An Young Sigersvold

RASTA LEGESENTER Rastastubben 3 1476 Rasta
An Young Sigersvold er en av 29 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av An Young Sigersvold

God til å lytte

Hyggelig og grei, men er alltid forsinket. Det tar 3-4 uker å få en time, samt at åpningstimene er svært begrenset, kl 0900 - 1400.

God fastlege

Hatt henne som fastlege i flere år, og har vært veldig fornøyd, fått god støtte i sykdomsperiode.
Ved langvarig sykemelding var hun med på møte med jobben, og hun var veldig god støtte på dette møtet.
Ett minus for Rasta Legesenter er lang ventetid på time, men dersom det har vært akutt har jeg alltid fått time på dagen!

Godt å ha deg tilbake

Jeg og min omgangskrets har vært dine pasienter i mange år. Det er uungåelig å snakke om sin fastlege. Maken til fornøyde folk!
De egenskapene dr. Sigersvold har er først og fremst imøtekommenhet, tilstedeværelse og at jeg føler meg som medmenneske og ikke pasient.
Sigursvold er faglig dyktig.
Jeg vil på det varmeste anbefale Sigursvold.

Tillitsfull lege

Har hatt henne som fastlege i mange år. Kommuniserer godt og er empatisk. Forståelsesfull. Får alltid god behandling. Hender at hun er forsinket.

Veldig fornøyd!

Da jeg oppsøkte henne med det som senere skulle vise seg å være en alvorlig kronisk sykdom, sendte hun meg på sykehuset umiddelbart-- hun skjønte definitivt alvoret med en gang (Selv trodde jeg ikke det sto SÅ dårlig til). I ettertid har hun fulgt opp tett, jeg er veldig fornøyd. Anbefaler!