Christian Vold

Sjømannslege

Christian Vold er en av 29 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Christian Vold

Trygg

Gode kunnskaper hos legen og blir alltid tatt på alvor, har dessuten hatt han som fastlege i 18 år og bi kjenner således hverandre godt.
Han er svært god på kommunikasjon og videresender deg til spesialist mår det anses nødvendig,

Lite hjelp å få

Lite forståelse for pasienten. Ser ikke helheten. Setter seg ikke inn i problematikken. Sen til å sende videre.

Ser deg

Oppleves som interessert i sine pasienter, men det virker som om han har alt for mye å gjøre. God til å lytte og flink til å sende deg videre dersom han ikke finner ut av det selv. Hyggelig, trygg, håndhilser bestandig og er flink med med håndvasken etterpå. Leser som oftest opp det han skriver i journalen din.

Beste legen på Frei.

Det er takk vare Christian som jeg er så uppgående som jeg er. Lytter, sender videre til spesialister og føljer opp på allt. Tar seg tid og ser ting jeg ikke ser selv. Helt toppers!

En av de beste fastlegene

Tar seg god tid, lytter og er løsningsorientert. Han har henvist meg for videre behandling, og som igjen har vært nyttig. Føler at han tar meg og mine problemer på alvor, og er engasjert i jobben sin