Thor Olav Bjørhovde Temtemoen

Autorisasjon (2006)

Thor Olav Bjørhovde Temtemoen er en av 58 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Thor Olav Bjørhovde Temtemoen

Bra lege.

Temtemoen har hatt permisjon i snart 1 år.I løpet av den tiden,så har det bare vært surr og rot.Tror ikke det er bare meg som har skiftet fastlege,da jeg ser på Legelisten,at Temtemoen nå har flere ledige plasser.Synd,men jeg skal aldri mer tilbake dit.

Bra lege, elendig legekontor

Trivelig kar som virkelig tar seg tid til å lytte. Han kan anbefales på det sterkeste.
Derimot legekontoret er det suverent verste jeg har vært borti. Det er uendelig lang ventetid om du ringer.

kjempeflink lege

Jeg syntes Temtemoen er en kjempeflink lege. Han tok meg på alvor, lyttet til meg og undersøkte meg. Når han var usikker henviste han til spesialist for utredning, og opplyste om fritt sykehusvalg når det var usedvanlig lang ventetid.
man må beregne en 30-40min ekstra ventetid når man skal inn, men til gjengjeld tar han seg god tid med hver pasient

God lege - elendig legekontor

Jeg har ingenting å utsette å på legen. Derimot legekontoret er en tragedie. Alltid lange køer på telefon og stort sett alltid store forsinkelser på timene. Internkommunikasjon er svært lite effektiv.
I det hele tatt er jeg så misfornøyd med legekontoret at når det blir en ledig fastlege et annet sted i kommunen flytter jeg dit - til tross for at Temtemoen er topp. Det sier vel det meste…

En god fastlege

Forståelsesfull og dsiponibel.
En hyggelig og kunnskapsrik lege jeg kan stole på.