Marie Togstad Stige

Autorisasjon (2007)

Fet Legesenter Telefonnummer63 88 78 2063 88 78 ...
Gamle Fetvei 13 1900 Fetsund
Marie Togstad Stige er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Marie Togstad Stige

Trygg og omsorgsfull

Jeg har hatt mange forskjellige leger opp igjennom tiden, men ingen som Marie. Hun tar seg god tid, lytter og betrygger hver eneste gang. Enda jeg har flyttet til en annen by sitter det langt inne å bytte lege og jeg beholder henne derfor så lenge det går. Hun er og har vært helt super mot både meg og min sønn både på nett og på legekontoret. Tipp topp tommel opp!

Dyktig og omsorgsfull.

Hun er direkte i sin tale og gir deg konstruktive tilbakemeldinger. Nøler ikke med å henvise til spesialister.

Bestandig smilende, blid og varm i møte med pasienten.

Trygg og hyggelig

Meget hyggelig lege som setter av tid ti å lytte til pasienten. Følger godt opp og er tilgjengelig ved behov. meget fornøyd!

alltid blid men lite hjelpsom

Hun er snill og blid, men kan ikke anbefale noe mer enn blodprøver. Og hvis blodprøvene er riktig, så har hun INGEN andre forslag... Etter over 1 år med vondt har jeg spurt om jeg kan få henvisning til en spesialist, eller ta røngten, men da fikk jeg høre at vi kan først prøve medisin..IBUX! :-( bortkastet tid og penger.

sier bare hva det ikke er..

Jeg har hatt marie som fastlege i 1,5 år nå. Generelt hos løken legekontor, føler jeg meg uvelkommen og blir heller ikke tatt spessielt godt i mot. Henne har aldri kommet med et konkret svar, bare en vurdering av hva det ikke er. Alltid lang vente tid (opptil3 uker) og ender nesten alltid opp med en vikar.