Marte Hopland Frotjold

Orkdalsveien 38 A 7300 Orkanger
Marte Hopland Frotjold er en av 11 fastleger i Orkdal

Siste vurderinger av Marte Hopland Frotjold

Dyktig, men stresset

Min opplevelse av Marte er at hun er veldig kunnskapsrik, og dyktig i sitt arbeide. Jeg har nå vært hos henne ca fem-seks ganger. Det jeg savner er en personlig tilknytning. Det virker ikke som hun kjenner meg igjen fra gang til gang. Det gir meg inntrykk av at hun ikke setter seg inn i mitt totale sykdomsbilde, jeg vet ikke en gang om hun har lest journalen min. Hadde det ikke vært for at hun virker så utrolig stresset, så hadde jeg tatt det opp med henne. Hun er effektiv, det skal hun ha men samtidig føler jeg ikke at hun ikke bryr seg om meg. Er det noe man trenger når man kommer til en lege og er syk og redd, så er det en viss form omsorg. Det er mulig dette stammer fra at hun er veldig stresset, eller at jeg bare har møtt henne på "dårlige" dager.

Fantastisk lege!

Hun er en lege som viser omtanke og tar deg på alvor!

Den beste legen jeg har hatt

Beste legen jeg noen gang har hatt. endelig blir jeg hørt. Hun tar seg tid til å lytte, spørre og vurdere nøye hva som skal gjøres. Blir henvist til de riktige plassen og får prøve ut medisiner underveis. Fantastisk lege. Føler meg så godt i varetatt .

Kjempe koselig!

Hun er hyggelig, hun tar deg seriøst, og hun får ting gjort! ^^,

lyttende og behagelig

HUN ER HELT ENESTÅENDE,ANBEFALES PÅ DET STERKESTE.HAR ALDRI HATT BEDRE LEGE.HUN LYTTER VIRKELIG TIL DEG