Kremmergården Legesenter

Notenesgata 6 6002 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Kremmergården Legesenter

trygg og veldig kunnskapsrik

Lege: Bartlomiej Blazewicz Skrevet

Han har gått grundig gjennom min langvarige sykdomshistorie bl.a. diabetes 2 i flere tiår,har funnet løsninger ved å redusere/ta bort unødvendige medisiner - noe som har gitt positive utslag for meg bla.
i forbindelse med svimmelhet. Alltid trivelig å få hans hjelp til bedring av min helse

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Eirik Solbakken Rødset Skrevet

Har aldri, før eller siden, hatt en like flink lege som Erik.

Jeg følte meg sett og hørt og han tok seg god tid til å sette seg inn i problemstillingen. Var han i tvil om noe, så spurte han de mer erfarne legene på senteret om råd. Han er veldig rask til å svare på henvendelser og flink til å følge opp i etterkant. Anbefales på det varmeste.

Grundig

Lege: Ingeborg Olga Salen Relling Skrevet

Ble grundig undersøkt og tatt på største alvor. Hun ville ha meg videre til sykehus, og ringte sykehuset mens jeg satt der. Fikk et meget godt inntrykk an henne.

Seriøs, hyggelig, rask og effektiv

Lege: Jørn Hetzger Skrevet

Har hatt han som fastlege i 15 år. Lytter til hva jeg har å si , tar pasientene sine seriøst og viser med følelse.
En kjernekar, gruer meg til den dagen han slutter og jeg må finne meg en ny lege.
Tenk om alle leger var som han!!

Trygg og behagelig

Lege: Eirik Ytterland Skrevet

Eirik er en veldig god lytter, og atmosfæren i rommet er alltid veldig behagelig. Han har ingen hastverk med å få deg ut, og gir gode råd. Veldig klok og kunnskapsrik lege.