An Young Sigersvold

Rasta Legesenter

1993

Siste vurderinger av An Young Sigersvold

Beste legen jeg har hatt!

Anbefales på det sterkeste!! Jeg har aldri hatt noen problemer hos denne legen, har alltid fått rett behandling og ender alltid opp med å bli veldig fornøyd!

God til å lytte

Hyggelig og grei, men er alltid forsinket. Det tar 3-4 uker å få en time, samt at åpningstimene er svært begrenset, kl 0900 - 1400.

God fastlege

Hatt henne som fastlege i flere år, og har vært veldig fornøyd, fått god støtte i sykdomsperiode.
Ved langvarig sykemelding var hun med på møte med jobben, og hun var veldig god støtte på dette møtet.
Ett minus for Rasta Legesenter er lang ventetid på time, men dersom det har vært akutt har jeg alltid fått time på dagen!

Godt å ha deg tilbake

Jeg og min omgangskrets har vært dine pasienter i mange år. Det er uungåelig å snakke om sin fastlege. Maken til fornøyde folk!
De egenskapene dr. Sigersvold har er først og fremst imøtekommenhet, tilstedeværelse og at jeg føler meg som medmenneske og ikke pasient.
Sigursvold er faglig dyktig.
Jeg vil på det varmeste anbefale Sigursvold.

Tillitsfull lege

Har hatt henne som fastlege i mange år. Kommuniserer godt og er empatisk. Forståelsesfull. Får alltid god behandling. Hender at hun er forsinket.