Helge Hatlevoll

Autorisasjon (1987)

Helge Hatlevoll er en av 6 fastleger i Skaun

Siste vurderinger av Helge Hatlevoll

Komfortabel Dyktighet

Har hatt han som fastlege siden jeg flyttet til Børsa, og har behold han på tross av to byttet kommunebosted etter, da han rett og slett er en god lege. Uheldigvis ble han nødt til å redusere sin arbeidsmengde, men ble avløst av en meget god lege ved navn Luong The Tran.
Nå er jeg desverre nødt til å bytte til en lokal fastlege der jeg bor, og vil derfor ønske både Hatlevoll, og hans meget dyktige avløser, Luong The Tran, samt alle deres, alt godt og vel fremover, tusen takk for korrekt og god hjelp.
Mvh [Navn fjernet av moderator]

Verdens beste fastlege!

Hatt legen siden jeg var barn, er nå 39! Bruker kjempegod tid,flink lytter, kunnskapsrik. Forståelsesfull. Hele familien har han som fastlege. Superfornøyd!!

Distre, rotete og lite oppdatert

Var veldig fornøyd med Hatlevoll tidligere, før jeg utviklet en kronisk sykdom som krever oppfølging. Da ble det bare rot. Kort sagt: glemsom, distre og lite oppdatert, både faglig og på pasientens sykdomshistorikk (selv med journalen fremme). Som kronisk syk trenger jeg en god fastlege i ryggen som følger meg opp og bidrar aktivt i samarbeid med andre, og der kom han dessverre til kort.

Dyktig og kunnskapsrik lege

Har hatt han nesten hele mitt liv og er utrolig fornøyd med han. Han kan være litt treg, men slik er det med en lege som bringer godt humør med glede som er med å hjelper deg mye på vei, uansett hvilke plager man skulle ha ;)

Rotete, treig, usaklig og distre.

Jeg har vært inne hos Helge med flere av ungene mine og har aldri kommet ut derfra med en positiv erfaring. Han er ALLTID forsinka, han sjekker ikke barnet skikkelig, han behandler ikke barna ut fra den alderen de er, han bruker enormt med tid på usakligheter både i prat og annet fjas. Svært misfornøyd!