Thor Olav Bjørhovde Temtemoen

Tlf: 70 16 41 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Thor Olav Bjørhovde Temtemoen er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Thor Olav Bjørhovde Temtemoen

Svært fornøyd !

En svært god opplevelse å besøke denne legen. Jeg har aldri hatt en lege som setter av så mye tid til meg. Han er omtenksom og forklarende og jeg får god info om diagnose(r) og om hvordan forholde meg til det. Der er ikke noe stress og han har tid til samtale etter mitt behov.

Temtemoen er en flink og kunnskapsrik lege som tar seg god tid til sine pasienter. Tar mennesker på alvor!

En utrolig grei lege

Lytter, tar seg tid, har godt humør, viser omsorg og tar en på alvor.
Litt mer presis:) Tåler både tårer og latter:)

Deg verste legekontoret i kvinnes minne

Er sjelden til legen, men de få gangene jeg prøver å få kontakt må jeg gjerne vente en halvtime på telefon for å få kontakt. Å bli oppringt fra legen tok 4 dager, legene jobber bare 50% på daaeskogen. Når man har time går det minst en halvtime over timen før du slipper inn.

Themtemoen i seg selv er en kunnskapsrik lege, men er så til de grader utilgjengelig.

Jeg bytter fastlege umiddelbart.

Bra lege.

Temtemoen har hatt permisjon i snart 1 år.I løpet av den tiden,så har det bare vært surr og rot.Tror ikke det er bare meg som har skiftet fastlege,da jeg ser på Legelisten,at Temtemoen nå har flere ledige plasser.Synd,men jeg skal aldri mer tilbake dit.

Bra lege, elendig legekontor

Trivelig kar som virkelig tar seg tid til å lytte. Han kan anbefales på det sterkeste.
Derimot legekontoret er det suverent verste jeg har vært borti. Det er uendelig lang ventetid om du ringer.

kjempeflink lege

Jeg syntes Temtemoen er en kjempeflink lege. Han tok meg på alvor, lyttet til meg og undersøkte meg. Når han var usikker henviste han til spesialist for utredning, og opplyste om fritt sykehusvalg når det var usedvanlig lang ventetid.
man må beregne en 30-40min ekstra ventetid når man skal inn, men til gjengjeld tar han seg god tid med hver pasient

God lege - elendig legekontor

Jeg har ingenting å utsette å på legen. Derimot legekontoret er en tragedie. Alltid lange køer på telefon og stort sett alltid store forsinkelser på timene. Internkommunikasjon er svært lite effektiv.
I det hele tatt er jeg så misfornøyd med legekontoret at når det blir en ledig fastlege et annet sted i kommunen flytter jeg dit - til tross for at Temtemoen er topp. Det sier vel det meste…

En god fastlege

Forståelsesfull og dsiponibel.
En hyggelig og kunnskapsrik lege jeg kan stole på.

Veldig bra lege

Hadde fastlege i Ålesund, men var ikke veldig fornøyd. Fikk høre av en venn fra Rena, hvor jeg sjøl hadde flyttet fra, at Temtemoen også hadde flyttet til Ålesund. Han fikk mye skryt og jeg byttet tvert. Det har jeg ikke angret en dag på.
Denne mannen tar tak i problemene med en gang og får ting gjort. Han hører på deg og gir råd og man får en følelse av å være i gode hender.
Dette er en lege jeg kan anbefale på det sterkeste.

Dyktig fagmann

Jeg byttet fra en lege på samme legekontor som jeg var misfornøyd med til Temtemoen. Det er en stor forskjell på de to legene. Temtemoen er en dyktig fagmann. Han lytter først, spør etterpå om utfyllende opplysninger og så gir diagnose. Spesielt det å lytte og forstå (psykisk reaksjon på sykdom, livssituasjon etc) er en styrke jeg vil berømme Temtemoen for. Anbefaler han på det varmeste!

fantastisk fastlege

han e desidert den beste fastlegen jeg har hadt.
som rusmissbruker e jeg vant med mye fordommer og leger som ikke bryr seg eller skylder allt på rusen.
men ikke denne mannen. han e meget opptatt av å se menneske og ikke rusmissbrukeren.
han bryr seg virkeli. det har skjedd av og til, spesiellt når det e en stund siden jeg har vært der at han ringer meg på kvelden og spør hvordan det går og prater om løst og fast.
jeg kan å ringe på hans mobil og prate med han direkte.
han har ofte strekt seg langt for meg som å ta meg inn utenom kontortid, f.eks. sent om kvelden.
i tillegg til rus var jeg uten bolig.
legen jeg hadde mente at det bare var å slutte å ruse meg og nav mente jeg ikke hadde gjort meg fortjent til en plass å bo.
han tok tak i problema mine, fikk fart på kommuna og skaffa meg leilighet og så plass på en klinikk for langtids behandling.
i dag e jeg derfor rusfri og har mål og en plan for fremtida.... :)

Topp lege - dårlig legekontor!

Generelt veldig fornøyd. Eneste minuset er legekontoret han arbeider på. Der er det mye rot og lange telefonkøer.

Helt klart den legen jeg har vært mest fornøyd med

Han er tilgjengelig for meg,på en slik måte at jeg kan ta direkte kontakt med ham på hans tlf,om jeg har behov for å snakke med ham sjøl. Han er opptatt av at pasienten får den tiden de har behov for,når de først er inne hos legen. Han lytter og forsøker å finne den beste løsningen for den enkelte pasienten. Han er en flott og ikke fordømmende holdning til sine pasienter - En jeg vil betegne som virkelig medmenneske -kjempeglad for at det ble Temtemoen jeg fikk som fastlege :)

En av de beste jeg har hatt

Jeg hadde han som fastlege når han praktiserte på Rena.
Dyktig lege som kanskje av og til slår opp litt ofte i Norsk Elektronisk Legehåndbok, men så lenge jeg fikk best mulig behandlig eller råd bryr jeg meg ikke så mye. Han er glad i å slå av en prat, og det kan av og til skli ut litt, men for min del syns jeg det bare var hyggelig så lenge jeg følte jeg fikk svar på det jeg kom for. Han er også meget pliktoppfylende. En gang han ikke rakk timen min fordi han stod fast på flyplassen ringte han meg på kvelden, en annen gang tok han meg i mot som eneste pasient den dagen selv om han egentlig var syk selv, og bare gjorde papirarbeid.
Thor er en super fastlege.