Helge Hatlevoll

Autorisasjon (1987)

Helge Hatlevoll er en av 6 fastleger i Skaun

Siste vurderinger av Helge Hatlevoll

Koselig og omtenksom

Har hatt ham som lege siden jeg flyttet hit i 1999. Ingenting å utsette på ham. Kan bli noe ventetid. Dette er fordi han bryr seg om den enkelte. Tar seg tid til å finne ut hva som feiler deg. Rask til å sende deg videre om dette er nødvendig. Flink til å stille en diagnose og komme med gode råd.

Han er den eneste som forstår mæ.

Æ skifta lege og så skifta æ te en på burde aldri ha skiftet. Ha mæ som pasient. Skulla aldri ha skifta fra Hatlevold som fastlege. Ha angret siden æ gjorde d.

Tidenes beste lege noensinne!

Ja,greit-Helge er alltid forsinket,men jeg kjenner at jeg kunne ikke brydd meg mindre. For han tar det igjen når du kommer inn til han. Uansett hva problemet har vært så undersøker han deg VELDIG grundig. Å finner ikke han ut noe,så sender han deg videre til spesialisk,røntgen ect uten å nøle. Han er den beste legen å ha når man sliter psykisk,å er jeg skikkelig nedfor så greier han alltid få frem ett smil :)

Den beste legen jeg har hatt

Helge Hatlevoll er en meget dyktig menneske og lege, tar seg god tid til å lytte og forstå problematikken, om han kommer seint eller tidlig har liten betydning så lenge han er en god lege. Hele familien har valgt han som fast lege.

Fastlegen min

Han kommer alltid forseint på jobb, det er eneste minus med Helge.