Roger Askim

Saupstad legesenter
Reier Søbstads veg 22 7078 Saupstad
Roger Askim er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Roger Askim

Veldig fornøyd med legen.

Forstår meg godt. Han gjør det han kan for å hjelpe, både meg og de andre familien min. Han tar seg som regel tid til å høre på meg.

Dyktig lege

Han hører på hva du sier, tar seg tid om du vil snakke, tviler på det er ingen problem med og åpne seg!
Taushetsplikt :)

Meget flink!

Opplever å bli trodd, forstått og er kjempe flink til æ vise empati! Han går ikke over sin kompetanse,men sender enn heller videre.
Kan bli ventetid på venterommet, men absolutt verdt det!

Noe av personalet i skranken bør dog vise mer hensyn. Noen flinke er der å! gjør sitt beste.
Opplever generelt å få time raskt, hvis mulig.

Familiens fastlege

Roger Askim er grundig og veldig imøtekommende. Inkluderer meg i sine vurderinger og tar oss på alvor. Hele familien går til Askim, og vi opplever at han er til å stole på - og at han kjenner sine begrensninger. Han er ikke redd for å henvise, eller innhente informasjon fra andre der det er nødvendig. Nøktern i sine vruderinger, og kommer med konstruktive tilbakemeldinger. Desverre er han ofte sen, da han i tillegg til å være grundig, også svarer på veldig mye ø-hjelp henvendelse, fra sykehjemmet bl.a.
I tillegg kan jeg nevne at noen av damene i respesjonen kunne trengt ett smilekurs ;)

Beste legen familien vår har hatt.

Han er fantastisk og forståelsesfull mann. Han viser følelser samtidig. Og prøver finne ut hva som plager og han er en kjempe fin lege som alle små og stor kan ha.