Nataliya Vorotnyak Overå

Autorisasjon (2006)

Hareid Legesenter AS Telefonnummer70 30 70 7070 30 70 ...
Kjøpmannsgata 16 6060 Hareid
Nataliya Vorotnyak Overå er en av 6 fastleger i Hareid

Siste vurderinger av Nataliya Vorotnyak Overå

Dyktig

Hun er den dyktigste legen jeg har vært hos på Hareid. De få gangene jeg har vært innom har det vært med relativt alvorlige ting som hun raskt har oppklart og fiksa henvisning til sykehus. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt hos henne. Anbefales på det sterkeste.

Behagelig og tillitsvekkende

Fantastisk lege som er god å snakke med, lyttende og rolig. Tar pasienten på alvor, rask å henvise videre, åpen for muligheten til bruk av kiropraktor/naprapat osv..

Står på for pasientene og tar deg på alvor

Den beste fastlegen på legesenteret. Jeg har vært innom flere andre, men har hatt Overå som min lege i snart 10 år nå. Hun er flink til å lytte, effektiv, tar deg på alvor og søker opp/undersøker ting hun er usikker på (som i mitt syn er en fordel kontra å påstå ting man ikke vet nok om). Opplever også at hun er svært tilgjengelig og behjelpelig over telefon, hun ringer ofte tilbake i løpet av samme dag. Anbefales!

:-)

Forklarer godt det du trenger å vite om forskjellige behandlinger o.l.
Stresser ikke

Rett og slett en super fastlege å ha :)
Brille bruk :-)))

Veldig arrogant og uhøflig

Var misfornøyd over å måtte betale over 200kr for et 15 minutters småprat hvor hun bare søker opp alt på nett, måtte opplyse henne flere ganger angående medisiner hun trudde var reseptfrie eller varighet av forskjellige behandlinger siden hun mente at hennes pasienter ikke hadde opplevd noe slikt før og at "alle må være like". Jeg forklarte til henne at jeg ikke har sovet i mer en 2-4 timer per natt i noen uker no pga smerte men hun sa at jeg måtte helst kontakte en annen lege viss jeg ville ha hjelp med dette siden hun var imot medikamenter. Jeg forklarte til henne at jeg hadde betalt lang over 2000kr i lege og medisin kostnad pga smerte men likevel mente hun at jeg var på riktig vei ved å ta paracetamol og ibuprofen og at det finnes flere som har det mye verre en hva jeg gjorde. Til slutt så sa hun at hun måtte bare ta en telefon (privat mobilen hennes ringe gjennom hele legetimen min som varte i et kvarter) hun tok siden den og fortalte meg at vi var ferdig og jeg spurte henne om hun virkelig mente det? måtte jeg virkelig betale 250kr for 15min hvor jeg ikke fikk hjelp (er student som jobber og betaler hybelleilighet selv og har ikke råda til alle disse legekostnadene og medisinkostnadene som er t.o.m. reseptfrie) hun svarte ja vi er ferdig god bedring hade. Følte meg egentlig som at jeg ble kastet ut av legetimen min he aldri opplevd ei så arrogant og uhøflig dame som virker som at hun er flink på sitt felt om hun hadde tiden til å