Trygve Frøysnes

Valentinlyst Legesenter

Anders Estenstads Veg 18 7046 Trondheim
Trygve Frøysnes er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Trygve Frøysnes

Utrolig dyktig, tar pasienten på alvor

Han tar seg tid til å lytte til pasienten. Er han i tvil, henviser han til spesialist. Har 2 ganger sørget for øyeblikkelig innleggelse av meg på akutten for livstruende sykdom.

Solid faglig,hører på pasienten,

Har hatt samme lege så lenge jeg kan huske. Har alltid vidt empati og stor faglig tyngde. Ser ingen grunn til å vurdere en annen lege

Oppegående lege

Trygve Frøysnes har vært min fastlege siden han kom til Valentinlyst legesenter. Tålmodig, forklarende og åpen for muligheter og videresender problemer til spesialist ved usikkerhet. Kjempegrei og dyktig lege. Stor ros også til støtteapparatet rundt legene ved legekontoret.

Fantastisk. Snill. Lyttende. Omsorgsfull. Blid. Hyggelig.

Flink til å forklare. God tid. Er veldig blid og hyggelig. Vet ikke hva jeg skal gjøre den dagen han forlater redet. Håper det er mange år til.

Han får meg alltid til å se det positive istedenfor det negative.

Den beste legen jeg har hatt

Frøysnes har alltid fulgt opp meg på en veldig fin måte siden jeg hans pasient for ca. 25-30 år siden. Han har spesielt de siste 10 årene tatt seg god tid til å prate med meg uten at jeg har følt at jeg hadde knapp tid å være inne hos ham. Håper han holder god helse og kan være min fastlege i mange år fremover tross at han har fylt 62 år (2015).