Roger Askim

Reier Søbstads veg 22 7078 Saupstad
Tlf: 72 59 45 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Roger Askim er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Roger Askim

Veldig fornøyd med legen.

Forstår meg godt. Han gjør det han kan for å hjelpe, både meg og de andre familien min. Han tar seg som regel tid til å høre på meg.

Dyktig lege

Han hører på hva du sier, tar seg tid om du vil snakke, tviler på det er ingen problem med og åpne seg!
Taushetsplikt :)

Meget flink!

Opplever å bli trodd, forstått og er kjempe flink til æ vise empati! Han går ikke over sin kompetanse,men sender enn heller videre.
Kan bli ventetid på venterommet, men absolutt verdt det!

Noe av personalet i skranken bør dog vise mer hensyn. Noen flinke er der å! gjør sitt beste.
Opplever generelt å få time raskt, hvis mulig.

Familiens fastlege

Roger Askim er grundig og veldig imøtekommende. Inkluderer meg i sine vurderinger og tar oss på alvor. Hele familien går til Askim, og vi opplever at han er til å stole på - og at han kjenner sine begrensninger. Han er ikke redd for å henvise, eller innhente informasjon fra andre der det er nødvendig. Nøktern i sine vruderinger, og kommer med konstruktive tilbakemeldinger. Desverre er han ofte sen, da han i tillegg til å være grundig, også svarer på veldig mye ø-hjelp henvendelse, fra sykehjemmet bl.a.
I tillegg kan jeg nevne at noen av damene i respesjonen kunne trengt ett smilekurs ;)

Beste legen familien vår har hatt.

Han er fantastisk og forståelsesfull mann. Han viser følelser samtidig. Og prøver finne ut hva som plager og han er en kjempe fin lege som alle små og stor kan ha.

En flott lege

Syns Roger Askim er en flink og klok lege. Har alltid blitt tatt på alvor, og syns han er flink til å lytte. Han har også en god humor når det passer seg. Er kjempefornøyd med han. Ofte ganske så forsinket men det viser jo at han tar seg tid.

BESTE LEGEN JEG HAR HATT

HAN LYTTER TIL DET DU SIER, OG ER HJELPSOM OG FORSTÅELESFULL. HAR HJULPET MEG MYE, PÅ GRUNN AV MIN SYKDOM HAR HAN VÆRT NØYE MED AT JEG HAR FÅTT DEN HJELPEN JEG TRENGER. SYMPATISK OG ENGASERT. HAN VIL JEG HA SOM MIN FASTLEGE. ER VELDIG FORNØYD MED DENNE LEGEN.

Bra lege, men selve resepsjonen er elendig!

Selve legen har jeg ingenting å utsette på, ryddig og OK fyr.

Men resepsjonen er elendig, må ofte småkrangle med resepsjonen når jeg ringer for å bestille time, de maser om hva det gjelder og gir seg ut på medisinske vurderinger selv før de har konfrontert med lege, slet med sosial angst en periode og ble oppfordret av resepsjonisten og "bare stå i det", ingen legetime nødvendig. En annen gang måtte jeg småkrangle om virkestoffene i to forsjellige sovemedisiner grunnet uheldige bivirkninger jeg hadde, som dama i telefonen mente var like. Skal ikke være nødvendig å "overbevise" resepsjonen for å få legetime.

Grundig og pålitelig

En grundig (på godt og vondt - går ofte ut over ventetid) og pålitelig lege som tar meg på alvor og tar seg tid til å høre på meg. Faglig dyktig, men også dyktig til å forklare på allmanns-nivå. Ikke redd for å vedkjenne og flagge sine begrensninger, og henviser gjerne effektivt til spesialister hvis det er nødvendig. Meget godt fornøyd!

God lege, dårlig legekontor

Liker legen, men synes legekontoret er elendig. Vanskelig å få kontakt, flere ukers ventetid og generelt dårlig service. Som de fleste venn venter jeg så lenge som mulig med å ta kontakt med lege, så når jeg tar kontakt trenger jeg time helst samme uke og ikke mange uker etterpå. Er i dag min fastlege, men kommer til å bytte ettersom jeg aldri vil ha bruk for en fastlege som ikke har tid når jeg faktisk trenger lege.

En grundig lege.

Vi flyttet tilbake til Trondheim i oktober, og valgte da Roger Askim som fastlege. En meget sympatisk og grundig lege, som utreder godt, og som lytter og er imøtekommende på alle vis. Har fått dårlig kritikk fra andre på denne siden, noe jeg stiller meg uforstående til, da både min mann og jeg er meget fornøyd med han. Anbefales av oss :)

Den beste legen jeg har hatt

Absolutt den beste lege i Trondheim:) Ønsker at flere leger i Norge skulle vært like dyktig

Dyktig og omtenksom

Jeg kjenner meg IKKE igjen i beskrivelsene her. Han har alltid tid, men tidsskjemaet strekker ikke til fordi han tar seg tid til pasientene. Altså jeg venter litt lenge på venterommet, men verdt det når jeg får kommet inn til ham. Jeg fikk dårlige beskjeder vedrørende min helse og han hjalp meg på alle måter. Viste omtanke og hensyn.

Jeg er veldig fornøyd og anbefaler ham glatt til andre. Bare så synd at dere med dårlig erfaring ikke har sett det samme som meg. Så kan jo leger også ha en dårlig dag....

En meget arrogant lege.

Vansklig å komme i kontakt med. Viser liten kompetanse. Bør absolutt unngåes. Liten forståelse for pasientene

Lønn

Er nok mest opptatt av å få lønna si inn på konto, så kan pasientene bare seile sin egen sjø. Er ikke engasjert i jobben sin, fort inn og fort ut, med handa full av resepter.

Den likeste legen jeg har hatt

Den roligste, mest sympatiske legen jeg har møtt.

Travel og lite engasjert

Travel mann som ikke virker interesert i å hjelpe. Skriver ut resepter, men ikke stort mer...

Hyggelig, men dårlig tid til deg.

Dyktig og gir et veldig seriøst inntrykk, men har en stresset timeplan virker det som. Fort inn - fort ut. Kunne med fordel tatt seg mer tid til pasienten.

Dyktig, men alt for travel,stresset.

virker som han har alt for mye å gjøre. Alltid dårlig tid. Føler han ikke har tid til å høre helt og fullstendig på deg,virker stresset.