An Young Sigersvold

Rasta Legesenter AS

1993

Rasta Legesenter AS Telefonnummer67 92 34 0067 92 34 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rastastubben 3 1476 Rasta
An Young Sigersvold er en av 33 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av An Young Sigersvold

Liten forståelse

Sist jeg var hos henne med min datter fikk jeg beskjed om at hun ikke hadde tid til å diskutere saken vi var der for. Dette er en uttalelse en lege absolutt ikke bør komme med, da det er jobben hennes. Det resulterer i at jeg nå vegrer meg for å ta opp ting med henne og er på jakt etter en ny fastlege.
Synes også hun har vært veldig skeptisk, lite forståelsesfull og lite imøtekommende de andre gangene vi har vært der.

Medmenneskelig og imøtekommendese

Et menneske men også lege, som deler kjærlighet og kunnskap gjennom imøtekommenhet og tilstedeværelse. Tar tid til å lytte såvel som å respondere.

Beste legen jeg har hatt!

Anbefales på det sterkeste!! Jeg har aldri hatt noen problemer hos denne legen, har alltid fått rett behandling og ender alltid opp med å bli veldig fornøyd!

God til å lytte

Hyggelig og grei, men er alltid forsinket. Det tar 3-4 uker å få en time, samt at åpningstimene er svært begrenset, kl 0900 - 1400.

God fastlege

Hatt henne som fastlege i flere år, og har vært veldig fornøyd, fått god støtte i sykdomsperiode.
Ved langvarig sykemelding var hun med på møte med jobben, og hun var veldig god støtte på dette møtet.
Ett minus for Rasta Legesenter er lang ventetid på time, men dersom det har vært akutt har jeg alltid fått time på dagen!