Ingeborg Olga Salen Relling

Autorisasjon (2011)

Ingeborg Olga Salen Relling er en av 58 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Ingeborg Olga Salen Relling

Kunnskapsrik og dyktig

Veldig fornøyd med Ingeborg som fastlege! Kunnskapsrik, lett å prate med og veldig dyktig! Henviser videre dersom noe er uklart. Bryr seg om pasientene sine. Veldig fornøyd med hun som lege til både meg og barna.

Kunnskapsrik og nøye

Er en veldig kunskapsrik lege som tar seg tid til å lytte. Ho er nøye og grundig, noe som gjør at jeg føler meg veldig ivaretatt.

Grundig

Ble grundig undersøkt og tatt på største alvor. Hun ville ha meg videre til sykehus, og ringte sykehuset mens jeg satt der. Fikk et meget godt inntrykk an henne.

Imøtekommende og trygg

Tok seg god tid til å spørre og informere. Følte hun var opptatt av mitt ve og vel, kontra tidligere fastlege (hos annet legesenter). synes hun var grundig og hadde ikke hastverk med å bli ferdig med konsultasjonen. svært hyggelig og trygg konsultasjon kontra erfaringer fra tidligere fastlege.

Anbefalt fastlege

Ingeborg er en kunnskapsrik og empatisk lege, som jeg var heldig og ha som søtte gjennom en sykdomsperiode. Hadde henne som fastlege i 3 år, og på de konsultasjonene jeg hadde behov for var det alltid en imøtekommende og tilstedeværende fastlege jeg møtte.

Når det gjelder timebestillinger har selve legekontoret forbedringspotensiale. Det var som regel lang telefonkø. Sms hadde nok vært mye lettere for alle parter.