til pasientene sine og innse det at ikke alt en selv tenker som er fasiten for alle andre.

Anbefales ikke!

Hyggelig og rolig, men har for lite kunnskap om div sykdommer, får en følelse av at han har dårlig tid og vil avslutte samtale raskt. Er ekstremt firkantet hva gjelder opplysninger/løsninger/behandlinger utenfor "boka". Oppleves lite oppdatert. Ift sin alder burde han være mer nytenkende. Lite hyggelig personale også på legekontoret og på lab. Gruet meg alltid til å gå dit.

Ikke den beste..

Håvard er en sympatisk og hyggelig lege, men jeg synes han tar for lett på enkelte ting. Føler b.l.a at at han ikke tar meg seriøst nok i forhold til min stoffskifteproblematikk. Han er god til å lytte og flink til å forklare, men jeg synes det er viktig at leger er oppdaterte og det føler jeg Ikke at han er.

Utrolig flink lege

Denne legen tar deg seriøst. Han er veldig dyktig og kan sitt fag. Kjempefornøyd med å ha han som min fastlege :-)

Meget fornøyd

Meget fornøyd med Håvard Jendem som fastlege. Rolig, hyggelig og seriøs. Anbefales på det varmeste .