Stefan Sass

Sunndal Legesenter DA

2000

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Sunndal Legesenter DA Telefonnummer71 69 40 2071 69 40 ...
Mongstugt. 5 6600 Sunndalsøra
Stefan Sass er en av 6 fastleger i Sunndal

Siste vurderinger av Stefan Sass

Vært almennlege for lenge?

Bruker svært lang tid å henvise videre til spesialist, og ser ikke "behovet" for dette. Gir aldri tilbakemeldinger eller følger opp, selv om han lover det. Er veldig ofte frekk eller støtende med henvisning til legning, kroppsfasong, familieforhold eller fysisk form. Blir utrolig sur om noen finner på å svare han tilbake. Da mister han interessen helt for å følge opp videre og overlater til pasienten å komme med forslag til hva som bør gjøres. Dette virker lite seriøst.

Lite interessert

Bruker BMI/vekt/kroppsform som et verktøy til hvor seriøst han skal følge opp pasientene sine. Lover å ta kontakt når resultater foreligger på prøver etc, men gjør ikke dette. Virker totalt hjelpesløs og "lite interessert" når det dukker opp tilfeller der man ikke øyeblikkelig kan sette fingeren på hva som er problemet. Er "bare å vente" synes ut som en gjennomgangstone. Velg en annen lege om du ønsker å bli tatt seriøst uansett hva du kommer med, det gjør du ikke her.

Svært fornøyd

Han tar seg tid til å snakke med meg og tar mine problemer på alvor. Han henviser videre når det er nødvendig.

Grusom

Helt forferdelig opplevelse, hvor legen på ingen måte tar pasient på alvor. Han kommer med nedsettende uttalelser og har en generell "ovenfra-og-ned-holdning".

beste lege

han er en vi kan stole på,og han gjør jobben sin utmerket.jeg er stolt av å ha han som min lege.