Ingeborg Olga Salen Relling

Daaeskogen Legesenter

2011

Daaeskogen Legesenter Telefonnummer70 16 41 5070 16 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Langelandsveien 17 6010 Ålesund
Ingeborg Olga Salen Relling er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Ingeborg Olga Salen Relling

Imøtekommende og trygg

Tok seg god tid til å spørre og informere. Følte hun var opptatt av mitt ve og vel, kontra tidligere fastlege (hos annet legesenter). synes hun var grundig og hadde ikke hastverk med å bli ferdig med konsultasjonen. svært hyggelig og trygg konsultasjon kontra erfaringer fra tidligere fastlege.

Anbefalt fastlege

Ingeborg er en kunnskapsrik og empatisk lege, som jeg var heldig og ha som søtte gjennom en sykdomsperiode. Hadde henne som fastlege i 3 år, og på de konsultasjonene jeg hadde behov for var det alltid en imøtekommende og tilstedeværende fastlege jeg møtte.

Når det gjelder timebestillinger har selve legekontoret forbedringspotensiale. Det var som regel lang telefonkø. Sms hadde nok vært mye lettere for alle parter.

Den beste fastlegen jeg har hatt!

Hun er svært flink til å lytte og skape tillit til pasientene, og hun er kunnskapsrik og veldig trivelig. Anbefales!

utrolig dyktig

Tar pasientene på alvor, selv om man har litt "diffuse" plager, er flink med utredning, og ikke minst er hun veldig blid og hyggelig å snakke med. Anbefales på det sterkeste : -) flinkeste legen jeg har hatt noen gang.