Vidar Vollsæter

Hareid Legesenter AS
Kjøpmannsgata 16 6060 Hareid
Vidar Vollsæter er en av 5 fastleger i Hareid

Siste vurderinger av Vidar Vollsæter

Anbefales ikke i det hele tatt

Aldri opplevd å bli tatt så useriøst som jeg gjorde med de timene jeg hadde hos han. Så uempatisk og bare intr. i å skrive ut raskest mulig resept og få inn neste. Siste timen jeg hadde hos han var ubehagelig og rett og slett provoserende. Anbefales på det sterkeste å ikke ha han som fastlege.

Fantastisk doktor

Fantastisk doktor, menneskeleg og utruleg liketil. Kunnskapsrik som få og flink til å forklare. Eg håper han held koken til han er 80.

Dyktig og serviceinnstilt

Veldig nøgd med dr. Vollsæter. Han er alltid serviceinnstilt og tek pasienten på alvor. Finst ikkje nedlatande, slik nokre legar av og til kan vere. Anbefalar han på det varmaste.

Trygg og kunnskapsrik

Har hatt han som fastlege i mange år og er MEGET fornøgd. Rask og effektiv og har alltid tatt meg på alvor og stilt rett diagnose. Alltid fulgt opp når eg måtte på sykehus/til spesialist

Veldig fornoyd

beste legen jeg har vart hos.
jeg kan komme med flere plager eller flere sporsmal og faar alltid svar og gode raad. hvis min kone er med og hun har noe hun vil sporre om faar hun alltid svar og hjelp. Mener ogsaa han er veldig faglig sterk, og holder seg oppdatert om nye metoder eller medisiner eller alternative behandlings metoder. For osd er han som en familie lege vi kan snakke om alt og faa raad om ting vi ikke klarer snakke med andre om.