Roger Askim

Saupstadringen 5 7478 Trondheim
Roger Askim er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Roger Askim

Dyktig lege

Han hører på hva du sier, tar seg tid om du vil snakke, tviler på det er ingen problem med og åpne seg!
Taushetsplikt :)

Meget flink!

Opplever å bli trodd, forstått og er kjempe flink til æ vise empati! Han går ikke over sin kompetanse,men sender enn heller videre.
Kan bli ventetid på venterommet, men absolutt verdt det!

Noe av personalet i skranken bør dog vise mer hensyn. Noen flinke er der å! gjør sitt beste.
Opplever generelt å få time raskt, hvis mulig.

Familiens fastlege

Roger Askim er grundig og veldig imøtekommende. Inkluderer meg i sine vurderinger og tar oss på alvor. Hele familien går til Askim, og vi opplever at han er til å stole på - og at han kjenner sine begrensninger. Han er ikke redd for å henvise, eller innhente informasjon fra andre der det er nødvendig. Nøktern i sine vruderinger, og kommer med konstruktive tilbakemeldinger. Desverre er han ofte sen, da han i tillegg til å være grundig, også svarer på veldig mye ø-hjelp henvendelse, fra sykehjemmet bl.a.
I tillegg kan jeg nevne at noen av damene i respesjonen kunne trengt ett smilekurs ;)

Beste legen familien vår har hatt.

Han er fantastisk og forståelsesfull mann. Han viser følelser samtidig. Og prøver finne ut hva som plager og han er en kjempe fin lege som alle små og stor kan ha.

En flott lege

Syns Roger Askim er en flink og klok lege. Har alltid blitt tatt på alvor, og syns han er flink til å lytte. Han har også en god humor når det passer seg. Er kjempefornøyd med han. Ofte ganske så forsinket men det viser jo at han tar seg tid.