Kremmergården Legesenter

Notenesgata 6 6002 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Kremmergården Legesenter

Proffesjonel og behagelig.

Lege: Dilucshie Ketheesparan Skrevet

Lytter til pasienten, stiller spørsmål, oppdaterer jpurnalen og gir råd. Legen inngir tillit. Ikke noe negativt å melde om denne legen.

Utligjengelig og

Lege: Magnus Lied Norstrand Skrevet

Sliter litt med å plassere Magnus da han virker som han vil hjelpe men virker ikke som han tar symtomer på alvor. Fra en som "aldri" går til legen så forventer man kanskje når man først gjør det så tar legen deg på alvor. Kan virke til tider veldig kritisk og nesten skeptisk da jeg legger frem histrikk og sykdomsforløp. Så etter en lang runde og tre besøk senere så var vi tilbake til der vi begynte. Bare det å lage til resepter som varer lenger enn ett uttak på medisin man trenger hele året gikk ikke. Nei må be om ny resept hver mnd.
Lang svartid på Edialog hjelper heller ikke. Kanskje han bør kutte ned på pasientlisten?

Styr unna

Lege: Juliana Ferro Schuh Skrevet

Legen er lite interessert i hva pasient føler/opplever. Setter seg ikke tilstrekkelig inn i problemstillinger og gir generelt dårlige råd/løsninger.
Virker fornærmet om du har gjort research på forhånd om din egen problemstilling, til og med nedlatende om alvorlig tilstand.
Er alltid minimum en time forsinket til avtale.
Jeg må bruke store summer på privatlege mens jeg står på venteliste til en skikkelig fastlege.

God og kunnskapsrik lege

Lege: Anne Birgitte Vågsholm Skrevet

Har hatt Anne Birgitte Vågsholm som fastlege i mange år og er svært fornøyd med dette. Hun er flink og kunnskapsrik. Opplever at hun tar seg tid til meg og at jeg blir tatt på alvor. Henviser når det er behov for dette. Lett å prate med. Dessverre kan det tidvis være lang ventetid både i telefonen på fastlegekontoret, på venterommet før time, og for å få time.

Dyktig og interessert

Lege: Dilucshie Ketheesparan Skrevet

Veldig fornøyd med Dilucshie. Hun er oppmerksom og lyttende og gir trygghet. Føler at jeg får god oppfølgning og blir involvert i prosessen. Får håpe at hun slår seg til ro her i Ålesund.