Rannveig Berglund

Autorisasjon (2005)

Rannveig Berglund er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Rannveig Berglund

Bra

Hun tar godt imot oss, og har alltid tatt oss på alvor, gitt svar eller henvist videre når vi har trengt det.

En flott lege

Rannveig er grundig og dyktig i sine avgjørelser. Hun har alltid tid til å høre hva man sier og vi føler oss veldig ivaretatt. En lege å anbefale!

Mistet interresse

Startet veldig bra, men etterhvert virket det som om hun mistet interressen for min sykdom.

Så derfor byttet jeg.

Hyggelig men ikke klarer ikke å ta en besluttning.

Føler at jeg ikke blir tatt vare på av henne fordi hun vegrer seg for å ta en avgjørelse. Har ventet nå i over to år på at noe skal skje med meg! For meg ble en annen lege løsningen.

Hyggelig, men ikke alvorlig nok

Rannveig er veldig hyggelig og lett å prate med, men hun tar nok ikke det jeg kommer med alvorlig nok.
Selv om man kommer inn med samme problem flere ganger, gjør hun ikke noe mer med det. Sier man at man sliter med hodepine, gjort det hver dag i to år, så gjør hun fortsatt ikke noe med. Kanskje ta en nøyere vurdering eller send meg videre? Gjør noe hvertfall så man føler man blir tatt på alvor.
Alle andre enkle sykdommer jeg har kommet med (som forkjølelse og eksem) har hun ordnet veldig fort og bra. Så på sånne ting går jeg gjerne til henne.