Medicalis legesenter

Røysegata 10 6003 Ålesund

Siste vurderinger av Medicalis legesenter

Glemsk og distre

Lege: André Karlsson Skrevet

Han husker ikke hvorfor han ga meg medisiner, spør hvorfor fikk du de tablettene? Distre og glemsk, tar telefonsamtaler fra kona i min legetime. Fyker ut og inn av kontoret under min tid. Sier jeg skal komme på kontroll og når jeg kommer så spør han hva jeg vil i dag? Du ser så godt ut sier han når jeg så vidt kan gå :( Endelig fått annen lege, dette har vert et mareritt i 2 år!

Profesjonell og dyktig

Lege: Svein Reidar Wiig Skrevet

Dette er en lege som lytter til dine plager og undersøker skikkelig. Man merker at han er dyktig og kan faget sitt. Han er lett å prate med og er veldig rettferdig. Jeg føler meg hørt når jeg drar til han, men han vil også fortelle deg sannheten. Ikke noe tull med denne mannen!

Oppfarende og lite kunnskapsrik

Lege: André Karlsson Skrevet

Karlsson oppleves som usikker i sin rolle som lege. Han utviser lite forståelse for pasient og pårørendes situasjon. Han oppfattes også som krass og spydig ved innsigelser til hans antagelser.
Legesenteret som helhet gir en opplevelse av mangelfull faglig kunnskap, dette gjelder både leger og helsesekretær. Måten helsesekretær møter pasientene på er kritikkverdig da nødvendig kunnskap åpenbart mangler.
Legesenteret har også lang telefonkø og legene er lite tilgjengelige for telefonkonsultasjon ved behov.

Suveren lege!

Lege: André Karlsson Skrevet

Andre Karlsson .....beste lege jeg noen sinne har hatt.Heilt suveren ! Veldig flink med barn ! Tar seg god tid til pasienten og hører h a probl er.alltid blid !!! :) 👍🥇

Tillitsskapende

Lege: Svein Reidar Wiig Skrevet

Jeg har Svein Reidar Wiig som fastlege, og jeg oppfatter han som en flink og tillitsskapende lege. Det er første gang på mange år jeg går til lege med senket skuldrer. Har er positiv og blid. Kanskje litt stresset av og til, men dette føler jeg ikke går ut over pasienten.
Han "virker" veldig alminnelig, og dette gjør meg rolig og føler han er let å prate med.
Så jeg har ingen ting negativt å si og lege Svein Reidar Wiig, snarere tvert imot!