Irina Vadset

Autorisasjon (2005)

Irina Vadset er en av 8 fastleger i Vestnes

Siste vurderinger av Irina Vadset

Mangler sympati/ ustabil

Det er den andre gangen som jeg blir kjefter på fra hun og blir kaller idiot .
Legen jeg hadde flr , som hjalp meg helseproblemer blitt snakker ned og at han skjønner ingenting.
Hun snakker og lytter ikke hva du sier.
Kanskje hun er bra faglig men mangler folkeskikk, sympati og profesjonalitet.
Alle kan ha en dårlig dag men tar det ikke ut på pasienter som kommer og trenger hjelp !

Uprofesjonell

Opplever denne fastlegen som ustabil i humøret. Jeg har flere ganger opplevd henne som både uprofesjonell og uhøflig. Noen ganger regelrett frekk. Hun har generelt en tendens til å avbryte og hoppe til konklusjoner før man har fortalt ferdig. Styr unna!

Lege som mangler sympati

Måtte inn på time hos Irina grunnet at min fastlege ikke var tilgjengelig, jeg opplever henne som at hun ikke hører etter på hva jeg sier, og hopper til usaklige konklusjoner før man får snakket ferdig. Følte meg ikke hørt som pasient og opprørt etter legebesøket.

Fenomenal fastlege

Har hatt Irina som min fastlege i over 10 år nå og aldri hatt noen som helst problemer med henne. Det er aldri noe dill-dall, hun går rett på sak, og hun har en dyp forståelse for hva som er best for pasienten. Videre har hun god kunnskap om en rekke forskjellige områder, som både trening, helse, og velvære. Hun evner å sette seg inn i problemstillingen jeg i det gitte tidspunktet har, og klarer å forklare ting på en banal nok måte til at jeg forstår det.

God lege

Har hatt Irina som fastlege over mange år og har kun gode erfaringer med denne legen.

Opplever å bli tatt på alvor, og at hun er opptatt av faktiske forhold fremfor å synse og anta ting.

Fremstår erfaren og kompetent.