Olav Angen

Idungården Legesenter DA
Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim
Olav Angen er en av 170 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Olav Angen

Bedre fastlege skal du lete lenge etter!

Har bare gode ting å si om Olav Angen som fastlege. Han er profesjonell med et godt øye for mennesker. Jeg opplever ham som faglig dyktig, med tid til å forklare sine pasienter med et ukomplisert språk. Han oppleves som genuint interessert i sine pasienter, og jeg har aldri følt meg som neste pasient på listen på hans kontor.

Tidenes medmenneske og fastlege

Alltid presis og lytter mer enn han snakker. Henviser videre når det er nødvendig. Hjalp meg med røykeslutt for mange år siden. Meget sosial derfor flink og kommunisere.

Trivelig, hjelpsom og imøtekommende lege

Alltid blid og hyggelig. Er dyktig og har bare positive opplevelser hos denne legen. Tar seg god tid. Føler at jeg blir tatt på alvor og får god hjelp.

Jeg har hatt Olav Angen som fastlege i snart over 25 år.

Min opplevelse er at han tar meg på alvor, er respektfull og profesjonell.

Det er enkelt å kommunisere med legekontoret via sms eller internett. Dette gjelder både bestilling/endring av time, fornyelse av resepter.
Får time raskt (samme dag eller dagen etter) når det er noe som haster, er det noe som kan vente så kan det opp til 14 dager.

Beste fastlege

Har bare gode ord å si om Angen. Tar deg på alvor, noe ikke min forrige fastlege gjorde. Gir seg god tid å lytter på deg. Glad jeg har en slik lege:)