Ørsta Helsesenter

Dalevegen 28 A 6153 Ørsta

Siste vurderinger av behandlere ved Ørsta Helsesenter

Jørgen Sortland er kunnskapsrik, seriøs leges

Lege: Jørgen Sortland Skrevet

Han tek pasienten på alvor og lyttar på det eg seier. Vi snakkar om mulige løysingar og vert enige om kva vi skal gjere. Eg føler at han er genuint interessert
i mi helse og er flink til å følge opp. Eg kan ikkje tenke meg ein betre lege. Anbefalast!

Fantastisk!!

Lege: Leif Øvland Skrevet

Leif er en fantastisk lege som virkelig setter seg inn i dine behov og utfordringer. Etter et tidligere år med mye utfordringer og dårlig oppfølging av gammel fastlege, var det mye som måtte bli tatt opp allerede første time. Leif satte seg ned å hørte på alt som var å si. Tok undersøkelser på stedet, og bytta videre til nytt tema som måtte undersøkes. Endelig en lege som så pasienten sin.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Åsmund Keilen Skrevet

Min fastlege Åsmund Keilen er en god lege å komme til, lyttende og rolig.....han viser at han tar ansvar og ivaretar deg som pasient.........jeg er veldig fornøyd

Fornlyd

Lege: Åsmund Keilen Skrevet

Jeg er ikke ofte hos legen, men de få gangene jeg har vært innom føler jeg meg godt ivaretatt og får gode råd. Anbefales.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Hanne Flacké Botnen Skrevet

Trygg, grunndig og kunnskapsrik er min mening. Har fått god oppfølging som ble lagt tilrette for meg som er mye bortreist på jobb.