Irina Vadset

Helland 6390 Vestnes
Irina Vadset er en av 7 fastleger i Vestnes

Siste vurderinger av Irina Vadset

Dårlig lege

En lege som ikke lytter til det du har å si. Jeg sliter til tider psykisk og da jeg kom inn, prøvde jeg å forklare hvordan jeg hadde det. Jeg ble avbrutt hele tiden og hun mente at jeg ikke hadde noen grunn til å ha psykiske problemer. Hun mente jeg burde dra hjem, se på naturen og hvordan insektene jobber. Hun sa også at Cipralexen jeg bruker var bare tull og burde slutte. Fortalte også at jeg har tidligere vert med psykolog. Hun sa også at dette var bare tull og ikke noe hjelp i.. Hun sa jeg skulle slutte med Cipralex, men ikke hvordan. Dette er ikke holdbart...

Dyktig lege

Dr Irina Vadset er dyktig i sitt fag, har empati og er alltid i godt humør.Kan man ønske seg en bedre lege?

Dyktig lege som gir gode råd.

Aldrig hatt så dyktig fastlege før, empatisk, full av energi å godt humør å humor. God oversikt over hva som er hva. Både sykehus å medisinsk. 😀

Kjempeflink!!! Har empati og viser omsorg. Lytter, gir råd og veilednin. Generelt en flink lege 😀

Kjempeflink!!! Har empati og viser omsorg. Lytter, gir råd og veiledning. Generelt en flink lege. Kan anbefale henne 😀

fantastisk lege

Veldig hjelpsom lege som veileder min svangerskap. Dyktig, erfaren og absolut profesjonelt lege.Takk!

Dyktig, engasjert og empatisk lege

Veldig dyktig, kunnskapsrik, erfaren og engasjert lege. Lytter til pasienten og viser empati. Både store og små blir godt ivaretatt og fulgt opp av henne.

kunnskapsrik og dyktig

Svarte raskt på mine undringer - hadde god oversikt over sykehustilbud. Informerte om raskere privat tilbud.