Christian Vold

Frei Legesenter

2001

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Frei Legesenter Telefonnummer71 68 33 6071 68 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhusbakken 3 6522 Frei
Christian Vold er en av 28 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Christian Vold

Lite hjelp å få

Lite forståelse for pasienten. Ser ikke helheten. Setter seg ikke inn i problematikken. Sen til å sende videre.

Ser deg

Oppleves som interessert i sine pasienter, men det virker som om han har alt for mye å gjøre. God til å lytte og flink til å sende deg videre dersom han ikke finner ut av det selv. Hyggelig, trygg, håndhilser bestandig og er flink med med håndvasken etterpå. Leser som oftest opp det han skriver i journalen din.

Beste legen på Frei.

Det er takk vare Christian som jeg er så uppgående som jeg er. Lytter, sender videre til spesialister og føljer opp på allt. Tar seg tid og ser ting jeg ikke ser selv. Helt toppers!

En av de beste fastlegene

Tar seg god tid, lytter og er løsningsorientert. Han har henvist meg for videre behandling, og som igjen har vært nyttig. Føler at han tar meg og mine problemer på alvor, og er engasjert i jobben sin

ja den beste legen jeg har hatt

Passer bra. Han er dessverre ikke min fastlege for han vikarerte for min en periode noen år tilbake. Og jeg tør påstå at takket være han kom jeg over en svært vanskelig livssituason. Han tok meg på alvor, lett å få tillit til og for meg med generell helseangst var han bare helt super. Bytter til han hvis jeg får mulighet, men forståelig nok har han ingen ledige plasser.