Olav Angen

Autorisasjon (1992)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Idungården Legesenter DA Telefonnummer73 83 36 1073 83 36 ...
Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim
Olav Angen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Olav Angen

Beste legen i by*n

Tillitsfull, lytter til deg, forstår dine problemer og gjør noe aktivt med det. Hyggelig som person og lege som du trygt kan legge frem dine problemer for, psykiske som somatiske. Har han vært forhindret tar han raskt kontakt f. eks vedr. prøveresultater etc, Topp lege. Har bare det beste og si om lege Olav Angen.

Tusen takk for en fantastisk opplevelse!

Olav Angen er den beste legen jeg noen gang har hatt! Han tok meg seriøst fra første stund jeg kom inn på legekontoret, og jeg følte meg sett og hørt.
Angen tok seg god tid og hørte på meg. Og det er så godt som pasient å føle seg hørt!

Dyktig lege som ikke er redd for å skrive ut henvisninger!

Jeg skylder det at jeg nå har en normal og smertefri hverdag til denne mannen. Jeg hadde gått i to år med ei galleblære full av grus og siden tynne 18år gamle jenter tydelig vis ikke får dette, sa alle leger jeg møtte at det var psykisk. Jeg er evig takknemmelig for at han tok meg på alvor, til tross for hva leger før han hadde antatt. Han møter deg alltid med forståelse og strekker seg for at du som pasient skal få korrekt behandling og føle deg komfortabel. Aldri vært et problem å få hastetime eller å få kontakt med legesenteret. Jeg har heller aldri sittet lengre enn 5 minutter over tiden på venteværelset.

Anbefaler på det sterkeste!

Fantastisk lege

Jeg følte meg alltid svært godt behandlet hos Angen. Han lyttet og tok meg på alvor bestandig. Hadde jeg ikke flyttet fra byen ville jeg aldri ha gitt fra meg denne legen. Og min nye er ikke nærheten av så flink som Angen er.

Beste legen som finnes!

Denne legen må være drømmelegen! Tar deg på alvor, du trenger aldri å føle at du kommer med noe tull. Her får man alltid den hjelpen man trenger! Kan ikke forestille meg å ha en annen fastlege, lista er iallefall lagt høyt