Trygve Frøysnes

Autorisasjon (1981)

Valentinlyst Legesenter Telefonnummer73 82 97 9773 82 97 ...
Anders Estenstadsv 18 7046 Trondheim
Trygve Frøysnes er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Trygve Frøysnes

Utrolig dyktig og forståelsesfull.

Har hatt Trygve som lege i alle år (er nå 31) og jeg er veldig fornøyd. Han er kunnskapsrik og møter meg alltid med forståelse. Han er flink til å sette seg inn i det jeg kommer for, og finner alltid en løsning på problemet.

Et medmenneske først!

Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg føler meg veldig heldig som har Dr. Frøysnes som min fastlege.

Har hatt han de siste tre årene og han har alltid vært kompetent, forståelsesfull, imøtekommende og veldig flink til å skape en trygg atmosfære.

I områder hvor det kan hende at han blir usikker så er han alltid kjapt ute med å henvise videre. I tillegg har Dr. Frøysnes også tatt seg tid til å ringe meg i sin egen lunsj for kjapp konsultasjon og henvisning.

Kommer ikke til å bytte lege så lenge Dr. Frøysnes praktiserer allmennmedisin.

Det ligger derimot bedringspotensiale til Valentinlyst Legesenter og hvordan de foretar forretninger, men DET blir en annen sak.

God lege, dårlig legesenter

Er veldig fornøyd med Frøysnes. Han lytter til hva jeg har å komme med og er enkel å prate med. Det beste er at han skaper en avslappet atmosfære. Men legesenteret er et problem. Først og fremst er det nesten umulig å få bestilt time på dagen - både via nettløsningen deres (som oppleves mindre god), og via telefon! Jeg har brukt mye tid på å ringe de uten at det er noen som svarer, gang etter gang. Veldig vanskelig å forholde seg til. Synd at et godt lege-pasientforhold må lide under dårlig service på legesenteret.

Dyktig og flink, men dårlig oppfølging

Trygve er en flink lege, men er dessverre svært dårlig på oppfølging etter besøk hos spesialist. Resulterer i bytte av fastlege for min del.

Forståelsesfull og Oppfølgende

Fulgt meg opp i hele prosessen de siste årene.
Innrømmer om det er noe han ikke vet og er sikker på det han vet.
Supertolmodig og forståelsesfull.