Irina Vadset

Autorisasjon (2005)

Irina Vadset er en av 8 fastleger i Vestnes

Siste vurderinger av Irina Vadset

Meget dyktig faglig og medmenneskelig.

Dr.Irina Vadset fremstår som en faglig dyktig og oppdatert lege.
Hun har et behagelig vesen, er saklig, informativ og man slipper "dill-dall"-snakk.
Ved konsultasjon er hun høflig, delikat og velpleid.
Hun er dyktig i å "lese" pasienten, og har en diskre`t, men fantastisk humor/selvironi.

Familielege

Husker pasienten sine og er blid. Engasjert og setter av god tid til hver pasient. Forklarer grundig, gjerne med tegninger.

En lege som ikke hører pasienten

Irina er en lege som har store problem med å høre hva pasienten snakker om og har et veldig varierende humør

Dårlig lege

En lege som ikke lytter til det du har å si. Jeg sliter til tider psykisk og da jeg kom inn, prøvde jeg å forklare hvordan jeg hadde det. Jeg ble avbrutt hele tiden og hun mente at jeg ikke hadde noen grunn til å ha psykiske problemer. Hun mente jeg burde dra hjem, se på naturen og hvordan insektene jobber. Hun sa også at Cipralexen jeg bruker var bare tull og burde slutte. Fortalte også at jeg har tidligere vert med psykolog. Hun sa også at dette var bare tull og ikke noe hjelp i.. Hun sa jeg skulle slutte med Cipralex, men ikke hvordan. Dette er ikke holdbart...

Dyktig lege

Dr Irina Vadset er dyktig i sitt fag, har empati og er alltid i godt humør.Kan man ønske seg en bedre lege?