Torhild Camilla Uthaug

Autorisasjon (2006)

Vågen Legesenter AS Telefonnummer71 57 08 9071 57 08 ...
Konsult Knudzonsgt. 8 6508 Kristiansund N
Torhild Camilla Uthaug er en av 30 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Torhild Camilla Uthaug

Var bedre før

Har hatt henne som fastlege i mange år og har stort sett vært veldig fornøyd. Dette har endret seg de siste par årene. Hun virker så stressa, at det er ubehagelig. Sitter å skriver mens du snakker og det føles ikke som hun lytter i det hele tatt. Dårlig på oppfølging og veldig vanskelig å få en god henvisning eller legeerklæring fra henne . Alt blir et hastverk og man sitter igjen med følelsen av at man ikke har fått sagt noe når man går derifra.

trygg og god

har hatt kun positive erfaringer med torhild,hun er blid , hyggelig og veldig hjelpsom,ei jeg har full tillitt til og en slik lege burde alle ha.jeg sliter med alvorlig sykdom og føler jeg får den beste behandlingen med henne.har ikke overhodet kunne tenke meg en annen lege i denne
livsituasjonen

Utrolig flink fastlege

Blid, imøtekommende og hyggelig fastlege. Tar tak og henviser om nødvendig. Meget fornøyd! Anbefaler Torhild på det varmeste.

Dyktig lege

Tar pasienten på alvor og følger opp, gir tilbakemelding om resultater av prøver og henviser videre om behov. God kommunikasjon med pasienten.

God lege!

Line Ellingsen og Torhild Uthaug deler på denne stillingen og er begge supre leger!