Kremmergården Legesenter

Notenesgata 6 6002 Ålesund

Siste vurderinger av Kremmergården Legesenter

Tillitsfull og dyktig lege

Lege: Anne Birgitte Vågsholm Skrevet

Det er alltid lett å få time. Det er sjelden forsinkelser. Er god på å lytte og å stille motspørsmål. Har dyktige helsesekretærer.

Profesjonell lege som kan å kommunisere

Lege: Jørn Hetzger Skrevet

Jørn Hetzger er en utrolig flink lege. Han lytter, stiller spørsmål og tar seg den tiden han trenger for å hjelpe deg. Jeg har alltid følt at jeg er i trygge hender.

Da jeg flyttet fra Ålesund til Oslo tok det meg 3 år å skifte lege. Jeg prioriterte å fly til Ålesund ifm legebesøk fremfor å måtte bytte lege - det sier litt om hvor flink han er!

En god lege på enkelte områder

Lege: Magnus Lied Norstrand Skrevet

Faglig svært dyktig, er grundig og vet hva han holder på med. Har kanskje litt å hente i forståelse hos pasienter som kommer, men det kan sikkert bedre seg etter hvert som man blir en mer erfaren lege. Anbefales absolutt til pasienter som har f,eks brukket fot eller andre somatiske plager, men hos pasienter som f,eks sliter med psykiske problem, bør man kanskje heller velge en annen lege.

Meget fornøyd

Lege: Eirik Ytterland Skrevet

Svært flink lege. Anbefales på det sterkeste. Lyttet virkelig til problemene og gjorde noe med de med engang. Veldig, veldig fornøyd.

Trygg, snill og kunnskapsrik

Lege: Eirik Ytterland Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Eirik. Han virker som en trygg lege som bryr seg om pasientene sine. Veldig smart og svarer på alle spørsmål man lurer på. Har alltid hatt skrekk for leger, men både han og helsesekretærer er utrolig dyktige og hjelpsomme, så det var ikke et problem den gangen. Rett og slett en fantastisk lege og hans team!