Vågen Legesenter AS

Konsult Knudzonsgt. 8 6508 Kristiansund N

Siste vurderinger av behandlere ved Vågen Legesenter AS

Var bedre før

Lege: Torhild Camilla Uthaug Skrevet

Har hatt henne som fastlege i mange år og har stort sett vært veldig fornøyd. Dette har endret seg de siste par årene. Hun virker så stressa, at det er ubehagelig. Sitter å skriver mens du snakker og det føles ikke som hun lytter i det hele tatt. Dårlig på oppfølging og veldig vanskelig å få en god henvisning eller legeerklæring fra henne . Alt blir et hastverk og man sitter igjen med følelsen av at man ikke har fått sagt noe når man går derifra.

Topp lege

Lege: Eigil Ødegård Sandvik Skrevet

Tar seg tid, lytter, følger opp, forklarer og viser omsorg. Kunnskapsrik og gir pasienten en følelsen av trygghet.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Eigil Ødegård Sandvik Skrevet

Tar seg alltid god tid. Lytter til det jeg har å si, om det handler om meg eller barna tar han alt like seriøst. Han er den første legen jeg har hatt som har tatt min kroniske sykdom på alvor, der hvor jeg faktisk har fått hjelp til å få en diagnose og forståelse rundt denne.
Han er tålmodig, og er flink med barn og voksne. Situasjonen er aldri klein, selv ikke når det kommer til GU. Enkel å komme i kontakt med på helsenorge, eller ved å ringe til legekontoret. Han er som oftes litt forsinket fordi han alltid tar seg god tid til alle pasientene sine. Damene som jobber på laboratoriet er også helt suverene, og gir gode råd til bekymrede foreldre med syke barn via telefon. Det kan være litt ventetid hvis på time hvis det er en langvarig lidelse, men hvis det er ufarlig akutt får man time på dagen.

Kunskap, hygglig lege

Lege: Nataliya Stensen Skrevet

Som utdannet sykepleier følte jeg meg trygg i legens hender. Kan anbefale henne, vennlig flink og stiller riktige spørsmål, anbefaller henne på spesielt for kvinner.

Kunnskapsrik og lytter

Lege: Nataliya Stensen Skrevet

Hun er veldig flink til å lytte for å finne ut hva problemet er og komme med en god løsning og følge den opp. Hun har en veldig god måte å håndtere mennesker på.