Idungården Legesenter DA

Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Idungården Legesenter DA

Hastende og stressa

Lege: Marit Rønne Skrevet

Hun er hastende igjennom møtene, fremstår stressa og negativ. Hun er ingen god lytter, himler med øynene, viser lite respekt og empati. Kortterminalen plasseres fort foran meg, før jeg har fått spurt om det jeg ønsker. Sitter igjen med en følelse av å ikke bli sett og hørt.

Tafatt

Lege: Magnus Kristinn Halldorsson Skrevet

Etter å ha møtt veggen på jobb har jeg hatt behov for hjelp av legen. Opplever at legen jatter med, generaliserer og ikke har evne til å se problemet.
Han misforstår ofte, knoter med svar via pasientsky, og har mistet min tillit nå. Byttet fastlege i dag.

Hvis du er frisk og ikke trenger hjelp, så er dette fastlegen for deg.

Skuffende

Lege: Marit Rønne Skrevet

Jeg har hatt henne som lege i ca 1 år, og jeg har opplevd henne som hastende igjennom møtene og negativ. Hun er ingen god lytter og himler med øynene når jeg forteller om alternative løsninger. Kortterminalen plasseres fort foran deg, før jeg føler jeg har fått en god nok vurdering av det som feiler og jeg føler meg ikke tatt på alvor.

Beste legen jeg har hatt.

Lege: Birger Laurentius Stub Koren Skrevet

Er en lege som tar seg god tid til å lytte til problemer. Det som kjennertegner Koren er at han er en svært løsningsorientert person som går rett på sak for å løse problemer uten å kaste bort tid som jeg opplever mange andre leger har en tendens til å gjøre. Viser stor empati for problemene mine og kommer med gode løsninger. Viser stor erfaring og kunnskap som lege.

Har hatt flere leger som ikke har tatt meg på alvor opp i gjennom, men Koren har alltid gjort det. Håper han fortsetter som lege en god stund til for det er mangelvare på denne type lege i dag.

Hadde ikke vært hvor jeg var i 2021 om jeg ikke hadde fått den hjelpen jeg har fått av Koren!

Effektiv og rett på sak

Lege: Marit Rønne Skrevet

Marit er en bra lege. Har vært hos henne mange ganger i mange år. Har feilet meg mye både fysisk og psykisk. Det som er alvorlig blir tatt på alvor. Og hun henviser videre der det trengs. Men de gangene det ikke har vært noe alvorlig, da får jeg også høre det. Er nok ikke alle som liker at hun er så direkte, men hun jatter ikke med noen. Har opplevd å ha henne på min side mot Nav, og det var til svært god hjelp!
Hun er heller ikke redd for å ta en telefon, og få oppklart ting fort istedenfor å sende brev osv. Hun har vist masse omsorg de gangene det har vært behøvelig. Anbefales absolutt!
Men om du vil ha en lege som duller med deg, er ikke dette legen for deg.