Ørsta Helsesenter

Dalevegen 28 A 6153 Ørsta

Siste vurderinger av behandlere ved Ørsta Helsesenter

Mye borte, men svært dyktig

Lege: Ingvild Hoggen Meland Skrevet

Jeg har hatt Ingvild som min lege i snart 3 år, og har vært så fornøyd når jeg har vært hos henne. I løpet av de årene har hun dessverre hatt mye vikar, og opplevelsen med disse vikarene har vært ganske ubehagelig. Allikevel synes jeg det er urettferdig at dette skal reflektere over på Ingvild, som er ei fantastisk flink dame når hun er tilgjengelig! Kanskje kunne det vært en ide og få inn en vikar som passer til pasientgruppen og som har noen av de samme kvalitetene som legen man er vikar for :)

Fantastisk fastlege

Lege: Nancy Ann Eide Brattli Skrevet

Ein heilt fantastisk lege, som følger opp, lytter, tek deg på alvor, og gir det lille ekstra i møte med pasientar. Blid og imøtekommande, og har alltid følt meg sett og ivaretatt av Nancy. Ho tek seg god tid til kvar pasient, og vert ikkje synleg forkava sjølv kor på overtid ho skulle vere. Eit unikum.

Menneskeleg, jordnær og dyktig.

Lege: Sander Innselset-Smidtsrød Skrevet

En fastlege som kan forklare spesielt godt for barn og ungdom og kan ta barn/ungdommer sitt perspektiv. Går ned på de han møter sitt nivå og situasjon. Trygger pasientene (både voksne og barn/ungdom) og viser passelig med omsorg. Skaper raskt tillit og virker ærleg. Finner alltid rett metode/behandling (vår erfaring). Følger opp og følger med på sine pasienter inn mot andre etater som sykehus, skole, NAV og BUP der og det han kan. Får inntrykk av at han har god oversikt til tross for å han har så mange pasienter. Møter forberedt til din sak. Føler at man blir lyttet til, at man blir tatt på alvor uansett hva man sier. Han er særs utadvendt) og hyggelig. Sander er folkelig, passe ungdommelig, passe rolig og 100% tryggende, fagleg dyktig og «heil ved», har rett og slett høg sosial intelligens. Helt topp lege rett og slett. Skulle vært flere leger som han, og det er sikkert og vist. Han er på rett hylle rett i arbeidslivet rett og slett!

Happy and satisfied

Lege: Ingvild Hoggen Meland Skrevet

I visited Ingvild twice when I was living in Trondheim and I am happy with the consultations I have had with her. I had my pap smear appointment with her and I was initially so scared. However, she was very kind, confident, and reassuring throughout the procedure. Thank you for your good service, Dr. Meland. I hope I get to have another great doctor like you now that I am not residing in Trondheim anymore.

Brukbar lege

Lege: Hanne Flacké Botnen Skrevet

Hvis en bare har kurante plager er hun grei nok
Men stusset over manglende forståelse
'Jeg vet best' ligger tykt utenpå henne
Jeg ville nok valgt en annen lege hvis det var alvorlige og lite synlige problemer jeg slet med