Nataliya Vorotnyak Overå

Hjellebakken 10 6060 Hareid
Nataliya Vorotnyak Overå er en av 6 fastleger i Hareid

Siste vurderinger av Nataliya Vorotnyak Overå

Veldig arrogant og uhøflig

Var misfornøyd over å måtte betale over 200kr for et 15 minutters småprat hvor hun bare søker opp alt på nett, måtte opplyse henne flere ganger angående medisiner hun trudde var reseptfrie eller varighet av forskjellige behandlinger siden hun mente at hennes pasienter ikke hadde opplevd noe slikt før og at "alle må være like". Jeg forklarte til henne at jeg ikke har sovet i mer en 2-4 timer per natt i noen uker no pga smerte men hun sa at jeg måtte helst kontakte en annen lege viss jeg ville ha hjelp med dette siden hun var imot medikamenter. Jeg forklarte til henne at jeg hadde betalt lang over 2000kr i lege og medisin kostnad pga smerte men likevel mente hun at jeg var på riktig vei ved å ta paracetamol og ibuprofen og at det finnes flere som har det mye verre en hva jeg gjorde. Til slutt så sa hun at hun måtte bare ta en telefon (privat mobilen hennes ringe gjennom hele legetimen min som varte i et kvarter) hun tok siden den og fortalte meg at vi var ferdig og jeg spurte henne om hun virkelig mente det? måtte jeg virkelig betale 250kr for 15min hvor jeg ikke fikk hjelp (er student som jobber og betaler hybelleilighet selv og har ikke råda til alle disse legekostnadene og medisinkostnadene som er t.o.m. reseptfrie) hun svarte ja vi er ferdig god bedring hade. Følte meg egentlig som at jeg ble kastet ut av legetimen min he aldri opplevd ei så arrogant og uhøflig dame som virker som at hun er flink på sitt felt om hun hadde tiden til å

Nataliya Overå

Beklager at alle er ikke god til norsk eller norsk kunnskap som DERE , Møtte deg på gangen og spurte om legeerklæring til datter min, min feil var a si "DU, angående legeerklæring". DU Svarte " Jeg heter ikke du."..... og så kom nokre andre ting som jeg legger ikke her ned

At angripe meg på den måte som du gjorde hører ikke til en høflig ansatt eller kem som helst. Men a ta det videre mens du snakkede med datter min, der som du spurgte om jeg altid var så uhøflig. Er helt feil . a bli dømt ut fra ordet DU til en lege, kan vera feil av meg å si og beklager jeg dette , men tenk deg om før du svarer på den uhøflige måte mvh

Nøya og følge godt opp!

Fikk brystbetennelse og fikk ikke ut noe melk fra puppen. Hun var nøyen med både medikament, undersøkelse og dobbeltsjekket med informasjon fra nettet. Følte jeg var i svært gode hender. Hun er utrolig dyktig.

Svært bra!

Svært interessert, ønsker helt klart det beste for pasienten, har alltid gode råd som vil fremme helsen.
Er litt "streng" når det gjelder tobakk og alkohol.

Super!

Lytter til det du har å si/fortelle
Forklarer godt det du trenger å vite om forskjellige behandlinger o.l.
Stresser ikke

Rett og slett en super fastlege å ha :)