An Young Sigersvold

Autorisasjon (1993)

An Young Sigersvold er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av An Young Sigersvold

Vikaren er forferdelig

Jeg hadde gleden av å ha Sigersvoll som min fastlege. Hun var profesjonell, kunnskapsrik, medmeneskelig og utrolig behjelpende. Hennes vikar derimot har gjort min tilværelse til et helvete når jeg alerede er på det laveste punktet i livet. Hun tar ikke hensyn til tidligere diagnoser og har ingen forståelse for det menneskelige. Hun er vanskelig å få kontakt med og du føler deg som en brikke på et rullebånd.
Jeg skal definitivt bytte! Og beklager til alle dere andre på rasta legesenter. Dere har vært fantastiske.

Uempatisk og lite imøtekommende fastlege.

Jeg opplever Dr.Sigersvold som uempatisk og lite imøtekommende. Jeg har ikke opplevd at jeg har blitt ivaretatt av denne fastlegen.
Da jeg flyttet til Rasta byttet jeg fastlege. Jeg ble veldig skuffet over dette bytte og bytter derfor nå fastlege på ny.

Styr unna!

Denne legen er ikke imøtekommende i det hele tatt, bruker starten av timen på
å reagere på hvorfor jeg kommer til
time og ga meg inntrykket at det ikke var nødvendig med legebesøk selv om jeg hadde smerter. Har lest andre kommenter her inne om at hun ikke særlig bryr seg om pasienten og det må jeg si meg enig i etter første og siste besøk hos henne. Ellers oppfattet jeg henne som sur og gretten og lite interessert i å være til hjelp. Gir følelsen av utrygghet og usikkerhet. Anbefaler ikke å bruke henne som fastlege.

Kunnskapsrik

Jeg har hatt An som lege i 18 år snart, og det er ikke en ting jeg har å si på denne damen. Dyktig i sitt felt, varm og imøtekommende.

Liten forståelse

Sist jeg var hos henne med min datter fikk jeg beskjed om at hun ikke hadde tid til å diskutere saken vi var der for. Dette er en uttalelse en lege absolutt ikke bør komme med, da det er jobben hennes. Det resulterer i at jeg nå vegrer meg for å ta opp ting med henne og er på jakt etter en ny fastlege.
Synes også hun har vært veldig skeptisk, lite forståelsesfull og lite imøtekommende de andre gangene vi har vært der.