Esben Boberg Skotte

Autorisasjon (2006)

Esben Boberg Skotte er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Esben Boberg Skotte

Beste legen!

Alltid blid, flink, henviser, lytter, forstår, forklarer og trøster... Er så glad for at jeg ved en tilfeldighet fant han for lenge siden. Takk Skotte, for all hjelp og støtte i flere omganger gjennom flere år. Håper du blir værende der du er!

Den beste..

Den beste legen jeg noen gang har vært hos.. Tar seg tid, lytter, støtter pasientene sine.. Er alltid i godt humør..

Fantastisk lege!

Tar seg god tid og hører på hva du sier. Veldig kunnskapsrik, ekstremt flink til å forklare og godt humør!

Riktignok av og til litt forsinket men det er nok fordi han tar seg god tid med sine pasienter.

The Best

Tar seg god tid med pasient og bryr seg virkelig om oss pasienter, helt fantastisk og spesiell person på alle måter...10/10

Forskriskende menneske å møte!

Jeg har dessverre ikke Esben som fastlege men jeg har hatt hans kollega [fjernet av moderator], og pga [fjernet av moderator] sin ovenfra og ned holdning, med å alltid presisere at han er lege og vet alt.
Så i min fortvilelse etter at min fastlege ikke tok tak i at jeg fikk lammelser så kom jeg inn til Esben og jeg legger meg flat for denne mannen. Han startet med å spørre meg om hvordan jeg hadde det, leste litt om meg å så at jeg hadde en del kroppslige skader, han sjekket meg og henviste umiddelbart til mr. Men han slapp meg ikke bare ut av kontoret etter det, nei han pratet med meg i hele 2 timer etter han var ferdig på jobb og en mer behagelig mann skal man lete lenger etter, han er direkte, morsom, alvorlig, nøyaktig, alle gode ting man burde ha som en bra lege!
Nå var jeg veldig langt nede psykisk etter å hatt hans kollega og så ingen vei opp igjen men med forklaringer fra Esben om at jeg ikke var gal som jeg følte meg etter jeg begynte hos [fjernet av moderator] 02.2020, å at han støttet meg i mine valg tatt for meg selv så følte jeg at jeg hadde hatt mye rett. Så tusen, tusen takk Esben for at du tok deg tid og for at du er deg sjæl:)