Frei Legesenter

Helsehuset 6520 Frei

Siste vurderinger av behandlere ved Frei Legesenter

Fantastisk lege

Lege: Nils Magne Rimstad Skrevet

Dyktig og kunnskapsrik lege.
Tar seg tid til å lytte og forklare.
God på oppfølging.
Empatisk og tillitskapende.

Beste legen i byen!

Lege: Line Merethe Ellingsen Skrevet

Line er dyktig, engasjert og empatisk. Tar seg tid til å lytte, er grundig og henviser videre om nødvendig. Like flink med psykiske plager, som fysiske. Beste legen jeg noengang har hatt, alle skulle hatt en lege som henne!

God lege

Lege: Christian Vold Skrevet

Jeg vil gjerne ta meg tid til å skrive en anmeldelse om Dr. Christian Vold. Jeg har hatt gleden av å være pasient hos Dr. Vold siden min barndom, og jeg kan ærlig si at jeg aldri har møtt en lege som er så dedikert og omsorgsfull i sitt arbeid.

Dr. Vold er ikke bare ekstremt dyktig innen sitt fagfelt, men han utviser også en enestående grad av fleksibilitet når det gjelder å tilpasse seg pasientenes behov. Ved flere anledninger har jeg opplevd å få øyeblikkelig hjelp og nødvendig oppfølging, selv utenfor vanlig åpningstid. Dette viser virkelig hvor dedikert Dr. Vold er til sine pasienters velferd.

Det som virkelig skiller Dr. Vold fra andre leger, er evnen til å lytte. Ved hver konsultasjon tar Dr. Vold seg tid til å lytte til mine bekymringer og spørsmål, og jeg har aldri følt meg hastet gjennom en avtale. Denne oppriktige oppmerksomheten og omsorgen har vært avgjørende for min tillit til Dr. Vold som min primærlege.

Videre har Dr. Vold en imponerende evne til å følge opp pasientene sine. Etter hver konsultasjon har jeg alltid fått oppfølgende samtaler eller meldinger, noe som virkelig viser at Dr. Vold bryr seg om pasientenes velvære på lang sikt.

Jeg kan ærlig si at Dr. Christian Vold har hatt en svært positiv innvirkning på mitt liv, både fysisk og emosjonelt. Jeg føler meg heldig som har funnet en lege av denne kaliberen, og jeg vil uten tvil anbefale Dr. Vold til alle som leter etter en lege som virkelig bryr seg om sine pasienter og deres helse.

Takk, Dr. Vold, for din enestående omsorg og dedikasjon til dine pasienter. Du er virkelig en eksemplarisk lege, og jeg er takknemlig for all den hjelpen du har gitt meg.

En utrolig dyktig og effektiv lege som også er omsorgsfull og medmenneskelig

Lege: Else Skram Skrevet

Den beste fastlegen jeg har hatt. Faglig dyktig, effektiv, rask til å henvise videre, og har god oppfølging. Ikke minst er hun medmenneskelig og ser deg for den du er og ikke bare en av mange pasienter. Omsorgsfull og innbyr til tillit. Har som de fleste fastleger travle dager, men likevel så holder hun ord hvis hun feks har sagt at hun skal ringe deg en bestemt dag. Else sjekker heller en gang for mye enn en gang for lite. En lege du kan stole på.

Helt topp!

Lege: Else Skram Skrevet

Lytter og følger opp. Tar mine plager på alvor. Dyktig og effektiv. Men også omsorgsfull. Helt topp fastlege!