Rannveig Berglund

Fetsund Legekontor

2005

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Fetsund Legekontor
Garderbakken 6 1900 Fetsund
Tlf: 63 88 70 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rannveig Berglund er en av 9 fastleger i Fet

Siste vurderinger av Rannveig Berglund

Bra

Hun tar godt imot oss, og har alltid tatt oss på alvor, gitt svar eller henvist videre når vi har trengt det.

En flott lege

Rannveig er grundig og dyktig i sine avgjørelser. Hun har alltid tid til å høre hva man sier og vi føler oss veldig ivaretatt. En lege å anbefale!

Mistet interresse

Startet veldig bra, men etterhvert virket det som om hun mistet interressen for min sykdom.

Så derfor byttet jeg.

Hyggelig men ikke klarer ikke å ta en besluttning.

Føler at jeg ikke blir tatt vare på av henne fordi hun vegrer seg for å ta en avgjørelse. Har ventet nå i over to år på at noe skal skje med meg! For meg ble en annen lege løsningen.

Hyggelig, men ikke alvorlig nok

Rannveig er veldig hyggelig og lett å prate med, men hun tar nok ikke det jeg kommer med alvorlig nok.
Selv om man kommer inn med samme problem flere ganger, gjør hun ikke noe mer med det. Sier man at man sliter med hodepine, gjort det hver dag i to år, så gjør hun fortsatt ikke noe med. Kanskje ta en nøyere vurdering eller send meg videre? Gjør noe hvertfall så man føler man blir tatt på alvor.
Alle andre enkle sykdommer jeg har kommet med (som forkjølelse og eksem) har hun ordnet veldig fort og bra. Så på sånne ting går jeg gjerne til henne.

Virker uinteressert i pasienter

Sliter med migrene og det eneste hu foreslår er piller. Hører heller ikke på hvilke ønsker man har (spurt om MR 5 ganger uten respons). Har nå byttet lege siden jeg føler at jeg ikke får den hjelpen jeg trenger hos henne

"Googler" din diagnose/behandling

Herregud. Vært der 2 ganger og begge gangene har vi ikke fått noe hjelp.
Sitter nølende og slår opp i ett eller annet oppslagsverk på dataen sin som foreslår behandling...Har du Google hjemme, så bruk det og få deg et medlemskap på Volvat. Makan til sløsing av egen tid skal man lete lenge etter. Og her er det ikke snakk om noen merkelig diagnose som man aldri har sett før. Standard greier.

Mener de fleste allmennpraktikere kan erstattes av en telefon som man kan ringe ( som i Sverige) som henviser deg videre til rett sted.

Flink lege

Hun er en veldig flink lege og hun er også veldig flink med små barn. Noe som er en kriterie for min del.
Det som trekker ned her er at det er umulig å få en lege time. Lurer på hvor mange ganger jeg prøvde å få en lege time til datteren min.
Men nå har vi byttet fastlege så får vi håpe det er lettere å få time der selvom vi mister en flink lege

Dyktig og grundig

En dyktig lege som tar deg på alvor når du har time. God kommunikasjon (både verbalt og non-verbalt), gjør grundig sykehistorie, og følger deg godt opp ved videre behov.

Dyktig!

Får hjelp raskt, tas på alvor. Opplevde at hun var grundig i undersøkelsene.