Helge Hatlevoll

Rådhusvegen 6 7353 Børsa
Tlf: 72 86 73 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Helge Hatlevoll er en av 5 fastleger i Skaun

Siste vurderinger av Helge Hatlevoll

Fantastisk god lege. Tar seg alltid god tid.

Fantastisk god lege. Tar seg alltid god tid til hver enkelt. Utreder grundig for å gi den rette behandlingen. Litt lang ventetid på venterommet, men det tar han igjen når man først kommer inn til han.

Alle tiders fyr og ikke minst meget dyktig i sittt fag

Ofte noe forsinket, men tar seg alltid godtid til deg hver gang. Har en humoristisk og koselig tone. Lyttter godt og henviser til spesialist, gir gode råd og ikke minst han er veldig lettå fortro seg til om enn sliter med angst etc. Inen over, ingen ved siden! kommer aldri til å skifte lege igjen.

En super lege!

Kjempe flink, forståelsesfull. tar ting seriøst. er alltid tilgjengelig. har alltid hatt han som fastlege, kommer aldri til å bytte lege. er kjempefornøyd!

Koselig og omtenksom

Har hatt ham som lege siden jeg flyttet hit i 1999. Ingenting å utsette på ham. Kan bli noe ventetid. Dette er fordi han bryr seg om den enkelte. Tar seg tid til å finne ut hva som feiler deg. Rask til å sende deg videre om dette er nødvendig. Flink til å stille en diagnose og komme med gode råd.

Han er den eneste som forstår mæ.

Æ skifta lege og så skifta æ te en på burde aldri ha skiftet. Ha mæ som pasient. Skulla aldri ha skifta fra Hatlevold som fastlege. Ha angret siden æ gjorde d.

Tidenes beste lege noensinne!

Ja,greit-Helge er alltid forsinket,men jeg kjenner at jeg kunne ikke brydd meg mindre. For han tar det igjen når du kommer inn til han. Uansett hva problemet har vært så undersøker han deg VELDIG grundig. Å finner ikke han ut noe,så sender han deg videre til spesialisk,røntgen ect uten å nøle. Han er den beste legen å ha når man sliter psykisk,å er jeg skikkelig nedfor så greier han alltid få frem ett smil :)

Den beste legen jeg har hatt

Helge Hatlevoll er en meget dyktig menneske og lege, tar seg god tid til å lytte og forstå problematikken, om han kommer seint eller tidlig har liten betydning så lenge han er en god lege. Hele familien har valgt han som fast lege.

Fastlegen min

Han kommer alltid forseint på jobb, det er eneste minus med Helge.

+Alltid forsinket, men ellers grei.

Er ALLTID forsinket, har aldri kommet inn til tiden. Litt glemsk og distre, men nøye på det han husker. Tar deg alltid på alvor, flink til å svare på spørsmål og ta seg tid til å lytte.