Idungården Legesenter DA

Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Idungården Legesenter DA

Utrolig bra lege

Lege: Olav Angen Skrevet

Veldig hjelpsom og kunnskapsrik.
Fikk veldig god hjelp i forbindelse med å utrede
hvordan det stod til med hjertet. Hadde en del ilinger i hjerteområdet. Fikk fort trygghet etter å ha fått rask test av hjertet. Godt jobbet også av lab tekniker. Er veldig fornøyd med Idungården Legesenter generelt.

Flink fastlege

Lege: Magnus Kristinn Halldorsson Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Halldorsson som fastlege. Jeg har hatt han som fastlege i over 20 år og opplever han som empatisk, kunnskapsrik og lyttende. Har hatt utfordringer med kronisk sykdom som han har tatt på alvor og gjort sitt ytterste for å utrede og finne riktig medisinering. Kan anbefale Halldorsson.

Meget dyktig lege

Lege: Olav Angen Skrevet

Har hatt Olav Angen i 30 år og han er en meget dyktig lege. Han er flink til å lytte og gir klar beskjed.
Han er samvittighetsfull og gjør sitt beste.

Effektiv, men stresset

Hei

Har hatt flere møter med denne legen og hatt telefonsamtaler med han. Han legger alltid på tidlig og lytter ikke. Han er flink til å være effektiv, men da i mitt tilfelle for effektiv hvor jeg ikke slipper til.

Direkte, effektiv og ærlig

Lege: Marit Rønne Skrevet

Marit er en dyktig lege som kan mye. Hun kan oppleves som direkte og raskt, men for meg har det vært gull. Hun følger opp, stiller de riktige spørsmålene og tar alle problemene jeg kommer med alvorlig. Hun forholder seg til fastsatt tid, og du sitter dermed ikke lenge og venter på kontoret før du får komme inn.