Linda Marlene Langøy

Rådhuset 6260 Skodje
Tlf: 70 24 40 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Linda Marlene Langøy er en av 4 fastleger i Skodje

Siste vurderinger av Linda Marlene Langøy

Utrolig dyktig, hyggelig og ryddig

Hun er en svært dyktig lege som virkelig tar deg på alvor. Har vært med henne ved noen anledninger og har fått akkurat den hjelpen jeg trenger hver gang.

Den beste legen jeg har hatt. Kommer aldri til å bytte henne.

Ho er en fantastisk lege. Setter seg virkelig inn i pasientens verden. Hun spør å graver om 1000 ting før ho finner ut av hva som feiler en. Tar seg god tid, å gjør det skikkelig.

Måtte skifte fastlege

Hadde Linda som fastlege i mange år. Jeg tror hun er en god lege når det kommer til "vanlige" folkesykdommer, men når det kommer til de mer "uvanlige" sykdommene er hun nok ikkje den beste (i mitt tilfelle var det ME). Ikkje bare gikk det lenge før jeg fikk time men når jeg endelig fikk time behandlet hun meg som et barn, så det var nok ikkje den beste kjemien mellom oss.

en av dei beste!

Linda er veldig lett å like,man stoler på henne ganske fort om man er stor eller liten. Hun har alltid tid til deg og hører virkelig på deg og er omsorgsfull og medmennesklig. Hun hvet hva hun gjør, og er alltid oppdatert faglig . Er litt treig,men det blir vel slik om man tar seg virkelig tid til sine pasienter! En super lege for vår familie på 5 personer.

Skal aldri bytte!!

Hun er faglig dyktig, rolig, tar seg tid, og du blir tatt på alvor. Veldig fornøyd med å ha henne som fastlege, kommer aldri til å bytte!

Super!

En utrolig dyktig lege, og er alltid faglig oppdatert. Tar pasientene på alvor, Er sympatisk og medmennesklig. Dessverre litt ventetid før man får time.

Meget Dyktig !

Den beste legen jeg og min fam. har hatt!!!
Hun er det jeg kaller "bunnsolid" ,-utstråler trygghet,tillit,er veldig grundig,lett å kommunisere med enten det er voksne eller barn. Føler en blir sett og hørt og tatt på alvor, -blir tatt vare på hos henne og hun følger pasienten opp med tilbakemeldinger.

Veldig sympatisk lege

Sympatisk og grundig lege. Til tider litt treig. Lang ventetid for å få time, lurt å satse på akutt-time.

Den beste legen som finst

Ein lege som ser deg og tek deg på alvor.
Og du veit du alltid vil få tilbakemelding om det er noko som feilar deg.