Idungården Legesenter DA

Telefonnummer73 83 36 1073 83 36 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Idungården Legesenter DA

Kald, men rett på sak

Lege: Marit Rønne Skrevet

Ikke spesielt hyggelig og varm dame, men hun er rett på sak i det hun gjør. Hun legger ikke noe i mellom, sier ting rett ut gjerne uten å tenke over hvordan dette oppfattes for folk. Hun er litt for profesjonell til å være fastlege. Helt klart en lege som ikke passer for alle. Pluss for kort ventetid på legesenteret.

Effektiv, forferdelig og urettferdig

Lege: Marit Rønne Skrevet

Jeg var der 7 minutter for sen pga atb var 20 minutter for sen. Da hadde hun tatt inn neste man. Jeg prøvde å si ifra om at jeg var der, men ingen var i skranken før jeg var 10 minutter før sen, jeg sa ifra og satt meg ned. Når det fortsatt var 3 minutter igjen av timen og hun var ferdig med neste man så hun hadde hatt tid til å kanskje en halv lege time med meg. Sendte hun meg hjem, fikk en time en uke senere så må gå uten søvn i en uke og betale for den timen.

Ikke en lege for meg.

Lege: Birger Laurentius Stub Koren Skrevet

Hyggelig fyr, men kan provosere. Han virker travel og kan være dårlig til å lytte. Ordner raskt med resepter.

Følte meg ikke trygg på hans medisinske kompetanse. Som lege var han ikke den rette for meg.

En perfekt lege, om det er lege du trenger

Lege: Marit Rønne Skrevet

Jeg har gått til Marit Rønne i en årrekke, og innrømmer lett at jeg ble litt skremt de første gangene. Marit er rett på sak, ikke noe dill-dall, men etter hvert som årene har gått, har jeg lært meg å sette pris på dette. Hun er faglig dyktig, følger opp pasientene på en god måte, og hun gir deg svar på det du lurer på. Jeg synes Marit er en svært god lege – for meg, som ikke går til legen for koseprat og terapi. Anbefales!

Hyggelig og effektiv

Lege: Marit Rønne Skrevet

Har hatt Marit som fastlege i snart 10 år, siden jeg var ny student i Trondheim, og har bare positive erfaringer med henne. Hun er effektiv, noe som gjør at det sjelden er ventetid når jeg møter til avtalt tid. Opplever likevel at hun tar meg på alvor for det jeg kommer for, og at hun er hyggelig og kunnskapsrik. Jeg kjenner meg ikke i det hele tatt igjen i de negative kommentarene som ligger her, og har ingen problemer med å anbefale Marit Rønne som fastlege.