Helge Hatlevoll

Skaun Legekontor

Autorisasjon (1987)

Helge Hatlevoll er en av 6 fastleger i Skaun

Siste vurderinger av Helge Hatlevoll

Rotete, treig, usaklig og distre.

Jeg har vært inne hos Helge med flere av ungene mine og har aldri kommet ut derfra med en positiv erfaring. Han er ALLTID forsinka, han sjekker ikke barnet skikkelig, han behandler ikke barna ut fra den alderen de er, han bruker enormt med tid på usakligheter både i prat og annet fjas. Svært misfornøyd!

Alltid forsinket, men ellers helt ok

Man må beregne god tid når man skal ha time hos denne legen. Skal jeg inn klokken 09.00 så kan det godt hende at jeg ikke kommer inn før klokken 10 og ikke kommer ut før kanskje klokken 10.30?
Noen opplever det som trivelig og et tegn på at man bryr seg, men selv opplever jeg til tider nysgjerrigheten om privatliv/organisasjonsarbeid/politikk som litt påtrengende. Når jeg har behov for medisin mot halsbetennelse så ser jeg ikke det store behovet for å utrede overfor legen hva som kommer til å skje under kommunestyremøtet i sak xx om to dager og hva mitt parti mener om forslag z eller hvem som skal samarbeide med hvem etter valget.

Trygg

En flink lege som ser hele menneske og som tar seg tid når det er nødvendig. All resepekt for han og jobben han gjør.

Fantastisk flink og enestående lege

Har hatt han som fastlege siden jeg flyttet hit i 2006 og kommer aldri til å skifte.Han er fantastisk flink innen psykiatri,behagelig og forståelsesfull og alltid et smil på lur.Selv om det kan være litt ventetid så tar han det igjen når en først har kommet inn,og om det tar 10 minutt eller 1 time så tar han seg alltid tid til meg.Han er alltid tilgjengelig og trenger jeg snakke med han uten og ha time så finner han alltid tid til meg likevel.

Fantastisk god lege. Tar seg alltid god tid.

Fantastisk god lege. Tar seg alltid god tid til hver enkelt. Utreder grundig for å gi den rette behandlingen. Litt lang ventetid på venterommet, men det tar han igjen når man først kommer inn til han.