Thor Olav Bjørhovde Temtemoen

Autorisasjon (2006)

Thor Olav Bjørhovde Temtemoen er en av 58 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Thor Olav Bjørhovde Temtemoen

Hyggelig men glemmer

Hyggelig, viser sympati og kunnskap.
Dessverre så glemmer han å sjekke resultater fra spesialister. Han glemmer å sende henvisninger, så du må ringe å purre en gang i uken til den blir sendt en til fire måneder for sent. Når den så er sendt, må du ringe for å sjekke om henvisningen er riktig, for å få med det du skulle undersøkes for. Anbefaler å være frisk om du skal ha denne legen. Noe jeg dessverre ikke er, og må nok trappe ned i arbeid for å fungere som min egen sekretær. Man blir trist av at legesystemet i Norge ikke fungerer. Glad for at de i resepsjonen er så tålmodig og ikke glemmer. Ros til hun med mørkt hår i resepsjonen, håper hun tar legestudie en dag i nærmeste fremtid. Ett tips til, du må sjekke henvisninger i resepsjonen, da legen dessverre sier at den er sendt, usikker på årsaken til dette.

Empatisk lege som bryr seg

Byttet nylig fastlege til Temtemoen og opplevde et supert møte med en fastlege som virkelig brydde seg om sin pasient. Han tok seg god tid og hørte på hva jeg hadde å si, i tillegg kom han med spørsmål omkring min helse jeg selv ikke hadde tenkt på.

Varm og god lege som faktisk så meg i øynene under konsultasjonen og ikke i pc-skjermen.

Anbefaler han sterkt! Svært kompetent virker han også.

Han var sen til timen, men ikke rart da han tar god tid til sine pasienter uten å stresse videre- heller at de er forsinket og at de tar seg tid når du kommer inn enn motsatt.

Veldig veldig flinke lege,lytter til de jeg sier og E veldig forståelse full, tar virkelig deg på alvor,

Thor E en veldig flinke lege og ordner det som må gjøres, Har hatt Thor i mange år, Meget fornøyd,tar tak i det som må gjøres, Veldig hyggelig også god kombinasjon,

God Lege

Thor er en veldig god og empatisk lege som bryr seg om sine pasienter. Er den beste legen jeg har hatt. Gir 4 stjerner på grunn av at legekontoret er kanskje det værste legekontoret jeg har vert borti. Har opplevd flere ganger at de som sitter i skranken virker irritert og småfrekk om man har et spørsmål å spørre om. Å ringe inn har jeg slutta med da det tar en evighet før de tar telefonen. Man må som regel alltid vente da timene til temtemoen ofte er forsinket. Om det er legekontoret sin feil, vet jeg ikke, Men Thor Olav er vertfall en meget god lege, så jeg vil ikke bytte, men anbefaler heller ingen dette legekontoret.

Fantastisk lege!

Stusser ikke på å henvise til sjukehus, privatklinikker etc.

Tar seg god tid med pasienter og er veldig flink.