Idungården Legesenter DA

Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Idungården Legesenter DA

Flink og lyttende

Lege: Olav Angen Skrevet

Har hatt Angen som lege i 25 år! Det sier litt om han som lege. Guidet meg gjennom 2 svangerskap, barnas sykdom og generell helsesjekk. Legen anbefales

Stressa og ubehagelig

Lege: Marit Rønne Skrevet

Har hatt Marit som fastlege i tre år. Alltid kjapper hun seg gjennom "timen din" uten å vise særlig interesse.

Endelig bestemte jeg meg for å skifte lege, da jeg ringte henne for en telefonavtale. Hun ringte aldri! ikke for avtalen, heller ikke for å følge opp en ny avtale. veldig uhøflig.

Forståelsesfull lege som ønsker å hjelpe.

Lege: Magnus Kristinn Halldorsson Skrevet

Jeg er en familiefar på 41 år og har hatt Magnus som fastlege i mer enn 20 år.

Han har alltid tatt seg tid til å sette seg inn i utfordringer som jeg har hatt og har et inderlig ønske å hjelpe.

Jeg har hatt en del sammensatte problemer de siste årene. Noe som har gjort at jeg har falt ut av arbeidslivet for en tid.
Han oppmuntrer meg og virker til å forstå situasjonen og følger opp ting på en fin måte ved å ringe meg.

Når man har flere utfordringer kan man fort bli redd for å oppfattes som masete og sånn. Men han beroliger meg og sier at slik er det noen ganger.

Takk!💛

Super lege

Lege: Ingrid Krüger-Stokke Skrevet

Enestående lege som fremstår som dyktig, og som fremfor alt viser genuin interesse for pasienten. Svært imøtekommende, oppriktig interessert i å løse problemet og god på kommunikasjon. Helt super. Alle burde hatt en lege som Ingrid.

Fantastisk!

Lege: Ingrid Krüger-Stokke Skrevet

Ingrid er den beste leger jeg noen ganger har hatt!
Gjør alt for å få fikset problemet, forståelsesfull, stresser ikke med tiden (i motsetning til andre leger). Får meg til å føle meg trygg og hørt.
Har opplevd mange leger som ikke tar pasientene sine på alvor. Ingrid er veldig «down to earth», ser ikke ned på meg og hører på alt jeg har å si.
Fantastisk lege!

Dette er en Pluss-tjeneste.