Idungården Legesenter DA

Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Idungården Legesenter DA

Dyktig fastlege

Lege: Olav Angen Skrevet

Han er en veldig dyktig lege som tar seg god tid, og spør alltid om det er noe mer jeg ønsker å ta opp.

Lite sympati

Lege: Magnus Kristinn Halldorsson Skrevet

Jeg har slitt med psykiske og fysiske problemer, og har da kommet til han med dette. Ble som regel alltid møtt med skepsis og mer eller mindre hastet igjennom legetimen, som forøvrig alltid var forsinket.

Vanskelig å kommunisere da enhver påstand fra meg ble møtt med spørsmål og bagatellisering.

Byttet lege nå nettopp.

Lite interisert,ubehagelig

Lege: Marit Rønne Skrevet

Hadde henne i 2 år.Første gangen jeg var hos henne ble jeg imponert hvor presis på tid hun var.Det skal hun ha.MEN det forklarer hvorfor,hun kjapper seg gjennom "timen din" uten å vise særlig interesse for helsen din.Siste gangene jeh var hos henne så avbrøt hun meg hele tiden og hele tiden plasserte kort terminalen foran meg,slik at jeg bare skulle betale å gå.Hva er det for noe??? Jeg fikk ikke snakket ferdig før jeg ble nesten "hevet" ut.Bytta lege tvert!Utrolig at det går an.

Ubehagelig!

Lege: Marit Rønne Skrevet

Fastlege Marit Rønne har skuffet meg veldig. Hun ser ikke enkeltindividet og sier rett ut til meg at helsa mi er "buisness" for henne. Jeg synes dette er meget uprofesjonelt og holder ikke mål når det gjelder å ivareta helse. Hun er ikke verdig å være min fastlege.
Er dette bærekraftig utvikling?

Selv er jeg utdannet Tankefeltterapeut og har mange års erfaring som Miljøterapeut/ PsykiatriTrondheim Kommune.

Tøff og ærlig

Lege: Marit Rønne Skrevet

Dette er ei dame du må lære deg å forholde deg til. Hun er tøff og kan virke kald, men hun er ikke det. Hun bryr seg om meg, husker meg og tar seg tid til å prate med meg. Hun er tydelig og gir gode konkrete råd. Ingen «kjære mor», men det trenger jeg heller ikke.