Olav Angen

1992

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Idungården Legesenter DA
Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim
Tlf: 73 83 36 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Olav Angen er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Olav Angen

Flink, hyggelig, til stedeværende, snill og forståelsesfull

Olav Angen har vært min fastlege i mange år med avbrudd da han jobbet v St.Olav en periode. Jeg ble så glad da han kom tilbake til praksisen sin v Idungården legesenter. En bedre fastlege må en lete lenge etter. Jeg føler meg trygg på at han tar meg alvorlig og jeg får hjelp. I tillegg blir en møtt med vennlighet av de som tar telefoner eller behandler melding fra meg ved legesentret. Rask tilbakemelding på mine henvendelser fra Angen. Heldig er jeg.

Bedre fastlege skal du lete lenge etter!

Har bare gode ting å si om Olav Angen som fastlege. Han er profesjonell med et godt øye for mennesker. Jeg opplever ham som faglig dyktig, med tid til å forklare sine pasienter med et ukomplisert språk. Han oppleves som genuint interessert i sine pasienter, og jeg har aldri følt meg som neste pasient på listen på hans kontor.

Tidenes medmenneske og fastlege

Alltid presis og lytter mer enn han snakker. Henviser videre når det er nødvendig. Hjalp meg med røykeslutt for mange år siden. Meget sosial derfor flink og kommunisere.

Trivelig, hjelpsom og imøtekommende lege

Alltid blid og hyggelig. Er dyktig og har bare positive opplevelser hos denne legen. Tar seg god tid. Føler at jeg blir tatt på alvor og får god hjelp.

Jeg har hatt Olav Angen som fastlege i snart over 25 år.

Min opplevelse er at han tar meg på alvor, er respektfull og profesjonell.

Det er enkelt å kommunisere med legekontoret via sms eller internett. Dette gjelder både bestilling/endring av time, fornyelse av resepter.
Får time raskt (samme dag eller dagen etter) når det er noe som haster, er det noe som kan vente så kan det opp til 14 dager.

Beste fastlege

Har bare gode ord å si om Angen. Tar deg på alvor, noe ikke min forrige fastlege gjorde. Gir seg god tid å lytter på deg. Glad jeg har en slik lege:)

Føler meg ivaretatt

Forståelsesfull og snill, tar seg alltid tid til litt prat. Han har aldri avvist meg eller sagt at jeg overdriver (selv om jeg helt sikkert har gjort det!), eller spart på kruttet når han har skrevet henvisning. På områder der han mangler spesialkompetanse lytter han til det jeg sier at jeg trenger. Ikke minst har han en forbløffende evne til å berolige meg hvis jeg er redd/nervøs. Anbefaler ham på det sterkeste.

Reflektert og flink

En meget flink og hyggelig lege, som lytter til pasientene. Langt over gjennomsnittet reflektert.
Anbefales på det sterkeste.

Dyktig, medmenneskelig og forståelsesfull

Han er den beste legen jeg har noensinne hatt. Utrolig effektiv og er veldig god til å lytte og respektere meningene mine.

Hyggelig og dyktig lege

Dyktig lege, som hører på hva man har og si, spør generelt om hvordan det går (uavhengig til hvorfor du er der). Punktlig, dyktig, hyggelig mann!

flottings

En av de beste legene jeg har møtt, anbefales videre til alle

Beste legen i by*n

Tillitsfull, lytter til deg, forstår dine problemer og gjør noe aktivt med det. Hyggelig som person og lege som du trygt kan legge frem dine problemer for, psykiske som somatiske. Har han vært forhindret tar han raskt kontakt f. eks vedr. prøveresultater etc, Topp lege. Har bare det beste og si om lege Olav Angen.

Tusen takk for en fantastisk opplevelse!

Olav Angen er den beste legen jeg noen gang har hatt! Han tok meg seriøst fra første stund jeg kom inn på legekontoret, og jeg følte meg sett og hørt.
Angen tok seg god tid og hørte på meg. Og det er så godt som pasient å føle seg hørt!

Dyktig lege som ikke er redd for å skrive ut henvisninger!

Jeg skylder det at jeg nå har en normal og smertefri hverdag til denne mannen. Jeg hadde gått i to år med ei galleblære full av grus og siden tynne 18år gamle jenter tydelig vis ikke får dette, sa alle leger jeg møtte at det var psykisk. Jeg er evig takknemmelig for at han tok meg på alvor, til tross for hva leger før han hadde antatt. Han møter deg alltid med forståelse og strekker seg for at du som pasient skal få korrekt behandling og føle deg komfortabel. Aldri vært et problem å få hastetime eller å få kontakt med legesenteret. Jeg har heller aldri sittet lengre enn 5 minutter over tiden på venteværelset.

Anbefaler på det sterkeste!

Jeg følte meg alltid svært godt behandlet hos Angen. Han lyttet og tok meg på alvor bestandig. Hadde jeg ikke flyttet fra byen ville jeg aldri ha gitt fra meg denne legen. Og min nye er ikke nærheten av så flink som Angen er.

Beste legen som finnes!

Denne legen må være drømmelegen! Tar deg på alvor, du trenger aldri å føle at du kommer med noe tull. Her får man alltid den hjelpen man trenger! Kan ikke forestille meg å ha en annen fastlege, lista er iallefall lagt høyt

Dyktig Lege

Dyktig lege med god innsikt i allmennmedisin. Min fastlege i over 20 år.
-Hjalp meg i en omskoleringsprosess hvor jeg hadde blitt urettsmessig behandlet av NAV (da Aetat). Henviser til spesialist når det er behov for det.

Beste legen jeg noen gang har møtt!

Utrolig bra lege! Lytter og du føler han tar deg på alvor.

Superlege

Har skiftet fastlege da jeg har flyttet til Trondheim for 6 år siden, og da valgte jeg Angen. En meget dyktig lege som tar deg på alvor og lytter. Henviser til spesialist hvis jeg trenger det. :) Er den beste legen jeg har hatt.:)

Dyktig

Har fått et veldig godt inntrykk av ham de få gangene jeg har vært der. Veldig hyggelig, forklarer godt og gjør grundige utredninger. Ringer og gir prøveresultat på telefon selv om alt var bra. Veldig fornøyd! Kan trygt anbefale denne legen videre!