Medicalis legesenter

Sundgata 12 6003 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Medicalis legesenter

Omtenksom, trygg og lyttende

Lege: Dawid Maciej Zamojcin Skrevet

Jeg har vært dr- David Zamojcin sin pasient i flere år.
jeg har følt meg sett og hørt. Han har tatt vare på meg på beste måte, og gjort alt for at jeg skulle ha det bra.
Han har gitt meg tid til å prate. Han er en lege av den gamle sorten (positivt ment).

Hyggelig men glemmer

Lege: Thor Olav Bjørhovde Temtemoen Skrevet

Hyggelig, viser sympati og kunnskap.
Dessverre så glemmer han å sjekke resultater fra spesialister. Han glemmer å sende henvisninger, så du må ringe å purre en gang i uken til den blir sendt en til fire måneder for sent. Når den så er sendt, må du ringe for å sjekke om henvisningen er riktig, for å få med det du skulle undersøkes for. Anbefaler å være frisk om du skal ha denne legen. Noe jeg dessverre ikke er, og må nok trappe ned i arbeid for å fungere som min egen sekretær. Man blir trist av at legesystemet i Norge ikke fungerer. Glad for at de i resepsjonen er så tålmodig og ikke glemmer. Ros til hun med mørkt hår i resepsjonen, håper hun tar legestudie en dag i nærmeste fremtid. Ett tips til, du må sjekke henvisninger i resepsjonen, da legen dessverre sier at den er sendt, usikker på årsaken til dette.

Fantastisk lege.

Lege: André Karlsson Skrevet

Har aldri vært så fornøyd med en lege før, han lytter, har masse kunskap, og er løsningsorientert. At mannen er smart lyser lang vei. Kommer til å fortsette å ha han som fastlege så lenge jeg kan, er super fornøyd.
En lege med empati og intelligens langt over det man er vant med.

Ikke bra

Lege: Dawid Maciej Zamojcin Skrevet

Bestiller du time hos hans.
Så skal han sørge for at du venter 10-15 minutter
Kanskje 20min viss du er skikkelig uheldig.
Så tar han en prat med deg som varer 5 min
Og thats it

Uengasjert og veldig dårlig

Lege: Svein Reidar Wiig Skrevet

Opplev denne legen som svært uengasjert. Han later som han hører på deg, men det er han faktisk ikke. Å høre pateintens tilstand og alle problemene er ikke viktig for ham. I tillegg er det heller ikke viktig for ham å sende laboratorieprøvesvar til pasienten. Han er veldig slurvete med alt. Føltes veldig dårlig.