Bente Øhrn

Autorisasjon (2002)

Bente Øhrn er en av 30 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Bente Øhrn

Trygg og ivaretakende.

Tar ting seriøst og bruker tid på til utredning. Henviser til spesialisthelsetjeneste ved behov. Tar seg tid til å lytte.

En bauta blant legene i Kristiansund.

Bente er den beste legen jeg noengang har hatt i tillegg til at hun er den eneste legen jeg har møtt som har innrømmet å ikke ha kunnskap om noe hun ikke kan, og henviser da videre selvfølgelig.

Er alltid forståelig, og føles ut som om hun virkelig bryr seg om pasientene sine.

Ventetidene kan variere fra topp til elendig, men dette kan man klandre helsenorge for.
For jeg regner ikke med at det er legene i seg selv som foreslår kutt i budsjettene slik at de må jobbe seg "gale".

ps. I vurderingen under om hvor fort man får time bør kuttes asap.
Hvis jeg skal være ærlig så må jeg jo ofte sette 1 stjerne fordi folk med verre problemer blir prioritert, men de gangene jeg VIRKELIG har trengt lege har det vært på dagen derav 5 stjerner.

Dyktig fastlege

Veldig medmenneskelig og hyggelig fastlege. Ser pasienten og tar seg tid.

Eneste som trekker ned er ventetid. Må ofte vente opptil en time.

Forståelses- og respektfull

Hun er den beste legen jeg kunne hatt. Hun hører på meg, forstår meg og bryr seg virkelig. Dette er en lege som virkelig tar seg tid til pasienten, er respektfull og gjør sitt beste for at du som pasient skal ha det bra.

Flink

Hun er en flink lege og god å snakke med, men veeeldig sein hver gang jeg skal dit. Har måttet sitte i 1-3 timer før det er min tur flere ganger. Nesten hver gang,egentlig. Synes også det kan ta lang tid å bli videresendt,å det tar også en god tid før "det skjer noe", f.eks utredninger.