Svein Johan Nygaard

Legesenteret i Molde

Storgata 14 6413 Molde
Svein Johan Nygaard er en av 26 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Svein Johan Nygaard

Byråkratisk og tar ikke pasienten på alvor

Gjør kun det han føler som "legeplikt" og prøvde ikke å settes seg i min helsesituasjon og å løse mine helseproblemer. Opptatt mer om formalitet enn om min helse. Kan ikke kontaktes direkte. Legesenteret oppgir ikke epost adressen til dem eller til legen. Alt kommunikasjon er kun indirekte via Internett og SMS.
Meldt problem blir misforstått og det settes legetime uten at jeg har bedt om det. Legesenteret krever betaling for legetimer som jeg har ikke bestilt.

En flink og snill fastlege.

Tar seg tid i en stressende hverdag og holder avtaler. Det betyr at han ringer opp igjen når han har sagt at man skal få tilbakemelding på noe og ellers følger opp avtaler.
En fastlege som jeg vil si bryr seg om sine pasienten mer enn andre leger ville gjort. Veldig lett og prate med, og man føler seg tatt på alvor. Ikke redd for å henvise videre om han føler seg usikker.

Veldig fornøyd med å ha Nygaard som fastlege. Han har hjulpet meg mye.

En dyktig lege som ser hele mennesket !

Nygård er en lege som tar deg på alvor og som lytter til hva du sier. Jeg har alltid følt meg veldig godt imøtekommet når jeg har vært hos han. Han er flink til å henvise videre når det trengs og bagatelliserer ikke mine plager. Absolutt en meget dyktig lege.

En lege man kan stole på.

Han er tilgjengelig og tar seg tid til å lytte selv i en hektsik hverdag. Når han blir usikker på noe sier han det, og tar straks initiativ til å finne ut av det. Det synes jeg er mye mer betryggende enn en lege som gir seg ut for å vite "alt". Han tar meg på alvor, og inlemmer meg i løsningsforslagene på en slik måte at jeg med trygghet kan gi mitt aksept. Jeg føler meg trygg, ivaretatt, sett og hørt av han. En legetime hos Nygaard er en toveiskommunikasjon. Akkuat som det bør være, men alle leger er ikke like gode som han på det. Dette er en lege med stor L!

God fastlege

En meget god fastlege som har envnen til å lytte, i en travel hverdag. Tar symtomer på alvor og er åpen for inspill. Sjekker opp og kommer tilbake dersom det er noe han er usikker på.