Stefan Sass

Autorisasjon (2000)

Sunndal Legsenter Telefonnummer71 69 40 2071 69 40 ...
Mongstugt. 5 6600 Sunndalsøra
Stefan Sass er en av 5 fastleger i Sunndal

Siste vurderinger av Stefan Sass

Kjempeflink lege

Jeg lever med en veldig sjelden diagnose, og jeg føler han tar meg på største alvor. Han sier vi på passe eksta godt på deg pga din grunnsykdom. Forstår når jeg har sterke smerter pga diagnosen, og er ikke restriktiv med å skrive ut lindrende medisiner, som gjør at jeg kan ha bedre livskvalitet hjemme og slipper innleggelse på sykehus så ofte. Han er flink til å oppdatere medisinlisten min og ordne med resepter og søknader til Helsenorge.
Han er også flink til å si ifra når han syns jeg må innlegges på sykehus, og siden min diagnose er livstruende i perioder, vet han når jeg trenger helikopter.
Kunnskapsrik og dyktig. Anbefales virkelig.

Super fornøyd

Har hatt han i mange år nå. Han er grundig, snill, og tar tid til snakke. Han sendte meg videre når jeg ble bekymret om ting. Jeg var alvorlig deprimert en stund og jeg er her i dag på grunn av han.

Et møte ved akutt låsning

Jeg fikk time med Stefan ifb med låsinger i rygg /ribbein. Jeg vet av erfaring at kiropraktorer ser helst at man ved slike tilfeller har vært til lege først for å konstatere at det ikke er noe annet galt. det var ekstremt vanskelig å puste så smertefullt at tårene rant ukontrollert. Jeg ble møtt med kommentar at må ikke være hysterisk du dør ikke. Klarte å svare at hysterisk er jeg ikke men at smertene er ubeskrivelig vonde. Det ble konstantert at lungene var ok og dro til kirpraktor som med en gang spurte har du vært til lege først for å konstatere at det ikke er noe annet galt. Hun fant fant låsinger i alle segmenter fra skuldre til nakke samt låsing til ribbein. Hun opplyste om at hvis jeg ikke allerede hadde tatt sterke opiater på grunn av ryggproblemer hadde hun ikke klart å hjelpe meg, men nettopp det klarte hun. Tok 1 måned før jeg klarte å løse opp alle steder å puste normalt igjen. Trist å bli møtt med en slik arroganse.Virker uprofesjonelt.

Svært fornøyd

Han tar seg tid til å snakke med meg og tar mine problemer på alvor. Han henviser videre når det er nødvendig.

Grusom

Helt forferdelig opplevelse, hvor legen på ingen måte tar pasient på alvor. Han kommer med nedsettende uttalelser og har en generell "ovenfra-og-ned-holdning".