Marte Hopland Frotjold

Autorisasjon (2007)

Marte Hopland Frotjold er en av 19 fastleger i Orkland

Siste vurderinger av Marte Hopland Frotjold

Super lege

En trygg og flink lege som bryr seg på alle vis. Alltid et spørsmål om det er noe mer hun kan hjelpe meg med, uansett om tida på timen er ute.

Fantastisk lege

Jeg traff Marte på ett legebesøk der min fastlege ikke var tilstedeværelse. marte kom og æ ble møtt av et enormt stort og varmt smil og fikk selvfølgelig all hjelp jeg trengte. Blir så glad når Legen du møter er så forståelsesfull. Kan absolutt anbefales. Jeg har allerede satt meg på venteliste hos henne. Skjønner at det er mange på lista hennes. Beste legen jeg noen gang har møtt.

Fantastisk Lege

Jeg traff Marte når hun hadde Legevakt. Ble møtt av et stort smil og fikk selvfølgelig all hjelp jeg trengte. Blir så glad når Legen du møter er så forståelsesfull. Kan absolutt anbefales. Jeg har allerede satt meg på venteliste hos henne. Skjønner at det er mange på lista hennes. Beste legen jeg noen gang har møtt.

beste legen som fins her i orkdal hun er blid og får unna ting topp er hun

Jeg flyttet fra ålesund til orkdal for 5 år siden da fikk jeg en lege ved orkanger legesenter 2 ganger var jeg til han det var som han ikke forsto meg og da ringte jed orkdal legesenter og fikk marte hun var så hyggelig fra dag nr 1 og hun tok meg på alvor hadde vi bare hatt slike på nav enestående dame som jeg verdsetter meget høyt så fra en til ti så får hun en innertier av meg

Dyktig, men stresset

Min opplevelse av Marte er at hun er veldig kunnskapsrik, og dyktig i sitt arbeide. Jeg har nå vært hos henne ca fem-seks ganger. Det jeg savner er en personlig tilknytning. Det virker ikke som hun kjenner meg igjen fra gang til gang. Det gir meg inntrykk av at hun ikke setter seg inn i mitt totale sykdomsbilde, jeg vet ikke en gang om hun har lest journalen min. Hadde det ikke vært for at hun virker så utrolig stresset, så hadde jeg tatt det opp med henne. Hun er effektiv, det skal hun ha men samtidig føler jeg ikke at hun ikke bryr seg om meg. Er det noe man trenger når man kommer til en lege og er syk og redd, så er det en viss form omsorg. Det er mulig dette stammer fra at hun er veldig stresset, eller at jeg bare har møtt henne på "dårlige" dager.