Christian Vold

Sjømannslege

Christian Vold er en av 30 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Christian Vold

God lege

Jeg vil gjerne ta meg tid til å skrive en anmeldelse om Dr. Christian Vold. Jeg har hatt gleden av å være pasient hos Dr. Vold siden min barndom, og jeg kan ærlig si at jeg aldri har møtt en lege som er så dedikert og omsorgsfull i sitt arbeid.

Dr. Vold er ikke bare ekstremt dyktig innen sitt fagfelt, men han utviser også en enestående grad av fleksibilitet når det gjelder å tilpasse seg pasientenes behov. Ved flere anledninger har jeg opplevd å få øyeblikkelig hjelp og nødvendig oppfølging, selv utenfor vanlig åpningstid. Dette viser virkelig hvor dedikert Dr. Vold er til sine pasienters velferd.

Det som virkelig skiller Dr. Vold fra andre leger, er evnen til å lytte. Ved hver konsultasjon tar Dr. Vold seg tid til å lytte til mine bekymringer og spørsmål, og jeg har aldri følt meg hastet gjennom en avtale. Denne oppriktige oppmerksomheten og omsorgen har vært avgjørende for min tillit til Dr. Vold som min primærlege.

Videre har Dr. Vold en imponerende evne til å følge opp pasientene sine. Etter hver konsultasjon har jeg alltid fått oppfølgende samtaler eller meldinger, noe som virkelig viser at Dr. Vold bryr seg om pasientenes velvære på lang sikt.

Jeg kan ærlig si at Dr. Christian Vold har hatt en svært positiv innvirkning på mitt liv, både fysisk og emosjonelt. Jeg føler meg heldig som har funnet en lege av denne kaliberen, og jeg vil uten tvil anbefale Dr. Vold til alle som leter etter en lege som virkelig bryr seg om sine pasienter og deres helse.

Takk, Dr. Vold, for din enestående omsorg og dedikasjon til dine pasienter. Du er virkelig en eksemplarisk lege, og jeg er takknemlig for all den hjelpen du har gitt meg.

Trygg

Gode kunnskaper hos legen og blir alltid tatt på alvor, har dessuten hatt han som fastlege i 18 år og bi kjenner således hverandre godt.
Han er svært god på kommunikasjon og videresender deg til spesialist mår det anses nødvendig,

Lite hjelp å få

Lite forståelse for pasienten. Ser ikke helheten. Setter seg ikke inn i problematikken. Sen til å sende videre.

Ser deg

Oppleves som interessert i sine pasienter, men det virker som om han har alt for mye å gjøre. God til å lytte og flink til å sende deg videre dersom han ikke finner ut av det selv. Hyggelig, trygg, håndhilser bestandig og er flink med med håndvasken etterpå. Leser som oftest opp det han skriver i journalen din.

Beste legen på Frei.

Det er takk vare Christian som jeg er så uppgående som jeg er. Lytter, sender videre til spesialister og føljer opp på allt. Tar seg tid og ser ting jeg ikke ser selv. Helt toppers!