Trude Tonning

Autorisasjon (1988)

Trude Tonning er en av 13 fastleger i Ørsta

Siste vurderinger av Trude Tonning

Forutinntatt .

Hun var veldig opphengt i det psykiske.Før jeg engang hadde hilst på henne så sa hun at hun ha lest seg opp på en rapport fra psykolog.Noe som ga ett negativt inntrykk her.Men bortsett fra det så virket hun flink men lei.Som om jeg var en av en lang lang rekke av uendelige pasienter.

Tonning er enestående!

Jeg har hatt Tonning som lege i ca.20 år nå- og hun er enestående på alle måter!
Hun tar seg god tid, lytter, har tålmodighet som en engel med meg som pasient-ingen over, ingen ved siden! Kan være litt tid å vente på venterommet,men det tåler jeg godt, nettopp fordi hun ved det bekrefter at hun tar seg tid med pasientene sine- slik jeg opplever det også.
Det kan ta litt tid å finne "tonen",kanskje- men det tror jeg gjelder i fht alle leger.

Før fastlegeordningen og før Tonning ble min lege, møtte jeg på "mye rart" av både etablerte leger og turnuskandidater- litt som i eventyrene der man må kysse mange frosker etc-...møtte jeg mange drittsekker før denne "diamanten" dukket opp. Og jeg er inderlig takknemlig for!
Faglig dyktig, nøye, tålmodig og dagen min er ikke noe verre/dårligere etter å ha vært til time hos henne- tvert imot!

Best!

Dr. tonning har vært fastlegen min i 17 år, og jeg har alltid vært SVÆRT fornøyd !
Jeg har byttet fastlege pga flytting, og har vært så heldig å få en lege som ikke duger til noe. Jeg tar en telefon til dr. tonning og får svar på det jeg vil, og får evt en time om jeg skulle trenge det tiltross for at hun ikke lenger er fastlegen min. hun behandler meg som om hun fortsatt skulle vært fastlegen min, og er alltid hjelpsom og forståelsesfull. utrolig betryggende når man har vært like uheldig som meg med fastlege bytte.. generelt fornøyd med legesenteret, men tonning er fantastisk!