Idungården Legesenter DA

Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Idungården Legesenter DA

Beste Lege i Trondheim

Lege: Birger Laurentius Stub Koren Skrevet

Han kan man snakke med, en venn. Han trenger bare see på deg for å forstå hva som kan være galt. Han er ikke bare god lege med en god person.. beste kombinasjon jeg er heldig å ha han som legen min!

Trygg og omsorgsfull

Lege: Magnus Kristinn Halldorsson Skrevet

Jeg har hatt Magnus som fastlege i over 20 år, han er også fastlege til mine barn. Opplever at han alltid tar seg god tid og er oppmerksom. Kunnskapsrik og god lege. Jeg har stor tillit til han som fagperson og han er en lege som evner å møte mennesker der de er.

Lege: Magnus Kristinn Halldorsson Skrevet

En fantastisk lege som interesseres seg for sin pasient. En som lytter og forstår, som tar en på alvor. Hatt han i 16 år. Anbefales på det sterkeste

Hastende og stressa

Lege: Marit Rønne Skrevet

Hun er hastende igjennom møtene, fremstår stressa og negativ. Hun er ingen god lytter, himler med øynene, viser lite respekt og empati. Kortterminalen plasseres fort foran meg, før jeg har fått spurt om det jeg ønsker. Sitter igjen med en følelse av å ikke bli sett og hørt.

Tafatt

Lege: Magnus Kristinn Halldorsson Skrevet

Etter å ha møtt veggen på jobb har jeg hatt behov for hjelp av legen. Opplever at legen jatter med, generaliserer og ikke har evne til å se problemet.
Han misforstår ofte, knoter med svar via pasientsky, og har mistet min tillit nå. Byttet fastlege i dag.

Hvis du er frisk og ikke trenger hjelp, så er dette fastlegen for deg.