Christian Vold

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Christian Vold er en av 30 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Christian Vold

En av de beste fastlegene

Tar seg god tid, lytter og er løsningsorientert. Han har henvist meg for videre behandling, og som igjen har vært nyttig. Føler at han tar meg og mine problemer på alvor, og er engasjert i jobben sin

ja den beste legen jeg har hatt

Passer bra. Han er dessverre ikke min fastlege for han vikarerte for min en periode noen år tilbake. Og jeg tør påstå at takket være han kom jeg over en svært vanskelig livssituason. Han tok meg på alvor, lett å få tillit til og for meg med generell helseangst var han bare helt super. Bytter til han hvis jeg får mulighet, men forståelig nok har han ingen ledige plasser.

Kunnskapsrik, ivaretakende og hyggelig lege

Jeg har gang på gang fått god behandling, raskt og effektivt. Han er kunnskapsrik og god til å samtale. Jeg føler meg ivaretatt.

Super

Har hatt flere fastleger i flere byer, og har vært hos mange andre leger. Vold er en kjekk mann og dyktig lege, lett å kommunisere med, og han tar meg på alvor. Har til gode å finne en lege å være mer fornøyd med enn dette, så jeg skal ikke prøve å lete heller.. :)

Kjempe flink!

Jeg har byttet fra en annen lege, til Christian nå for en liten stund siden, og jeg følte at han tok meg seriøst å ville hjelpe ifra første stund!
Jeg er kjempefornøyd og har ikke noe problem med å anbefale han til andre !;)