Trygve Frøysnes

Valentinlyst Legesenter

1981

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Valentinlyst Legesenter
Anders Estenstads Veg 18 7046 Trondheim
Tlf: 73 82 97 97 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Trygve Frøysnes er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Trygve Frøysnes

Utmerket fastlege

Veldig fornøyd med å ha han som fastlege. Han lytter alltid til det en sier, og tar det på alvor. Henviser videre hvis det er aktuelt. Tar også psyke på alvor, noe ikke alle leger gjør, så pluss for det!

Utrolig dyktig, tar pasienten på alvor

Han tar seg tid til å lytte til pasienten. Er han i tvil, henviser han til spesialist. Har 2 ganger sørget for øyeblikkelig innleggelse av meg på akutten for livstruende sykdom.

Solid faglig,hører på pasienten,

Har hatt samme lege så lenge jeg kan huske. Har alltid vidt empati og stor faglig tyngde. Ser ingen grunn til å vurdere en annen lege

Oppegående lege

Trygve Frøysnes har vært min fastlege siden han kom til Valentinlyst legesenter. Tålmodig, forklarende og åpen for muligheter og videresender problemer til spesialist ved usikkerhet. Kjempegrei og dyktig lege. Stor ros også til støtteapparatet rundt legene ved legekontoret.

Fantastisk. Snill. Lyttende. Omsorgsfull. Blid. Hyggelig.

Flink til å forklare. God tid. Er veldig blid og hyggelig. Vet ikke hva jeg skal gjøre den dagen han forlater redet. Håper det er mange år til.

Han får meg alltid til å se det positive istedenfor det negative.

Den beste legen jeg har hatt

Frøysnes har alltid fulgt opp meg på en veldig fin måte siden jeg hans pasient for ca. 25-30 år siden. Han har spesielt de siste 10 årene tatt seg god tid til å prate med meg uten at jeg har følt at jeg hadde knapp tid å være inne hos ham. Håper han holder god helse og kan være min fastlege i mange år fremover tross at han har fylt 62 år (2015).

tommel opp!

Er utrolig fornøyd med han når jeg kommer inn med problemer, han tar meg alltid seriøst, og skriver sykemeldinger om det trengs, man må ikke mase.
Eneste jeg kanskje skal pirke litt på er vell at han er veldig opptatt av å skrive mens vi snakker, så føler tastaturet "overdøver" meg til tider.
Men ellers, super mann!

Dyktig, oppdatert, interessert

Får alltid hjelp, henviser videre om han ikke selv kan løse problemet. Han setter meg opp på videre oppfølging inntil alt er løst

Kan ikke ha bedre fastlege.

Tar altid mine problemer på alvor, snar til og tar prøver og blir sendt videre om han er i tvil.Dette har jeg hatt stor hjelp av opptil flere ganger. Dr.Frøysnes er en lege jeg har hatt siden han startet opp på Valentinelyst legesenter.

En lege som tar deg på alvor :-)

Frøysnes er rolig, avbalansert, prøver å finne ut om det ligger "noe annet" bak dine sykdoms-symptomer mht jobb, familie etc. Når han SÅ vet at du har det godt, går han grundig til verks i å finne ut hva det kan være. Ikke alle sykdommer vises ved vanlige blodprøver, så DERFOR MÅ han se i bøker og på nett. Henviser nå til de som mente at han så for lite på dem og mere i boka el på PC'n. :-)
Dette er, etter min mening en lege ALLE burde ha!!!
Da jeg ble gravid som 41-åring, var nok han mer bekymret og oppfølgende enn meg selv :-) Lille er 12 år og ei flott jente, - og har HELDIGVIS Frøysnes som lege også. Vi "trør ikke ned dørstokken hans", akkurat, men det er så TRYGT å ha akkurat ham som fastlege . SÅDETSÅ . (◠‿◠✿)

Grei nok..

men han sitter stort sett og knatrer på tastaturet og ser inn i skjermen. han har aldri set direkte på meg eller vist særlig interesse

Fornøyd i 20 år

Jeg har hatt Frøysnes som fastlege i over 20 år.
Foreldrene mine, broren min og sønnen min bruker også han.
Jeg sitter bestandig igjen med følelsen av at selv om han må bruke mye av tiden på å skrive på PCen, bestandig gir meg begrunnete og forståelige svar.
Om han ikke har svar selv eller er usikker, så fikser han det slik at jeg blir sendt til en spesialist.
Føler meg i trygge hender hos Frøysnes!

Informativ og hjelpsom

Vi har ulike oppfatninger av leger, men mye av samspillet er også opp til oss som pasient å få til.
Jeg opplever at Frøysnes gir gode og informative svar når jeg spør. Han kan virke veldig opptatt, men når jeg ber om nærmere info gir han alltid gode svar og tar seg tid til å forklare. Er han usikker eller ikke kan hjelpe, blir jeg alltid henvist videre til spesialist. Er meget godt fornøyd.

Bryr seg lite

Stødig i sitt fag, men mangler totalt serviceinnstilling. Jeg har møtt han kanskje 40 ganger og han har aldri virkelig sett på meg. Fikk en følelse av "rett inn, betalt, rett ut". Dette gikk på bekostning av hva jeg ville fortelle han og hvordan jeg hadde det. Jeg valgte til slutt å følge råd fra familie som hadde byttet fastlege. Nå er mitt møte med legeverdenen en helt annet. En som faktisk kommuniserer.