Olav Angen

Idungården Legesenter DA

Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim
Olav Angen er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Olav Angen

Trivelig, hjelpsom og imøtekommende lege

Alltid blid og hyggelig. Er dyktig og har bare positive opplevelser hos denne legen. Tar seg god tid. Føler at jeg blir tatt på alvor og får god hjelp.

Jeg har hatt Olav Angen som fastlege i snart over 25 år.

Min opplevelse er at han tar meg på alvor, er respektfull og profesjonell.

Det er enkelt å kommunisere med legekontoret via sms eller internett. Dette gjelder både bestilling/endring av time, fornyelse av resepter.
Får time raskt (samme dag eller dagen etter) når det er noe som haster, er det noe som kan vente så kan det opp til 14 dager.

Beste fastlege

Har bare gode ord å si om Angen. Tar deg på alvor, noe ikke min forrige fastlege gjorde. Gir seg god tid å lytter på deg. Glad jeg har en slik lege:)

Føler meg ivaretatt

Forståelsesfull og snill, tar seg alltid tid til litt prat. Han har aldri avvist meg eller sagt at jeg overdriver (selv om jeg helt sikkert har gjort det!), eller spart på kruttet når han har skrevet henvisning. På områder der han mangler spesialkompetanse lytter han til det jeg sier at jeg trenger. Ikke minst har han en forbløffende evne til å berolige meg hvis jeg er redd/nervøs. Anbefaler ham på det sterkeste.

Reflektert og flink

En meget flink og hyggelig lege, som lytter til pasientene. Langt over gjennomsnittet reflektert.
Anbefales på det sterkeste.