Marte Hopland Frotjold

Orkdal legesenter
Orkdalsveien 38 A 7300 Orkanger
Marte Hopland Frotjold er en av 11 fastleger i Orkdal

Siste vurderinger av Marte Hopland Frotjold

beste legen som fins her i orkdal hun er blid og får unna ting topp er hun

Jeg flyttet fra ålesund til orkdal for 5 år siden da fikk jeg en lege ved orkanger legesenter 2 ganger var jeg til han det var som han ikke forsto meg og da ringte jed orkdal legesenter og fikk marte hun var så hyggelig fra dag nr 1 og hun tok meg på alvor hadde vi bare hatt slike på nav enestående dame som jeg verdsetter meget høyt så fra en til ti så får hun en innertier av meg

Dyktig, men stresset

Min opplevelse av Marte er at hun er veldig kunnskapsrik, og dyktig i sitt arbeide. Jeg har nå vært hos henne ca fem-seks ganger. Det jeg savner er en personlig tilknytning. Det virker ikke som hun kjenner meg igjen fra gang til gang. Det gir meg inntrykk av at hun ikke setter seg inn i mitt totale sykdomsbilde, jeg vet ikke en gang om hun har lest journalen min. Hadde det ikke vært for at hun virker så utrolig stresset, så hadde jeg tatt det opp med henne. Hun er effektiv, det skal hun ha men samtidig føler jeg ikke at hun ikke bryr seg om meg. Er det noe man trenger når man kommer til en lege og er syk og redd, så er det en viss form omsorg. Det er mulig dette stammer fra at hun er veldig stresset, eller at jeg bare har møtt henne på "dårlige" dager.

Fantastisk lege!

Hun er en lege som viser omtanke og tar deg på alvor!

Den beste legen jeg har hatt

Beste legen jeg noen gang har hatt. endelig blir jeg hørt. Hun tar seg tid til å lytte, spørre og vurdere nøye hva som skal gjøres. Blir henvist til de riktige plassen og får prøve ut medisiner underveis. Fantastisk lege. Føler meg så godt i varetatt .

Kjempe koselig!

Hun er hyggelig, hun tar deg seriøst, og hun får ting gjort! ^^,

lyttende og behagelig

HUN ER HELT ENESTÅENDE,ANBEFALES PÅ DET STERKESTE.HAR ALDRI HATT BEDRE LEGE.HUN LYTTER VIRKELIG TIL DEG

utrolig dyktig fastlege

Hun er svært kunnskapsrik, og faglig oppdatert. Tar pasienten på alvor. God til å lytte - og god til både å snakke enkelt om medisinske (vanskelige) ting og til å "småprate" slik at man raskt greier å slappe av. Morsom er hun også! Hun virker genuint engasjert i yrket sitt - og i andre mennesker. Jeg er rett og slett veldig heldig som fikk henne som fastlege.

Den beste legen jeg har hatt

Omsorgsfull og tillitsvekkende. Hun er flink til å henvise videre når det er påkrevd. Hun er dyktig både med barn og voksne. Her blir jeg :) Også de andre som jobber ved Orkdal legekontor er imøtekommende og hyggelig. Det er trivelig å være pasient her. I tillegg tilbyr de web- bestilling av legetime som er utrolig tidsbesparende i en hektisk hverdag.

Føler meg ivaretatt.

Kunskapssøkende, og kunskapsrik. Behagelig væremåte. Hører på meg, og balanserer mine ønsker, med nødvendige tiltak. Her blir jeg.

Den beste legen jeg har hadd.

Utrolig dyktig, lytter og tar seg tid.
Anbefaler henne på det varmeste.

Suuuuuper

Kan ikke si noe annet enn at hun er 100 % tilstede. Helt suveren.

Den beste!

Hun tar deg på alvor, forståelsesfull og hyggelig ! Er veldig flink med små barn.
ANBEFALES !:)

Absolutt den beste legen som er!!

Man føler seg absolutt verdsatt som pasient hos henne. Den beste legen jeg noen gang har opplevd. Uansett hvordan man har det når man kommer inn døra hos henne, så føler man seg alltid mye bedre når man går ut derifra. De gangene det har vært behov har hun henvist meg videre til rette instans. Hun er heller ikke redd for å gi råd om økt egeninnsats for å redusere eventuelle helseplager:)
Ingen problemer er for store og ingen for små. :)

Fantastisk og forståelsesfull!

En svært tillitsvekkende lege! Selv har jeg legeskrekk, og har aldri følt meg så godt ivaretatt før!

Den beste legen jeg har hatt!

Hun er relativt ny, men for meg har hun allerede utmerket seg som en sympatisk lege som virkelig lytter til meg som pasient. Blir tatt på alvor!