Idungården Legesenter DA

Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Idungården Legesenter DA

Uengasjert og rotete

Lege: Marit Rønne Skrevet

Bytter nå etter flere år med henne. Lite engasjert, stresset og ikke minst rotete ifht medisiner, tidligere legebesøk osv. Føler mine få legebesøk er en byrde og at hun ikke i nærheten prøver å hjelpe meg. Tragisk!

Tar seg tid, kjempehyggelig og kunnskapsrik

Lege: Magnus Kristinn Halldorsson Skrevet

Veldig dyktig og kompetent legen! fornøyd absolutt med alt. Han hjelpet meg med alt forsjellige ting, løsning orientert. Han ser hele menneske, ikke bare sykdommen, veldig snill hyggelig lege. Viser omtanke, han var fastlege min for nesten 5 år, også til moren min. jeg flytte til Oslo og desverre jeg trenger å bytte fastlegge min nå.

Hvis noe kritisk skjede han ringte meg direkte på mobil telefon min for å gi beskjed and anbefalling av hva skal jeg gjøre. Han bryr seg og tok sin tid til å høre meg, hver gang.

Anbefales på det sterkeste! :)

Trygg i faget og veldig omgjengelig

Lege: Birger Laurentius Stub Koren Skrevet

Valgte Birger som lege da jeg flyttet til Trondheim for 10 år siden og har hatt han siden. Et meget hyggelig mann som innehar enorm kunnskap og er flink i faget. Samtidig er flink til å lytte og "sparre" dersom du har møtt ett hinder i livet.

For noen kan han virke for direkte og rett på sak. I mitt tilfelle så setter jeg dette som ett stort pluss da man aldri går ut etter ett legebesøk i tvil om hva som ble sagt.

Meget god og dyktig fastlege

Lege: Magnus Kristinn Halldorsson Skrevet

Kunnskapsrik, forståelsesfull, tilgjengelig, faglig dyktig, lett å snakke med og mye mer!

Ekstremt dyktig lege med god tid

Lege: Olav Angen Skrevet

Olav Angen er en ekstremt dyktig lege, tar seg god tid og tar deg som pasient alvorlig.

Har vært min fastlege i flere år, og fått god hjelp til alt fra vonde knær til jobbrelaterte problemer.

Skriver henvisning når det trengs og bagatelliser ikke problemer.

Anbefales på det varmeste!