Linda Marlene Langøy

Autorisasjon (1999)

Linda Marlene Langøy er en av 57 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Linda Marlene Langøy

Måtte skifte fastlege

Hadde Linda som fastlege i mange år. Jeg tror hun er en god lege når det kommer til "vanlige" folkesykdommer, men når det kommer til de mer "uvanlige" sykdommene er hun nok ikkje den beste (i mitt tilfelle var det ME). Ikkje bare gikk det lenge før jeg fikk time men når jeg endelig fikk time behandlet hun meg som et barn, så det var nok ikkje den beste kjemien mellom oss.

en av dei beste!

Linda er veldig lett å like,man stoler på henne ganske fort om man er stor eller liten. Hun har alltid tid til deg og hører virkelig på deg og er omsorgsfull og medmennesklig. Hun hvet hva hun gjør, og er alltid oppdatert faglig . Er litt treig,men det blir vel slik om man tar seg virkelig tid til sine pasienter! En super lege for vår familie på 5 personer.

Skal aldri bytte!!

Hun er faglig dyktig, rolig, tar seg tid, og du blir tatt på alvor. Veldig fornøyd med å ha henne som fastlege, kommer aldri til å bytte!

Super!

En utrolig dyktig lege, og er alltid faglig oppdatert. Tar pasientene på alvor, Er sympatisk og medmennesklig. Dessverre litt ventetid før man får time.

Meget Dyktig !

Den beste legen jeg og min fam. har hatt!!!
Hun er det jeg kaller "bunnsolid" ,-utstråler trygghet,tillit,er veldig grundig,lett å kommunisere med enten det er voksne eller barn. Føler en blir sett og hørt og tatt på alvor, -blir tatt vare på hos henne og hun følger pasienten opp med tilbakemeldinger.