Idungården Legesenter DA

Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Idungården Legesenter DA

Alltid seriøs!

Lege: Marit Rønne Skrevet

Marit har alltid tatt meg seriøst! Hun er effektiv og stiller aktivt spørsmål for å få ordentlig overblikk over situasjonen min. Hun har også tatt flere tester «i tilfelle», slik at andre eventuelle problemer kan avdekkes. Anbefales!

Hyggelig og effektiv

Lege: Marit Rønne Skrevet

Marit Rønne har vært min fastlege mens jeg har vært student i Trondheim, og jeg er veldig fornøyd. Jeg får alltid time raskt etter å ha bestilt, og jeg trenger aldri sitte lenge på venterommet siden Marit rønne alltid er presis. Jeg opplever henne som hyggelig, hun tar meg seriøst og jobber effektivt.

Effektiv, kompetent og kunnskapsrik

Lege: Marit Rønne Skrevet

Har hatt Dr. Rønne som min fastlege i 12 år, helt siden jeg kom til byen som student. Husker at jeg til å begynne med var usikker, da hun kan virke brysk og utålmodig. Hun er rett på sak, og går ikke rundt grøten. Dette er noe jeg etter kort tid lærte meg å sette svært stor pris på, ettersom jeg ikke har behov for å bli dulla med. Hun har fått meg trygt gjennom flere runder med alvorlig sykdom, både fysiske og psykiske. Jeg har full tillit til Rønnes kompetanse som lege, og at dersom hun avfeier noe er det fordi det faktisk ikke er alvorlig. Jeg får absolutt inntrykk av at hun bryr seg om meg, og husker meg og tar seg tid til å forklare når hun ser jeg er usikker. Hun er effektiv, og er derfor sjeldent forsinket. Jeg har ingen problemer med å anbefale Marit Rønne som fastlege.

Uengasjert og rotete

Lege: Marit Rønne Skrevet

Bytter nå etter flere år med henne. Lite engasjert, stresset og ikke minst rotete ifht medisiner, tidligere legebesøk osv. Føler mine få legebesøk er en byrde og at hun ikke i nærheten prøver å hjelpe meg. Tragisk!

Tar seg tid, kjempehyggelig og kunnskapsrik

Lege: Magnus Kristinn Halldorsson Skrevet

Veldig dyktig og kompetent legen! fornøyd absolutt med alt. Han hjelpet meg med alt forsjellige ting, løsning orientert. Han ser hele menneske, ikke bare sykdommen, veldig snill hyggelig lege. Viser omtanke, han var fastlege min for nesten 5 år, også til moren min. jeg flytte til Oslo og desverre jeg trenger å bytte fastlegge min nå.

Hvis noe kritisk skjede han ringte meg direkte på mobil telefon min for å gi beskjed and anbefalling av hva skal jeg gjøre. Han bryr seg og tok sin tid til å høre meg, hver gang.

Anbefales på det sterkeste! :)