Helge Hatlevoll

Skaun Legekontor

1987

Skaun Legekontor Telefonnummer72 86 73 0072 86 73 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhusvegen 6 7353 Børsa
Helge Hatlevoll er en av 5 fastleger i Skaun

Siste vurderinger av Helge Hatlevoll

Fantastisk flink og enestående lege

Har hatt han som fastlege siden jeg flyttet hit i 2006 og kommer aldri til å skifte.Han er fantastisk flink innen psykiatri,behagelig og forståelsesfull og alltid et smil på lur.Selv om det kan være litt ventetid så tar han det igjen når en først har kommet inn,og om det tar 10 minutt eller 1 time så tar han seg alltid tid til meg.Han er alltid tilgjengelig og trenger jeg snakke med han uten og ha time så finner han alltid tid til meg likevel.

Fantastisk god lege. Tar seg alltid god tid.

Fantastisk god lege. Tar seg alltid god tid til hver enkelt. Utreder grundig for å gi den rette behandlingen. Litt lang ventetid på venterommet, men det tar han igjen når man først kommer inn til han.

Alle tiders fyr og ikke minst meget dyktig i sittt fag

Ofte noe forsinket, men tar seg alltid godtid til deg hver gang. Har en humoristisk og koselig tone. Lyttter godt og henviser til spesialist, gir gode råd og ikke minst han er veldig lettå fortro seg til om enn sliter med angst etc. Inen over, ingen ved siden! kommer aldri til å skifte lege igjen.

En super lege!

Kjempe flink, forståelsesfull. tar ting seriøst. er alltid tilgjengelig. har alltid hatt han som fastlege, kommer aldri til å bytte lege. er kjempefornøyd!

Koselig og omtenksom

Har hatt ham som lege siden jeg flyttet hit i 1999. Ingenting å utsette på ham. Kan bli noe ventetid. Dette er fordi han bryr seg om den enkelte. Tar seg tid til å finne ut hva som feiler deg. Rask til å sende deg videre om dette er nødvendig. Flink til å stille en diagnose og komme med gode råd.