Ingeborg Olga Salen Relling

Notenesgata 6 6002 Ålesund
Ingeborg Olga Salen Relling er en av 60 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Ingeborg Olga Salen Relling

Kunnskapsrik og nøye

Er en veldig kunskapsrik lege som tar seg tid til å lytte. Ho er nøye og grundig, noe som gjør at jeg føler meg veldig ivaretatt.

Grundig

Ble grundig undersøkt og tatt på største alvor. Hun ville ha meg videre til sykehus, og ringte sykehuset mens jeg satt der. Fikk et meget godt inntrykk an henne.

Imøtekommende og trygg

Tok seg god tid til å spørre og informere. Følte hun var opptatt av mitt ve og vel, kontra tidligere fastlege (hos annet legesenter). synes hun var grundig og hadde ikke hastverk med å bli ferdig med konsultasjonen. svært hyggelig og trygg konsultasjon kontra erfaringer fra tidligere fastlege.

Anbefalt fastlege

Ingeborg er en kunnskapsrik og empatisk lege, som jeg var heldig og ha som søtte gjennom en sykdomsperiode. Hadde henne som fastlege i 3 år, og på de konsultasjonene jeg hadde behov for var det alltid en imøtekommende og tilstedeværende fastlege jeg møtte.

Når det gjelder timebestillinger har selve legekontoret forbedringspotensiale. Det var som regel lang telefonkø. Sms hadde nok vært mye lettere for alle parter.

Den beste fastlegen jeg har hatt!

Hun er svært flink til å lytte og skape tillit til pasientene, og hun er kunnskapsrik og veldig trivelig. Anbefales!